مرجع متخصصين ايران

اپل واچ LTE از انديشه متخصصينات وب‌سايت اپل

جمعه ۲۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۰
مطالعه 9 دقيقه
اپل واچ LTE، سومين نسل از ساعت‌هاي هوشمند اپل محسوب مي‌شود كه به لطف سيم‌كارت داخلي خود، نيازي به آيفون براي برقراري تماس ندارد.
تبليغات

از روي تخته‌ي موج‌سواري، تماس خود را پاسخ دهيد، از سيري بخواهيد كه پيغامي ارسال كند، موسيقي مورد علاقه‌ي خود را هنگام دويدن گوش كنيد؛ تمام اين كارها را بدون نياز به موبايل انجام دهيد. به كمك اپل واچ ۳، مي‌توانيد تنها به كمك ساعت خود، هر كاري را كه تمايل داريد، انجام دهيد.

وقتي از موبايل‌تان دور مي‌شويد، شبكه‌ي خود را از دست ندهيد

  • تنها با ساعت خود، تماس برقرار و پيغام كوتاه ارسال كنيد.
  • به ۴۰ ميليون موسيقي سرويس اپل از مچ دست‌تان دسترسي داشته باشيد.
  • بدون نياز به موبايل، از سيري بخواهيد كه براي شما مسيريابي يا پيغامي جهت يادآوري تنظيم كند.
  • موبايل‌تان را در خانه بگذاريد؛ ولي پيغام‌هاي مربوط به برنامه‌هاي‌تان را از دست ندهيد.

برترين ساعت ورزشي

مرجع متخصصين ايران اپل واچ سري ۳

همراهي از شبكه‌هاي مخابراتي در اپل واچ ۳، به شما امكان مي‌دهد كه موبايل را در كمد باشگاه رها كنيد و بدون اينكه نگران از دست دادن تماس يا پيغامي باشيد، ورزش كنيد؛ به‌علاوه، مي‌توانيد به دنياي بي‌كراني از موسيقي، از مچ دست‌تان دسترسي داشته باشيد.

مرجع متخصصين ايران اپل واچ سري ۳

جي‌پي‌اس و ارتفاع‌سنج

جي‌پي‌اس داخلي مي‌تواند مسافت، سرعت و مسير ورزش كردن شما را ذخيره كند. ارتفاع‌سنج هم، ميزان سعود شما را نشان مي‌دهد. وقتي به خانه برگرديد، مي‌توانيد جزئيات كامل روند ورزش خود را مطالعه كنيد.

۴۰ ميليون ترانه براي ورزش

تمام ترانه‌هاي مورد علاقه‌ي خود را از مچ دست‌تان گوش دهيد. به‌علاوه مي‌توانيد به راديوهاي زنده مثل Beats 1 هم گوش دهيد. اگر هم به انگيزه‌ي بيشتري براي وزرش نياز داشتيد، از سيري بخواهيد كه مثل يك دي‌جي، فهرستي از برترين ترانه‌هاي جهان را براي‌تان پخش كند.

معيارهايي براي انگيزه‌ي بيشتر

به‌راحتي ورزش‌هاي مختلف مثل دويدن، دوچرخه‌سواري و شنا را مطالعه كنيد. حتي اگر قرار است اين ورزش‌ها را پشت هم انجام دهيد، مي‌توانيد در آخر گزارشي كامل و طبقه‌بندي شده را دريافت كنيد.

يك باشگاه متصل

تنها با يك اشاره مي‌توانيد ساعت اپل واچ ۳ را به ابزارهاي ورزشي مختلف، متصل كنيد. به كمك اين موضوع، شاخص‌هاي مختلف را مثل ميزان ضربان قلب، سرعت و كالري، هميشه و به‌صورت دقيق، در دسترس خواهيد داشت.

مرجع متخصصين ايران اپل واچ ۳

آماده براي استخر و دريا

اپل واچ ۳ بدنه‌اي مقاوم در برابر مايعات دارد و مي‌تواند ورزش‌هاي مربوط به استخر يا دريا را هم كنترل كند. پس از اينكه ورزش‌تان تمام شد، لرزش دستگاه، آب‌هايي را كه وارد بلندگو شده باشد، خارج مي‌كند.

مشاهده‌ي پيشرفت شخصي

اپل واچ ۳ روند ورزش شما را با جزئيات كامل به موبايل آيفون ارسال مي‌كند تا بتوانيد ميزان پيشرفت‌تان را در بازه‌هاي زماني مختلف، در موبايل خود ببينيد.

همراهي برنامه‌هاي مورد علاقه

چه اهل دويدن باشيد، چه وزنه‌برداري يا حتي يوگا، مي‌توانيد از برنامه‌هاي ورزشي مورد علاقه‌ي خود استفاده كرده ولي حلقه‌هاي مربوط به سطح تحركتان را تمام و امتياز آن‌ها را كسب كنيد.

مرجع متخصصين ايران اپل واچ ۳

ردياب حركتي هوشمند: سه حلقه با يك هدف

مرجع متخصصين ايران اپل واچ ۳

اپل واچ ۳ تحرك شما را در طول روز ثبت مي‌كند. مهم نيست كه اين تحرك به‌واسطه‌ي دوچرخه‌سواري يا ورزش در باشگاه انجام شود. در ضمن، اتصال به شبكه‌هاي مخابراتي، اين امكان را به شما مي‌دهد كه ميزان تحرك خود را از باشگاه، جاده يا حتي وسط دريا، به اشتراك بگذاريد.

  • هدف روزانه‌ي شما، كامل كردن سه حلقه است.
  • هر زمان كه نياز داشته باشيد، اپل واچ ۳ به مربي خصوصي شما تبديل مي‌شود.
  • با رقابت با دوستان و تشويق آن‌ها، انگيزه‌ي خود را افزايش دهيد.
  • اپل واچ موفقيت‌هاي شما را تبريك مي‌گويد.
مرجع متخصصين ايران اپل واچ ۳

كمتر بنشينيد و بيشتر حركت كنيد

سه حلقه، ميزان تحرك شما را در طول روز نشان مي‌دهد. به كمك اين حلقه‌ها مي‌توانيد مقدار نشستن، تعداد گام‌ها و كالري سوخته شده را مشاهده كنيد. كافي است روزانه نيم ساعت ورزش كنيد.

مربي شخصي هوشمند

درست مثل يك مربي شخصي، اپل واچ ۳، انگيزه‌ي لازم براي ورزش را به شما مي‌دهد. اين مربي هر روز صبح به شما وضعيت پيشرفت‌تان را نشان مي‌دهد و عصرها، نكات لازم را براي تمام كردن حلقه‌ها در اختيارتان قرار مي‌دهد. در ضمن، هر ماه يك چالش جديد، با توجه به ميزان تحرك روزانه‌ي شما، دريافت مي‌كنيد.

اشتراك‌گذاري حلقه‌هاي تحركت با دوستان

براي انگيزه‌ي بيشتر، مي‌توانيد حلقه‌هاي مربوط به تحرك خود را با دوستان و خانواده‌ي خود مقايسه كنيد. مي‌توانيد ميزان پيشرفت آن‌ها را هم ببينيد و تشويق‌شان كنيد.

جشني براي موفقيت‌هاي جديد

هر گاه كه يك حلقه را تكميل كنيد، اپل واچ اين موضوع را به شيوه‌اي جذاب به شما تبريك مي‌گويد. به‌علاوه براي شكستن ركوردهاي‌تان، امتيازهاي خاصي دريافت مي‌كنيد.

ورزش براي همه، حتي با ويلچر

اپل واچ ۳ همه نوع ورزشي را در انديشه متخصصين دارد. اين ساعت مي‌تواند حتي تحرك افرادي را كه از ويلچر استفاده مي‌كنند، ثبت كند. در ضمن دو نوع ورزش خاص مخصوص اين افراد وجود دارد.

 يك ابزار سلامت قدرتمند

مرجع متخصصين ايران اپل واچ ۳

اندازه‌گيري ضربان قلب در هر حالتي

اپل واچ ۳، ضربان قلب‌تان را در تمام روز اندازه‌گيري مي‌كند. هنگامي كه قدم مي‌زنيد، هنگامي كه استراحت مي‌كنيد و حتي پس از خروج از باشگاه. به‌علاوه، هنگامي كه ۱۰ دقيقه بدون تحرك باشيد، ولي ضربان قلب‌تان بيش از حد نرمال باشد، پيغامي از ساعت دريافت خواهيد كرد.

برنامه‌ي Apple Heart Study

اواخر امسال، اپل برنامه‌اي با نام Apple Heart Study عرضه مي‌كند كه داده‌هاي مربوط به اپل واچ را جمع‌آوري كند تا بتواند ريتم‌هاي نامنظم قلب را تشخيص دهد. اين موضوع مي‌تواند حمله‌هاي قبلي را پيش‌بيني كند. اين برنامه به كمك موسسه‌ي Stanford Medicine و FDA ايجاد شده است.

ارسال كمك در شرايط بحراني

همراهي از شبكه‌هاي مخابراتي به متخصصان اپل واچ ۳ كمك مي‌كند تا بتوانند حتي زماني كه از موبايل خود فاصله دارند، يك درخواست كمك بحراني ارسال كنند. مكان و كد پزشكي متخصص براي مخاطب‌هاي اصلي ارسال مي‌شود.

مرجع متخصصين ايران اپل واچ ۳

نفس عميق براي آرامش ذهن

به كمك انميشن‌هاي زيبا و راهنمايي اپليكيشن Breathe، نفس‌هاي عميق بكشيد و تمركز خود را افزايش دهيد. اين اپليكيشن براي تمرين‌هاي روزانه، شما را خبردار مي‌كند و مي‌توانيد در آخر روز، تاثير آن را روي ضربان قلب خود، ملاحظه كنيد.

اپليكيشن‌هاي سلامتي جانبي

اپليكيشن مناسب مي‌تواند به شما در زندگي سالم‌تر و رژيم‌هاي غذايي مناسب، كمك كند. اين اپليكيشن‌ها مي‌تواند ميزان نوشيندن آب، خوابيدن و حتي بيماري‌هايي نظير ديابت را كنترل كند. اپل واچ ۳ به شما كمك مي‌كند كه از مناسب‌ترين اپليكيشن براي بهبود سلامت خود استفاده كنيد.

تمام اطلاعت در آيفون در يك جا

برنامه‌ي Health، تمام اطلاعات ذخيره‌شده توسط برنامه‌هاي سلامت را به‌صورت يكجا و روي موبايل آيفون‌تان نشان مي‌دهد. مي‌توانيد با تغيير تنظيمات اين برنامه، شاخص‌هاي مختلف را در بازه‌هاي زماني متفاوت مطالعه كنيد. بخش Heart View هم، گزارش كامل‌تري از وضعيت ضربان قلب را نمايش مي‌دهد.

مرجع متخصصين ايران اپل واچ ۳

كارهاي روزمره‌ي خود را تنها با ساعت پيش ببريد

مرجع متخصصين ايران اپل واچ ۳

تماس‌هاي از دست‌رفته را پاسخ دهيد، از سيري بخواهيد كه آلبوم موسيقي مورد علاقه‌ي شما را پخش كند يا مسير رسيدن به رستوران را پيدا كنيد. با اپل واچ ۳ مي‌توانيد بدون نياز به موبايل، به اطلاعات مهم‌تان دسترسي داشته باشيد و كارهاي روزمره‌ي خود را پيش ببريد.

اتصال، حتي بدون موبايل

موبايل‌تان را در خانه جا گذاشته‌ايد؟ به كمك اپل واچ ۳ مي‌توانيد همچنان پيغام متني ارسال كنيد يا موقعيت مكان‌تان را در اختيار ديگران قرار دهيد. براي برقرار تماس مي‌توانيد از بخش تماس صوتي FaceTime هم استفاده كنيد. به‌علاوه امكان ارسال كمك به وسيله‌ي بخش SOS هم وجود دارد.

سخن‌گويي سيري از ساعت

از سيري بخواهيد كه مثل يك دي‌جي، موسيقي‌هاي مطرح را پخش كند يا هزينه‌هاي‌تان را محاسبه كند. حالا سيري مي‌تواند از طريق ساعت‌تان، شما را در پيدا كردن مسير راهنمايي كند؛ چه از بلندگوي ساعت چه از طريق هدفون بي‌سيم.

صورت‌هاي مختلف

چهره‌ي ساعت را با سليقه و اطلاعاتي كه لازم داريد، شخصي سازي كنيد. ساعت موبايل را به عكسي كه دوستش داريد، مزين كنيد يا برنامه‌اي را كه زياد اجرا مي‌كنيد، در آن قرار دهيد. ظاهر ساعت را مي‌توانيد تنها با يك حركت ساده تغيير دهيد؛ روز را با يك ظاهر هوشمند از سيري آغاز كنيد و وقتي به فرزندان‌تان مي‌رسيد، تصويري را از انيميشن Toy Story جايگزين آن كنيد.

مرجع متخصصين ايران اپل واچ ۳

از دست ندادن موضوعات مهم

اپل واچ ۳، بدون موبايل هم، شما را مطلع و متصل نگه مي‌دارد. پردازنده‌ي قدرتمندتر دو هسته‌اي، برنامه‌ها را دو برابر سريع‌تر اجرا مي‌كند. در ضمن، برنامه‌ي محبوب‌تان، به‌صورت خودكار، به‌روزرساني مي‌شود.

مرجع متخصصين ايران اپل واچ ۳

اپل واچ ۳ در رنگ‌ها و با بندهاي مختلفي عرضه مي‌شود تا بتواند هر نوع سليقه‌اي را پوشش دهد. انديشه متخصصين شما در مورد اين ساعت چيست؟

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات