يادگيري خاموش شدن خودكار مانيتور در هنگام قفل ويندوز

دوشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۰
مطالعه 2 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
در اين مقاله قصد داريم راه‌ حلي براي خاموش شدن خودكار نمايشگر هنگام قفل ويندوز به شما معرفي كنيم.
تبليغات

همان‌طور كه مي‌دانيد، سيستم‌عامل ويندوز اين قابليت را دراختيار شما قرار مي‌‎دهد كه پس از گذشت مدتي از غير فعال بودن و استفاده نكردن از آن، سيستم شما به حالت خواب، خاموش يا قفل برود. اما مسئله‌اي كه وجود دارد اين است كه بعد از عمليات قفل (Lock) ويندوز، مانيتور شما به‌صورت خودكار خاموش نخواهد شد و اين امر موجب استفاده‌‎‎ي بيهوده از برق مي‌شود.

با اين توصيفات، چگونه مي‌­توان كاري كرد كه با زدن كليد ميانبر قفل ويندوز (Win + L)، نمايشگر هم بدون تنظيم دستي و به‌صورت خودكار خاموش شود؟

ما به شما نرم‌افزار كم‌حجم و پرتابل MPowerSaver را پيشنهاد مي‌كنيم كه در عين سادگي و علاوه بر قابليت خاموش كردن خودكار نمايشگر بعد از هر بار قفل، امكان زمان‌بندي براي ريستارت، هايبرنيت و خاموش شدن را دراختيار شما قرار‎ مي‎دهد.

مرجع متخصصين ايران MpowerSaver

نرم‌افزار MPowerSaver كم‌حجم است و نيازي به نصب ندارد. اين نرم‌افزار را مي‌توانيد را از اين ‎لينك دانلود كنيد. برنامه را اجرا و يك‌ بار براي هميشه آن را به حالت دلخواه خود تنظيم كنيد.

آيكون اين برنامه در نوار وظيفه قرار مي‌گيرد. مي‌توانيد براي ادامه‌‎ي كار، پنجره‎ي اصلي برنامه را ببنديد يا روي گزينه‎ي Minimize كليك كنيد تا تنها آيكون آن در نوار وظيفه ويندوز نشان داده شود.

مرجع متخصصين ايران MpowerSaver

اين برنامه‌‎ي متخصصدي را چگونه ارزيابي مي‎‌كنيد؟

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات