چهار اپليكيشن محبوب براي مديريت پيامك - اخبار تخصصي اپ

چهارشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰
مطالعه 6 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
مديريت پيامك‌ يكي از امور مهم و حياتي در موبايل‌هاي موبايل به‌حساب مي‌آيد؛ در اين مقاله، شما را با چهار مورد از محبوب‌ترين اپليكيشن‌ها در اين زمينه آشنا خواهيم كرد.
تبليغات

پيش از اين در اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران به معرفي اپليكيشن‌هاي مديريت پيامك همچون GoSMS ,Textra SMS ,EvolveSMS ,Hoverchat و Google Messenger پرداختيم. اين بار به سراغ ۴ اپليكيشن ديگر رفته‌ايم و به جمع‌بندي آن‌ها خواهيم پرداخت. با ما همراه باشيد.

Handcent SMS

مرجع متخصصين ايران

HandcentSMS در مقايسه با همتايان خود از جمله Go SMS و Google Messenger از محيط ساده‌تر و گرافيك پايين‌تري برخوردار است و شايد در قضاوت‌ ظاهري، از اپليكيشن‌هاي ديگر ضعيف‌تر به انديشه متخصصين برسد. اما متخصصاني كه تجربه‌ي كار با اين اپليكيشن دارند، بر اين عقيده‌اند كه شخصي‌سازي‌هايي كه در اين اپليكيشن در اختيار متخصص قرار مي‌گيرد، هرگز در برنامه‌هاي ديگر وجود ندارد و برخلاف ظاهر اوليه و ساده‌ي اين اپليكيشن، شما مي‌توانيد با استفاده از ده‌ها پوسته‌ي مختلف يا تنظيم دستي رنگ‌هاي محيط برنامه، رابط متخصصي آن را به‌طور چشم‌گيري زيباتر كنيد. مانند ديگر اپليكيشن‌هاي موفق پيام‌رسان، HandcentSMS نيز از امكانات ويژه‌اي نظير باز شدن پنجره‌ي پاسخ سريع، امكان قرار دادن رمز عبور داخلي، امكان تهيه‌ي همراه از پيامك‌ها، دارا بودن ليست سياه براي جلوگيري از دريافت پيامك از شماره‌هاي خاص، امكان شخصي‌سازي فونت و... همراهي مي‌كند و اين امكانات مختلف در كنار محيط رواني كه اين اپليكيشن در اختيار متخصص قرار مي‌دهد، Handcent SMS را به يكي از اپليكيشن‌هاي پيام‌رسان اصلي و قدرتمند تبديل كرده است.

ارسال گروهي پيامك‌ها، نمايش تعداد پيام‌هاي دريافت شده در نوتيفيكيشن‌بار، امكان همراه گيري از پيامك‌ها، تنظيمات زنگ، ويبره و رنگ چراغ هشدار موبايل، شخصي‌سازي نحوه نمايش هشدار براي هر شخص، همراهي از ۲۰ زبان مختلف، نمايش تصاوير اختصاص داده‌شده به مخاطبان و دارا بودن ويجت‌هاي اختصاصي از ويژگي‌هاي ديگر اين اپليكيشن پيام‌رسان هستند.

دانلود اپليكيشن

پلي‌استور

اپليكيشن‌هاي محبوب خود را از طريق رايانامه app@zoomit.ir به اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران معرفي كنيد.

ZERO SMS

مرجع متخصصين ايران

مهم‌ترين نكته در ZERO SMS محيط ساده و روان است كه با اولين ورود به اپليكيشن متوجه آن خواهيد شد. پيش از اين و قبل از انتشار نسخه‌ي پنجم اندرويد، معمولا اپليكيشن‌هاي پيش‌فرض مديريت پيامك از امكانات زياد يا محيطي زيبا برخوردار نبودند و در اكثر مواقع متخصصان اقدام به نصب اپليكيشني جداگانه براي مديريت پيامك‌ها مي‌كردند. اگر شما نيز همچنان از اندرويد كيت كت يا پايين‌تر استفاده مي‌كنيد و علاقه به استفاده از اپليكيشن پيامكي به‌جز گزينه‌ي پيش‌فرض خود موبايل داريد، ZERO SMS مي‌تواند يك انتخاب بسيار عالي براي شما باشد. نكته‌ي جالب در اين اپليكيشن همراهي از موبايل‌هاي دو سيم‌كارته است؛ به‌طوري كه در كنار كادر مخصوص به نوشتن متن پيامك، دو فلش با رنگ‌هاي مختلف وجود دارد كه هر كدام مربوط به يك سيم‌كارت است و با كليك روي آن، پيامك توسط سيم‌كارت مذكور ارسال خواهد شد.

اين اپليكيشن همان‌طور كه از نام آن پيدا است مربوط به تيم برنامه‌نويسي Zero Team است كه تاكنون تمام اپليكيشن‌هاي توليدي اين تيم با استقبال بسيار خوب متخصصان مواجه شده است. ZERO SMS نيز مانند برادران خود، با دارا بودن بيش از ۵ ميليون دانلود، يكي از محبوب‌ترين اپليكيشن‌هاي مديريت پيامك در پلي‌استور به‌حساب مي‌آيد. حجم كم اپليكيشن نسبت به ديگر اپليكيشن‌هاي مديريت پيامك، نمايش پيامك‌ها به‌صورت PopUp، امكان تنظيم زنگ اختصاصي براي هر مخاطب، وجود ابزار بلك ليست و مسدودكننده‌ي پيامك‌هاي مزاحم، همراهي از پوسته‌هاي مختلف و دارا بودن بخش پيام خصوصي براي محافظت از پيامك‌هاي شخصي از ديگر ويژگي‌هاي اين اپليكيشن متخصصدي به‌حساب مي‌آيند.

دانلود اپليكيشن

پلي‌استور

اپليكيشن‌هاي محبوب خود را از طريق رايانامه app@zoomit.ir به اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران معرفي كنيد.

YAATA SMS

مرجع متخصصين ايران

YAATA SMS با ارائه‌ي امكاناتي كامل و محيطي قابل شخصي‌سازي، به‌سرعت مورد توجه عده‌اي از متخصصان قرار گرفت. اين اپليكيشن با دارا بودن حجم تنها ۳ مگابايت، يك انتخاب‌ ايده‌آل‌ براي موبايل‌هاي متوسط و رو به پايين بازار است كه بر‌خلاف اپليكيشن‌هاي ديگر اين زمينه، محيطي روان را در اين موبايل‌ها ارائه خواهد داد. با اولين استفاده از YAATA SMS متوجه اين موضوع خواهيد شد كه يكي از اولويت‌هاي اصلي سازندگان برنامه، قرار دادن امكانات شخصي‌سازي گسترده‌اي در آن بوده است كه با توجه به امكان تغيير تمامي المان‌هاي اين برنامه، مي‌توان گفت در اين امر بسيار موفق ظاهر شده‌اند. يكي از مهم‌ترين ويژگي‌ها امكان شناور كردن پيامك‌ها در موبايل است. به اين معنا كه وقتي شما در Conversation يكي از دوستان خود هستيد، گزينه‌اي در بالاي صفحه وجود دارد كه اين پنجره را به يك آيكون شناور تبديل مي‌كند و مي‌توانيد با كليك روي آن و مراجعه به هر نرم‌افزار ديگري، آيكون شناور اين مكالمه را نيز هميشه در دسترس داشته باشيد و با كليك روي آن، پنجره‌اي كوچك و شناور از مكالمه‌ي خود با قابليت خواندن پيام‌ها و نوشتن پاسخ روي صفحه باز كنيد. امكان فوق‌العاده‌ي ديگري كه در اين برنامه در انديشه متخصصين گرفته شده و البته تنها براي زبان انگليسي قابل استفاده است، امكان خواندن پيام‌ها به‌صورت صوتي است؛ به اين صورت كه با كليك روي هر پيام، گزينه‌اي با نام Speak وجود دارد كه با انتخاب آن، متن پيام مشخص‌شده براي شما با صدايي كاملا رسا خوانده خواهد شد.

امكان تنظيم تأخير در ارسال پيام‌ها براي جلوگيري از ارسال اشتباه پيامك‌ها از ديگر ويژگي‌هاي بي‌نظير اين اپليكيشن است كه با فعال‌سازي آن، تمامي پيامك‌هاي شما بعد از زدن گزينه‌ي Send وارد ثانيه‌شمار مشخص‌شده توسط شما (براي مثال ۱۰ ثانيه) مي‌شوند و بعد از آن ارسال خواهند شد كه اين امر در مواقعي كه به‌اشتباه پيامي براي فردي مي‌فرستيد و قصد كنسل كردن آن را داريد، فوق‌العاده متخصصدي خواهد بود.

دانلود اپليكيشن

پلي‌استور

اپليكيشن‌هاي محبوب خود را از طريق رايانامه app@zoomit.ir به اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران معرفي كنيد.

QKSMS

مرجع متخصصين ايران

مهم‌ترين موضوعي كه در اپليكيشن QKSMS به‌عنوان يك برنامه‌ي مديريت پيامك خودنمايي مي‌كند، ظاهر زيباي آن است كه با وجود چندين تم و رنگ مختلف براي آن، مي‌توانيد محيط آن را مطابق با سليقه‌ي خود شخصي‌سازي كنيد. البته سازندگان اين برنامه، ظاهر زيباي آن را نقطه‌ي قوت اپليكيشن خود نمي‌دانند و آن را در رتبه‌ي دوم ويژگي‌هاي QKSMS قرار مي‌دهند. از نگاه آن‌ها، ويژگي اصلي اين برنامه همان‌طور كه در نام برنامه نيز تأثير گذاشته است، ارسال سريع پيامك و همچنين پاسخگويي به پيام‌هاي دريافتي در سريع‌ترين زمان ممكن است. اگر تا به حال با سيستم‌عامل ويندوزفون كار كرده باشيد، حتماً مشاهده كرده‌ايد كه در اكثر برنامه‌هاي اين سيستم‌عامل، گوشه‌اي از صفحه‌هاي بعدي در يك اپليكيشن، در سمت راست تصوير حضور دارد و به متخصص، وجود صفحه‌اي ديگر در سمت‌هاي ديگر را اطلاع مي‌دهد. QKSMS نيز با استفاده از اين ايده، بخش مربوط به نوشتن پيام جديد را در موقعيت مشابهي قرار داده است؛ به‌طوري كه اين قابليت، علاوه بر زيبايي خاصي كه به اين برنامه داده است، به شما اين توانايي را مي‌دهد كه بعد از باز كردن برنامه و تنها كشيدن پنجره‌ي فعلي به سمت چپ، به صفحه‌ي نوشتن پيام جديد منتقل شويد.

قابليت پاسخ‌دهي سريع به پيام‌هاي دريافتي از ديگر ويژگي‌هايي است كه QKSMS براي رسيدن به موفقيت، روي آن حساب كرده است. اگر از اپليكيشن‌هاي تكراري و هميشگي مديريت پيامك خسته شده‌ايد و همچنين اگر موبايل شما پاسخگوي نياز سخت‌افزاري اپليكيشن‌هايي مانند GO SMS و اجراي روان آن نيست، QKSMS بهترين انتخاب ممكن براي شما خواهد بود كه در كنار محيطي سبك و چشم‌نواز، تمامي امكانات مورد نيازتان را نيز در اختيار شما قرار مي‌دهد.

دانلود اپليكيشن

پلي‌استور

اپليكيشن‌هاي محبوب خود را از طريق رايانامه app@zoomit.ir به اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران معرفي كنيد.

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات