برنامه GlassWire: كدام اپليكيشن بيشترين مصرف اينترنت را دارد؟ - اخبار تخصصي اپ

شنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰
مطالعه 3 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
GlassWire اپليكيشني براي اندرويد است كه به كمك آن مي‌توانيد ميزان مصرف اپليكيشن‌ها از اينترنت را مشاهده و مديريت كنيد.
تبليغات

ارزش بالاي اينترنت‌ سيم‌كارت و خانگي باعث شده است تا نداشتن دغدغه‌ي ترافيك و حجم مصرفي امري غير ممكن باشد. بسياري از متخصصان نگران مصرف بي‌رويه و در اكثر مواقع بي‌دليل اپليكيشن‌هاي خود از اينترنت هستند و در بسياري از مواقع كه با اتمام زودهنگام حجم اينترنتي خود مواجه مي‌شوند‌، اپ‌هاي نصب شده در موبايل را مقصر مي‌دانند و معتقدند كه كمتر از حجم اسمي بسته‌ي خريداري شده مصرف كرده‌اند. براي حل اين اشكال اپليكيشن‌هاي متخصصدي و بسيار مفيدي طراحي شده‌اند كه قادر به كنترل كامل اپليكيشن‌هاي نصب شده و آناليز مصرف ديتا توسط آن‌ها هستند. GlassWire يكي از اين اپ‌هاي متخصصدي است كه بعد از نصب شدن در موبايل، تمام اپليكيشن‌هاي موجود در تلفن شما را زير انديشه متخصصين مي‌گيرد و مصرف حجم آن‌ها را به طور دقيق براي شما ثبت مي‌كند. براي مثال شما با نصب اين برنامه در ابتداي خريد يك بسته، و مطالعه آن در پايان مي‌توانيد مشاهده كنيد كه حجم بسته‌ي شما، توسط كدام اپليكيشن‌ها مصرف شده‌اند. معمولا در اين ليست‌ها اپليكيشن‌هايي همچون اينستاگرام، فيسبوك، تلگرام يا‌... در صدر هستند با اين حال ممكن است اپليكيشني را مشاهده كنيد كه بدون آنكه استفاده‌ي خاصي از آن كنيد، حجم قابل توجهي را از ترافيك شما مصرف كرده است. به اين طريق مي‌توانيد با حذف آن، يا با كاهش استفاده از اپليكيشن‌هاي پرمصرف همچون اينستاگرام، به مديريت بهتر مصرف حجم در آينده بپردازيد.

مرجع متخصصين ايران

GlassWire از هر دو ارتباط اينترنتي واي‌فاي و سيم‌كارت همراهي مي‌كند و فارغ از آنكه از كدام يك براي ارتباط اينترنتي خود استفاده مي‌كنيد، اين برنامه قادر است مصرف آن را تحت انديشه متخصصين بگيرد. نكته‌ي جالبي كه در GlassWire وجود دارد گراف زنده و Live است به طوري كه با اجراي برنامه، مي‌توانيد برنامه‌هايي را كه در همان لحظه مشغول مصرف ترافيك هستند مشاهده كنيد. بازگشت به زمان نيز وجود دارد و شما براي مثال مي‌توانيد مصرف اينستاگرام را در روزهاي گذشته نيز مشاهده كنيد. گزارش‌هاي روزانه و هفتگي به مرور تهيه و تنظيم مي‌شوند و در نهايت با تركيب آن‌ها، گزارش‌هاي ماهانه و حتي سالانه در اختيار شما قرار مي‌گيرد. نكته‌ي جالب بعدي امكان اعمال محدوديت براي حجم مصرفي است. براي مثال اگر يك بسته‌ي ۳ گيگابايتي را خريداري كرده‌ايد مي‌توانيد با تنظيم اخطار روي ۲ گيگ، به محض رسيدن حجم مصرفي به اين رقم توسط نوتيفيكيشن با خبر شويد تا بتوانيد باقيمانده‌ي حجم را با احتياط و كنترل بهتري مديريت كنيد. GlassWire حدود ۵۰ هزار دانلود در پلي‌استور گوگل ثبت كرده است و براي اجرا به اندرويد ۴.۴ يا بالاتر نياز دارد.

ويژگي‌ها

  • طراحي زيباي رابط متخصصي
  • مديريت مصرف تمام اپليكيشن‌هاي نصب شده
  • نمايش گراف زنده و لايو

دانلود اپليكيشن

پلي‌استور

اپليكيشن‌هاي محبوب خود را از طريق رايانامه app@zoomit.ir به اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران معرفي كنيد.

يادگيري دانلود از پلي‌استور: در صورتي كه بعد از انتخاب گزينه دانلود و انتقال به پلي‌استور با پيغام "This item is not available in your country" مواجه شديد مي‌توانيد از ربات تلگرامي @apkdl_bot براي دريافت فايل Apk برنامه استفاده كنيد. لينك پلي‌استور برنامه را كپي كرده (با راست‌كليك يا لمس طولاني روي گزينه‌ي بالا) و به اين ربات ارسال كنيد تا بعد از چند لحظه فايل APK براي شما ارسال شود. (توضيحات بيشتر)

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات