مطالعه ويديويي اپل واچ (Apple Watch)

دوشنبه ۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۰
مطالعه 1 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
اپل واچ تنها ساعت هوشمندي است كه توانسته با استقبال گسترده متخصصان رو‌به‌رو شود اما آيا اين ساعت اپل ارزش خريد دارد؟
تبليغات

اپل واچ تنها ساعت هوشمندي است كه توانسته با استقبال گسترده متخصصان رو‌به‌رو شود. اين محصول ركورد فروش تمام ساعت‌هاي هوشمند را زده و توانسته به يكي از محصولات موفق اپل تبديل شود. اينكه فروش بالاي آن مربوط به قابليت‌ها و طراحي ظاهري آن است يا قدرت برند اپل جاي مباحثه دارد، اما به هر حال لقب محبوب‌ترين ساعت هوشمند بي چون و چرا دراختيار اپل واچ است. اگر مايل هستيد تا در باره‌ي اپل‌واچ بيشتر بدانيد، مطالعه ويديويي اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران از اين ابزار پوشيدني را از دست ندهيد.

اپل واچ محبوب‌ترين ساعت هوشمند حال حاضر است. اين محصول با رابط متخصصي اختصاصي اپل، يك گجت مكمل براي آيفون است تا بتوانيد نوتيفيكيشن‌ها را بدون آن كه آيفون را از جيبتان خارج كنيد، روي مچ دست مشاهده كنيد. همچنين قابليت‌هاي پيشرفته ديگر از جمله اپليكيشن‌هاي مختلفي كه براي آن توسعه داده شده‌اند بسياري از كارهاي روزانه‌تان را تسهيل مي‌كنند. از طرفي اين ساعت با حسگرهاي متنوع و قابليت‌هاي نرم‌افزاري زيادي كه دارد مي‌تواند يك گجت تندرستي عالي براي علاقه‌مندان به ورزش و سلامتي باشد.

طراحي مربعي شكل اين ساعت بهترين طراحي موجود در بازار نيست، اما كيفيت ساخت فوق‌العاده آن نقطه قوت اين محصول محسوب مي‌شود.

در ادامه مي‌توانيد ويديوي مربوط به مطالعه اپل واچ نسخه اسپرت را تماشا كنيد:

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات