مطالعه هدست H570e لاجيتك

يك‌شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۵
مطالعه 6 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
هدست لاجيتك H570e مدل جديدي از هدست‌هاي قدرتمند و زيباي شركت لاجيتك است كه از كيفيت بسيار بالايي بهره مي‌برد. اگر در مراكز تماس مشغول به كار هستيد يا زياد بازي مي‌كنيد و موسيقي گوش مي‌دهيد، در ادامه هدستي بسيار با كيفيت، سبك و راحت را به شما معرفي مي‌كنيم. با اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران همراه بمانيد.
تبليغات

در برخي از شغل‌ها، سازمان‌هاي دولتي و شركت‌هاي خصوصي ارتباط با مشتريان اهميت بسيار زيادي دارد و بخش‌هايي مثل مراكز تماس اين وظيفه را بايد در طول روز داشته باشند. اشكال ارتباط دائم با تلفن‌هاي معمولي در دست گرفتن تلفن يا خستگي بيش از حد است. با هدست‌هاي جديد كه مي‌توانند اين ارتباط را به شيوه‌اي بهتر و بسيار راحت‌تر برقرار كنند و همچنين تك موبايل بودن آن‌ها باعث مي‌شود تا ارتباط با همكار‌ها نيز دچار اختلال نشود هدست H570e از شركت لاجيتك است كه كيفيت و راحتي را با يكديگر در اختيار شما قرار مي‌دهد.

هدست H570e توسط شركت پانا براي مطالعه در اختيار اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران قرار گرفت.

 كيفيت و طراحي ساخت

مرجع متخصصين ايران

برند لاجيتك را با كيفيت بسيار بالا و ساخت ابزار‌هايي بسيار متخصصدي مي‌شناسيم؛ اين كمپاني در جديدترين تلاش خود سعي كرده تا هدستي بسيار سبك، راحت و با كيفيت را براي كساني طراحي كند كه قصد دارند به صورت طولاني مدت از آن استفاده كنند. هدست مورد مباحثه ما مونو يا همان تك موبايل است كه البته مدل استريو هم دارد. 

اين هدست جهت كار با انواع نرم افزارهاي Voip طراحي شده و داراي دو نوع است: 

مرجع متخصصين ايران

تك موبايل: اين هدست‌ها جهت اپراتوري و پاسخگويي‌هاي مراكز تماس مناسب‌تر هستند و براي كارهاي مداوم طراحي شده‌اند؛ چرا كه علاوه بر اينكه از لحاظ علمي ثابت شده، با آمارگيري از افرادي كه براي مدت زياد از هدست استفاده مي‌كنند اين نتيجه حاصل شده كه اگر يك گوش آزاد باشد به طوري كه انسان صداي اطراف را نيز بشنود، در كاهش آسيب به فرد در دراز مدت تاثير قابل توجهي خواهد داشت.

دو موبايل: به طور كلي هدست‌هاي دو موبايل را مي‌توان بيشتر جهت گوش كردن به موزيك يا كارهايي كه بيشتر از يك يا دو ساعت نباشند مناسب دانست.

سيم اين هدست را مي‌توان بزگترين پاشنه آشيل آن دانست كه مي‌تواند خيلي راحت شما را مجبور به خريد هدست جديد يا تعمير همين دستگاه كند. در اوايل شركت‌هاي سازنده از سيم‌هايي استفاده مي‌كردند كه درون آن رشته هاي ابريشمي را به همراه سيم مي پيچيدند و به اين روش با كشيده شدن سيم، فشار بر روي تارهاي ابريشم وارد مي‌شد و به دليل استحكام تارهاي ابريشم، سيم به راحتي دچار قطعي نمي شد؛ همچنين يك خاصيت ارتجاعي به روكش سيم مي‌دادند كه تحت هر شرايطي دوباره به حالت اوليه‌ي خود برمي‌گشت و از پيچ خوردن سيم جلوگيري مي كرد. در اين حين سازندگان متوجه شدند كه بازار فروش آنها كم شده است؛ لذا به دليل كم كردن هزينه‌ي ساخت و مهم‌تر از همه اينكه مصرف كننده را وادار به خريد مجدد كنند، ابريشم را از سيم حذف كرده يا در مدل‌هايي مقدار آن را كمتر كردند و با انجام آزمايش‌هايي، عمر مفيدي براي آن تعيين مي‌كنند تا سر زمان مقرر شده عمرش به پايان برسد.

اين هدست بسيار ساده طراحي شده و ارزشي مقرون به صرفه هم در ايران دارد. از لحاظ قابليت‌هاي مختلف براي موبايل‌هاي پاسخ‌گويي اپراتور‌ها نياز‌هاي شما را به راحتي برطرف مي‌كند. با اين حال براي اينكه قابليت‌هاي بيشتري در اختيار داشت خيلي بيشتر از اين مقدار بايد هرينه كرد.

 دكمه‌هاي تنظيم صدا 

مرجع متخصصين ايران

هدست H570e از دكمه‌هاي فيزيكي تنظيم صدا نيز براي متخصصي راحت‌تر بهره مي‌برد. مسلما در مراكز تماس براي اينكه برقراري و قطع تماس و همچنين تنظيم صدايي كه به گوش مي‌رسد را راحت‌تر بتوان تنظيم كرد، از دكمه‌هاي فيزيكي بر روي سيم هدست استفاده مي‌شود. 

با اينكه هدست لاجيتك از دكمه‌هاي تنظيم صدا برخوردار است اما سعي كنيد كمتر از اين دكمه‌هاي تنظيم صدا استفاده كنيد؛ براي اين منظور صداي هدست را روي حداكثر قرار داده و از دكمه‌هاي تنظيم صداي روي كيبورد جهت كم يا زياد كردن صدا استفاده كنيد؛چرا كه مدار الكترونيكي صوتي در اين قسمت قرار داشته و با گرفتن دراز مدت آن در دست، علاوه بر گرم شدن اين قسمت، احتمال نفوذ رطوبت دست نيز به آن وجود دارد.

با اين‌حال براي اينكه راحت‌تر تماس‌ها را قطع و وصل كنيد، به راحتي مي‌توان از دكمه‌هاي برقراري و قطع تماس استفاده كنيد. همچنين دكمه‌‌ي ديگري بر روي اين هدست قرار دارد كه براي قطع كردن ميكروفون مي‌توان از آن استفاده كرد. 

مرجع متخصصين ايران

توصيه‌هايي براي طولاني كردن عمر هدست‌ها:

بزرگترين و مهمترين علت خرابي هدست‌ها سيم آن‌ها است. براي مقابله با عمر مفيد اين سيم، كار زيادي نمي‌توان انجام داد؛ اما مواردي هستند كه به شما پيشنهاد مي‌كنيم:

در مورد اين موبايل يك كابل افزايش USB يك متر و نيم مرغوب تهيه كنيد و يك طرف آن را به پشت كيس وصل كرده و طرف ديگر را روي ميز خود قرار دهيد؛ به اين روش مي توانيد هدست خود را به كابل مورد انديشه متخصصين وصل كنيد و طول سيم را افزايش داده تا در هنگام فاصله گرفتن از سيستم، سيم كشيده نشود و جدا كردن موبايل به راحتي انجام گيرد. USB‌هاي جلو كيس نيز جاي مناسبي براي اتصال هدست نيستند؛ چون سيم در حالت بدي قرار مي گيرد و بيشتر مواقع تحت فشار سنگيني سيم قرار خواهد گرفت.

اضافه‌ي سيم خود را دسته كرده و با سيم هاي مشكي رنگ روكش داري كه آسيب به روكش سيم نرساند يا حتي يك تكه كاموا ببنديد؛ به اين روش از رفتن سيم به زير چرخ‌هاي صندلي يا كشيده شدن سيم توسط صندلي يا موارد ديگر جلوگيري خواهيد كرد.

نگذاريد سيم هدست به هم پيچيده شده يا گره بخورد؛ اگر احساس كرديد سيم پيچ خورده، درجهت عكس و به آرامي پيچ آن را آزاد كنيد و به هيچ عنوان با كشيدن سيم پيچ آن را آزاد نكنيد؛ چون الياف سيم از داخل به هم پيچيده شده و احتمال قطعي يا اتصالي براي آن پيش مي‌آيد.

بلندگو و ميكروفون

مرجع متخصصين ايران

اهرم ميكروفن موبايل هدست قابل تنظيم است، وابسته به اينكه هدست را به كدام طرف گوش خود قرار مي دهيد قابل چرخش است. سعي كنيد پس از تنظيم آن از بالا و پايين كردن ميكروفن اجتناب كنيد؛ زيرا سيمي كه به ميكروفن آن متصل است در صورت پايين و بالا شدن زياد ممكن است دچار قطعي شود.

جمع بندي 

مرجع متخصصين ايران

در نهايت از مهم ترين خصوصيات اين مدل مي‌توان به كيفيت بالاي پخش صدا، امكانات و قابليت‌هاي فراوان، ارگونومي مناسب، كيفيت ساخت بسيار بالا، ارزش زياد در برابر ارزش مناسب، حساسيت ويژه، فركانس پاسخ‌گويي، طراحي زيبا، كيفيت بالاي مواد مصرفي و مناسب براي گوش دادن طولاني مدت به موسيقي اشاره كرد.

نقاط قوت

  • كيفت خوب صداي موبايل و دهني
  • سبك
  • قابليت اتصال به پورت USB
  • ارزش نسبتا مناسب نسبت به ديگر موبايل‌هاي USB
  • سازگاري با انواه نرم‌افزار‌هاي Voip

نقاط ضعف

  • ظريف بودن سيم هدست
تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات