ارزش و شرايط فروش خودروهاي بي واي دي شركت كارمانيا

يك‌شنبه ۶ آبان ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۵
مطالعه 3 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
فهرست ارزش و شرايط فروش محصولات شركت خودروسازي كارمانيا شامل خانواده‌ي BYD در ۵ آبان ماه ۱۳۹۷ اعلام شد. در اين طرح BYD S6 و BYD F3 عرضه مي‌شوند.
تبليغات

ارزش و شرايط فروش BYD S6

مرجع متخصصين ايران BYD S6

نام محصول

ارزش نمايندگي

ارزش بازار آزاد

شرايط فروش

بي واي دي S6 - اتوماتيك

زمان تحويل

۲۰۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان

پيش‌پرداخت ۱۲۵ ميليون تومان در زمان نام نويسي، سود مشاركت ۱۸ درصد، سود انصراف ۱۲درصد، موعد تحويل ارديبهشت ۱۳۹۸

در ايران، بي‌واي‌دي S6 با پيشرانه‌ي ۲.۴ ليتري عرضه مي‌شود كه قدرت ۱۶۵ اسب بخار و گشتاور ۲۳۴ نيوتن‌متر ارائه مي‌كند. خودرو بي‌واي‌دي S6 مجهز به اين پيشرانه، با جعبه‌دنده‌ي ۶ سرعته‌ي دستي و گيربكس اتوماتيك ۶ سرعته مجهز به سيستم دبل كلاچ، در چين توليد مي‌شود كه نسخه‌ي خودكار براي ورود به كشورمان انتخاب شده است. وزن خالص اين نمونه از S6 با آپشن‌هاي نسبتا كامل، نزديك به ۱۷۰۰ كيلوگرم خواهد بود. با اين حساب، در زماني نزديك به ۱۴ ثانيه پس از شروع حركت، به سرعت ۱۰۰ كيلومتر بر ساعت مي‌رسد و نهايت سرعت ۱۸۰ كيلومتر بر ساعت خواهد داشت. ميانگين مصرف سوخت اين خودرو، توسط شركت واردكننده كمتر از ۱۰ ليتر در ۱۰۰ كيلومتر اعلام شده است؛ اما با بنزين استاندارد ايران، ميزان واقعي حدود ۱۱ ليتر در ۱۰۰ كيلومتر به انديشه متخصصين مي‌رسد.

ارزش و شرايط فروش BYD F3

مرجع متخصصين ايران BYD F3

نام محصول

ارزش نمايندگي

ارزش بازار آزاد

شرايط فروش

بي واي دي F3

هنگام تحويل

۹۴,۵۰۰,۰۰۰ تومان

پيش‌پرداخت ۶۵ ميليون تومان در زمان نام نويسي، سود مشاركت ۱۷ درصد، سود انصراف ۱۲درصد، موعد تحويل ارديبهشت ۱۳۹۸

موتور ۱.۵ ليتري بي واي دي F3، قدرت ۱۰۷ اسب بخار و گشتاور ۱۴۵ نيوتن‌متر توليد مي‌كند كه از اين انديشه متخصصين، كاملا مشابه ديگر سدان‌هاي ارزان‌ارزش چيني است. با توجه به وزن خالص ۱۲۴۰ كيلوگرمي F3 و استفاده از جعبه‌دنده‌ي دستي، زماني حدود ۱۲.۵ تا ۱۴ ثانيه براي رسيدن به سرعت ۱۰۰ كيلومتر بر ساعت برآورد مي‌شود. نهايت سرعت F3ا۱۷۰ كيلومتر بر ساعت عنوان شده است كه البته اهميت زيادي ندارد؛ اما براي يك سدان اقتصادي، آمار مربوط به مصرف بنزين، تعيين‌كننده خواهد بود. بنا به ادعاي شركت واردكننده، ميانگين مصرف سوخت بي‌واي‌دي F3، حدود ۶ ليتر در ۱۰۰ كيلومتر است.

ارزش و شرايط فروش S7

مرجع متخصصين ايران BYD S7

نام محصول

ارزش نمايندگي

ارزش بازار آزاد

شرايط فروش

بي واي دي S7

زمان تحويل

---

شرايط فروش ندارد

بي واي دي S7 از پيشرانه‌ي توربوشارژ ۲ ليتري استفاده مي‌كند كه ۲۰۰ اسب بخار قدرت و ۳۲۰ نيوتن‌متر گشتاور دارد. بيشترين قدرت و گشتاور خودرو، به ترتيب در ۵۵۰۰ و ۴۵۰۰ دور بر دقيقه حاصل مي‌شود. بي‌واي‌دي S7 از گيربكس اتوماتيك ۶ سرعته‌ دو كلاچه DCT با قابليت تيپ‌ترونيك استفاده مي‌كند و ادعا شده است كه در زماني حدود ۱۰ ثانيه به سرعت ۱۰۰ كيلومتر بر ساعت ميرسد. ميانگين مصرف سوخت اين مدل با استاندارد يورو ۵، كمتر از ۸ ليتر در ۱۰۰ كيلومتر خواهد بود و صرفا با سيستم انتقال نيروي تك‌ديفرانسيل روي چرخ‌هاي جلو فروخته مي‌‌شود.

بروزرساني ۵ آبان ماه ۱۳۹۷

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات