فوجي فيلم دوربين هاي X-E2S و X70 را به سري ميان رده خود اضافه كرد

جمعه ۲۵ دي ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۸
مطالعه 2 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
فوجي‌فيلم امروز علاوه بر معرفي دوربين پرچمدارِ بدون آيينه‌ي خود از دو دوربين ميان رده با نام‌هاي X70 و X-E2S نيز رونمايي كرد. در ادامه همراه اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران باشيد تا به معرفي اين دو دوربين كامپكت بپردازيم.
تبليغات

 كمپاني ژاپني فوجي‌فيلم دو دوربين كامپكت را با نام‌هاي E2S و X70 معرفي كرده است. دوربين X-E2S به سنسور ۱۶.۳ مگاپيكسلي از نوع APS-C X-Trans CMOS II مجهز شده و از ۴۹ نقطه‌ي فوكوس به همراه حساسيت ISO تا ۵۱٫۲۰۰ همراهي مي‌كند. اين دوربين همچنين قادر به فيلم‌برداري 1080p با نرخ ۲۴، ۲۵، ۳۰، ۵۰ يا ۶۰ فريم در ثانيه است. متاسفانه اين دوربين از فيلم‌برداري 4K همراهي نمي‌كند. جانشين X-E2 در بدنه‌ي نقره‌اي مشكي يا تماما مشكي روانه‌ي بازار مي‌شود.

مرجع متخصصين ايران x70 front side silver

دوربين كامپكت بعدي از فوجي‌فيلم با نام X70 از همان سنسور، سيستم فوكوس و حساسيت ISO برابر با E2s بهره مي‌برد و مهم‌ترين تفاوت بين اين دو دوربين در محل قرار گيري فلاش دوربين، صفحه نمايش و تفاوت در دكمه‌ي چرخان مربوط به حالت‌هاي عكاسي و تنظيمات در دوربين X70 است. كه از اين بابت X70 را به گزينه‌ي بهتري در مقايسه با E2S تبديل مي‌كند. ارزش X70 صد دلار گران‌تر از E2S است.

فوجي‌فيلم يك نمايشگر ۳ اينچ با قابليت چرخش ۱۸۰ درجه را در X70 قرار داده است كه از دستورات لمسي نيز همراهي مي كند تا متخصص ساده‌تر بتواند تنظيمات مختلف اين دوربين را تحت كنترل خود بگيرد. اما E2S فاقد صفحه نمايش لمسي است و صفحه‌نمايش آن نيز ثابت است و امكان چرخش آن وجود ندارد.

X70 به لنز ۲۸ ميلي‌متري با F2.8 مجهز شده است. اين لنز از حداقل فاصله‌ي ۱۰ سانتي متري قادر به فوكوس بر روي سوژه است و سرعت شاتر مكانيكي دوربين نيز تا 1/4000 ثانيه قابل افزايش است.

مرجع متخصصين ايران X-E2S Fujifilm

هر دو دوربين كامپكتِ جديد فوجي‌فيلم از اتصال واي-فاي همراهي مي كنند تا از طريق اپليكيشن تحت اندرويد و iOS بتوانيد به دوربين متصل شده و نسبت به اتنقال تصاوير يا مديريت دوربين اقدام كنيد.

دوربين X70 با ارزش ۷۹۹ دلار و E2S با ارزش ۶۹۹ دلار از ماه آينده روانه‌‌ي بازار مصرف كننده مي‌شوند.

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات