وبگرد: تور آشنايي با بهترين محيط هاي كاري شركت ها

شنبه ۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰
مطالعه 2 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
شرايط محيط كار يكي از جنبه‌هاي مهم در بهره‌وري متخصصان به شمار مي‌رود. راحتي، زيبايي، چشم‌نوازي و سادگي از جمله مهم‌ترين عناصر ساخت يك محيط كاري عالي هستند.
تبليغات

خوشبختانه در شركت‌ها و سازمان‌هاي بزرگ به ساخت يك محيط كاري عالي از جنبه‌هاي مختلف اهميت زيادي داده مي‌شود. هر شركتي معيارهاي متفاوتي براي بهره‌وري دارد.

مرجع متخصصين ايران وبگرد

 اهداف كسب و كار و ويژگي‌هاي نيروي كار، در معيار انتخاب تأثيرگذار خواهند بود. به‌عنوان مثال، ببينيد آيا معيار شما از بهره‌وري مطابق روش‌هاي سنتي و با توجه به هزينه يا بازدهي هر متر مربع از فضاي شركت تعريف مي‌شود؟ يا اينكه موضوعاتي مانند ساعات نشستن يا ايستادن هر متخصص پشت ميز، تعاملات هر متخصص با ديگر اعضاي تيم و خوشحالي متخصصان را مي‌خواهيد به‌عنوان معيار اندازه‌گيري در انديشه متخصصين بگيريد؟

مرجع متخصصين ايران وبگرد

در برخي از شركت‌ها به متخصصان نيز اجازه تغيير دادن محيط كار داده مي‌شود تا هر شخصي با توجه به روحيات و نياز‌هاي خود از محيط كار، آن را به دلخواه خود با وسايل مختلف تغيير دهد. به‌عنوان مثال، استفاده از پرده‌هاي كركره‌اي به متخصصان اجازه مي‌دهد كه بتوانند در ساعات مختلف روز و با توجه به روحيه خود، نور اتاق را تنظيم كنند. همچنين ميزهايي كه قابليت تنظيم دارند، از ديگر امكاناتي هستند كه به متخصصان اجازه مي‌دهند به‌صورت نشسته يا ايستاده كارهاي خودشان را انجام دهند.

مرجع متخصصين ايران وبگرد

وب‌سايت officelovin با هدف معرفي محيط‌هاي كاري شركت‌هاي مختلف - چه كوچك و چه بزرگ - قصد دارد محيط‌هاي مختلف كاري را به افراد و مديران شركت‌هاي ديگر نشان دهد. براي استفاده از اين وب‌سايت نيازي به زبان انگليسي قوي نداريد و با توجه به نام شركت و عكس‌هايي كه از محيط‌هاي كاري آن‌ تهيه شده است، مي‌توانيد محيط‌هاي مختلف را مشاهده كنيد و حتي از آن‌ها الگو بگيريد.

براي استفاده از اين وب‌سايت‌ به Officelovin مراجعه كنيد.

وب‌سايت‌هاي مورد علاقه خود را براي معرفي در بخش وبگرد به آدرس webgard@zoomit.ir ارسال كنيد.

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات