اخبار تخصصي‌اپ: نظارت بر ميزان مصرف RAM و CPU در Resource Monitor Mini

جمعه ۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۶
مطالعه 2 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
Resource Monitor Mini اپليكيشني براي موبايل‌هاي اندرويد است كه به كمك آن مي‌توانيد ميزان مصرف Ram و CPU را مشاهده و مديريت كنيد. با اخبار تخصصي اپ همراه باشيد.
تبليغات

احتمالا شما هم تا به حال كندي‌ها و هنگ كردن موبايل اندرويدي خود را تجربه كرده‌ايد كه ميزان دفعات اين تجربه، با مقدار قدمت و ضعيف بودن سخت‌افزار موبايل شما رابطه‌اي مستقيم دارد. اين كندي‌ها معمولا در اثر استفاده‌ي بيش از حد از ظرفيت سي‌پي‌يو و رم موبايل است به اين معنا كه باز كردن چندين اپليكيشن سنگين به طور همزمان، از تمام فضاي رم و سي پي يو استفاده مي‌كند و ديگر مجالي براي پرداخت به امور ديگر باقي نمي‌ماند. از همين رو مرتبا با كندي‌ها و هنگ كردن‌هاي پياپي مواجه مي‌شويد. Resource Monitor Mini اپليكيشني متخصصدي براي موبايل‌هاي اندرويد است كه مي‌تواند در اين زمينه كمك حال شما باشد.

مرجع متخصصين ايران resource monitor mini2 d84d2

توسط اين برنامه مي‌توانيد ميزان فضاي اشغال شده از RAM و CPU را مشاهده كنيد تا با مطالعه دلايل استفاده‌ي بيش از حد از اين دو بخش موبايل، بتوانيد برنامه‌ها و موارد اضافه را متوقف كنيد. اين برنامه در تنظيمات خود به شما اين امكان را خواهد داد تا ميزان فضاي در حال استفاده از اين دو بخش را در هر كجاي صفحه كه مايل بوديد قرار دهيد تا هميشه و همه جا به آن دسترسي داشته باشيد. مكان قرارگيري اين اطلاعات كاملا قابل شخصي سازي است و مي‌توانيد آن‌ها را در مكان مورد انديشه متخصصين خود قرار دهيد. براي دانلود مي‌توانيد از لينك‌هاي زير استفاده كنيد.

 

اپليكيشن‌هاي محبوب خود را از طريق رايانامه app@zoomit.ir با ما در ميان بگذاريد.

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات