ال جي پروژكتور HU80K را قابليت ايجاد تصاوير ۱۵۰ اينچي رونمايي كرد

دوشنبه ۱۸ دي ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۰
مطالعه 2 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
ال‌جي در جريان CES 2018 از جديدترين پروژكتور خود با قابليت توليد تصوير ۱۵۰ اينچي رونمايي كرد.
تبليغات

در روزگاري كه تلويزيون‌ها در حال بزرگ‌تر شدن هستند و بسياري از شركت‌ها توليد ويدئو پروژكتور را رها كرده‌اند، ال‌جي همچنان با قدرت در اين بازار فعاليت مي‌كند. اين غول كره‌اي اين بار با يك پروژكتور 4K به CES آمده است. ويدئو پروژكتور HU80K اولين نمونه‌ي 4K ال‌جي در بازار پروژكتورها است. به ادعاي ال‌جي اين پروژكتور قادر به توليد تصاويري شارپ و زنده است و كيفيت تصاوير توليدشده توسط اين محصول جديد، توانايي رقابت با تلويزيون‌ دارد. نام اين محصول احتمالا در بين بهترين نوآوري‌هاي CES 2018 به چشم خواهد خورد.

مرجع متخصصين ايران Hu80K

اين پروژكتور قادر به توليد تصاويري با حداكثر ابعاد ۱۵۰ اينچ است. به ادعاي ال‌جي، پروژكتور HU80K قادر به توليد تصاوير با ۲۵۰۰ لومن روشنايي خواهد بود. اين پروژكتور از استاندارد HDR10 نيز همراهي مي‌كند كه اين مسئله آن را به رقيبي جدي براي تلويزيون‌ مبدل كرده است.

مرجع متخصصين ايران Hu80K

جداي از مسئله قدرت، HU80K به گونه‌اي طراحي شده است كه فضاي كمتري نسبت به رقبايش اشغال كند. تصوير مفهومي منتشرشده از اين پروژكتور، استفاده از آن در فاصله‌ي نزديك ديوار را به وضح نشان مي‌دهد. طراحي ايستاده‌ي اين محصول امكان استفاده از آن به‌صورت قابل حمل يا متصل را فراهم مي‌كند. بازتابنده‌ي آينه‌اي نيز به‌عنوان پوشش در زمان استفاده نشدن از پروژكتور متخصصد دارد. ال‌جي همچنين از يك جفت اسپيكر ۷ واتي براي پخش صدا استفاده مي‌كند.

شايان ذكر است كه HU80K به رابط webOS 3.5 مجهز شده است. اين سيستم متخصص را قادر خواهد ساخت به‌راحتي به سرويس‌هاي استريم محتوا دسترسي داشته باشد. اين پروژكتور همچنين از اترنت، يو‌اس‌بي و HDMI همراهي مي‌كند. خوشبختانه امكان برقراري ارتباط بي‌سيم براي اتصال صفحه‌كليد نيز در اين پروژكتور وجود دارد.

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات