وبگرد: ابزاري قدرتمند براي مديريت بوك مارك

شنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰
مطالعه 2 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
وب‌سايت‌هايي با ايده‌هايي نو، برنامه‌هايي با متخصصدهاي جديد و مطالبي ناب كه براي ما تازگي دارند، از ويژگي‌هاي دنياي وب هستند. در وبگرد امروز به ابزاري براي مديريت بوك مارك‌ مي‌پردازيم.
تبليغات

اگر يك وبگرد حرفه‌اي باشيد كه در طول روز به وب‌سايت‌هاي مختلف ورزشي، خبري، اجتماعي، فرهنگي و تكنولوژي سر مي‌زنيد، تعداد بوك‌مارك‌هاي مرورگر شما بسيار زياد است. وب‌سايت‌هايي كه عميقا دوستشان داريم و هر بار كه به هركدام سر مي‌زنيم و مشغول وب‌گردي مي‌شويم، از مطالب و اخبار جديد باخبر مي‌شويم، مطالب يادگيريي تازه‌اي پيدا مي‌كنيم يا شايد به وب‌سايتي برمي‌خوريم كه با معرفي يك سرويس تازه، تجربه شما از دنياي فناوري را لذت‌بخش‌تر مي‌كند.

مرجع متخصصين ايران bookmark os

خوشبختانه براي مديريت بوك‌مارك‌هاي زياد، ابزاري بسيار عالي وجود دارد كه مي‌تواند در محيطي بسيار مدرن و پر از امكانات، وب‌سايت‌هاي مورد علاقه شما را در دسته‌بندي‌هاي مشخص نشان دهد. Bookmark OS در واقع يك وب‌سايت واكنش‌گر است كه با توجه به دستگاهي كه استفاده مي‌كنيد، تغيير اندازه مي‌دهد. مي‌توان اين وب‌سايت را در تنظيمات مرورگر خود به‌عنوان اولين صفحه‌اي كه پس از باز كردن مرورگر مشاهده مي‌كنيد، انتخاب كرد تا از اين پس بسيار سريع‌تر به بوك‌مارك‌هاي خود دسترسي پيدا كنيد.

مرجع متخصصين ايران bookmark os

براي شروع به كار با Bookmark OS ابتدا از ليست بوك‌مارك‌هاي مرورگر خود كه پيش از اين ذخيره كرده‌ايد، يك خروجي تهيه كنيد و پس از وارد شدن به وب‌سايت Bookmark OS اين ليست را به اين وب‌سايت بدهيد تا نياز نباشد از اول همه بوك‌مارك‌هاي خود را در اين سيستم دوباره بسازيد.

بوك‌مارك‌ها را مي‌توانيد بر اساس تگ يا پوشه مرتب كنيد و در سه نماي مختلف آن‌ها را مشاهده كنيد.

براي استفاده از اين وب‌سايت به bookmarkos.com مراجعه كنيد.

وب‌سايت‌هاي مورد علاقه خود را براي معرفي در بخش وبگرد به آدرس webgard@zoomit.ir ارسال كنيد.

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات