وبگرد: يادگيري آسان زبان‌ كشورهاي مختلف

چهارشنبه ۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰
مطالعه 2 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
وب‌سايت دولينگو به شما اجازه مي‌دهد زبان‌ كشورهاي مختلف را به‌صورت ساده و در محيطي پويا ياد بگيريد.
تبليغات

كسب و كارهاي امروزه از قالب سنتي خارج شده‌اند. در قالب سنتي، نيازي نبود صاحبان كسب و كار يا كاركنان با زبان‌ها و فرهنگ ملل مختلف آشنا شوند.

البته اين موضوع در كسب و كارهاي مدرن متفاوت شده است. در كسب و كارهاي امروز كه بيشتر به‌صورت جهاني هستند، براي ورود به بازار رقابتي يا فعاليت در مشاغل مختلف، دانستن زبان‌هاي مختلف به شما كمك بيشتري مي‌كند.

اصولا براي يادگيري زبان كشور ديگري نياز است به كلاس‌هاي يادگيري زبان رفت؛ اما روش‌هايي وجود دارد كه به كساني كه فرصت كافي براي مراجعه و شركت در اين كلاس‌ها ندارند، كمك مي‌كنند.

مرجع متخصصين ايران شبكه اجتماعي دولينگو

يكي از روش‌هاي ساده براي يادگيري زبان توسط وب‌سايتي به نام دولينگو به متخصصان ارائه مي‌شود. اين وب‌سايت محيط پويايي دارد و به متخصصان اجازه مي‌دهد زبان‌هاي مختلفي از جمله انگليسي، اسپانيايي، ايتاليايي، فرانسوي و موارد ديگر را ياد بگيرند.

مرجع متخصصين ايران شبكه اجتماعي دولينگو

دولينگو براي اسامي از تصاوير استفاده مي‌كند و امكان ترجمه جملات نيز وجود دارد تا بتوانيد جمله‌بندي‌ها را ياد بگيريد. همچنين اگر كلمه‌اي را بلد نباشيد، با بردن ماوس روي آن، صفحه‌اي نشان داده مي‌شود و اطلاعاتي از كلمه را در اختيارتان قرار مي‌دهد.

مرجع متخصصين ايران شبكه اجتماعي دولينگو

يادگيري‌هاي زبان دولينگو در سطوح مختلف ارائه مي‌شود. هرچه سطحتان بالاتر برود، يادگيري‌هاي متنوع‌تري در اختيارتان قرار خواهد گرفت تا بتوانيد با زبان مد انديشه متخصصين آشناتر شويد. البته مي‌توانيد به يك زبان بسنده نكنيد و با چند زبان به‌صورت هم‌زمان آشنا شويد. جدا از زبان‌هاي بين‌المللي، در دولينگو مي‌توانيد زبان‌هاي اسپرانتو و كلينگون را نيز ياد بگيريد.

براي استفاده از اين وب‌سايت به duolingo.com مراجعه كنيد.

وب‌سايت‌هاي مورد علاقه خود را براي معرفي در بخش وبگرد به آدرس webgard@zoomit.ir ارسال كنيد.

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات