اخبار تخصصي‌كست: علت افول جذابيت كنفرانس‌هاي گوگل و مايكروسافت چيست؟

شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰
مطالعه 1 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
گوگل با رونمايي از پيكسل ۳ و مايكروسافت با معرفي نسل جديد خانواده سرفيس، دستگاه‌هاي مطرح خود را در سال ۲۰۱۸ معرفي كردند اما چرا جذابيت اين دو كنفرانس به مراتب كمتر از سال‌هاي گذشته بود؟
تبليغات

گوگل در ۱۷ مهر ۱۳۹۷ طي رويدادي در شهر نيويورك، از موبايل‌هاي هوشمند پيكسل 3 و پيكسل 3 ايكس‌ ال، به‌ عنوان جانشينان پيكسل ۲ و پيكسل ۲ ايكس‌ال، دو محصول سال گذشته‌ي خود، رونمايي كرد و همان‌طور كه پيش‌بيني مي‌شد، اين موبايل‌هاي هوشمند با آنچه در مدت اخير در شايعات مختلف توصيف مي‌شد، تفاوتي نداشتند.

در ۱۱ مهر ۱۳۹۷ يعني كمي قبل‌تر از گوگل، مايكروسافت هم در كنفرانسي كم‌حاشيه، نسل جديد دستگاه هيبريدي پرطرفدار خود را با نام Surface Pro 6 و رنگ‌هايي تازه رونمايي كرد. ردموندي‌ها با يك سال و نيم تأخير، به جمع شركت‌هايي پيوستند كه در محصولات خود از پردازنده‌هاي نسل هشتمي اينتل استفاده مي‌كنند.

در هر كدام از اين مراسم‌ها نكات بسيار زيادي وجود داشت كه شايد ذهن شما را هم درگير كرده‌ است. به انديشه متخصصين شما سياست‌هاي اين دو شركت چه تفاوتي با سال‌هاي گذشته كرده است؟ آيا از گذشته‌ي خود دور شده‌اند؟ آيا اين دو شركت براي سال آينده برنامه‌اي مفصل دارند؟ اين‌ها سؤالاتي هستند كه در اين قسمت از اخبار تخصصي‌كست به آن‌ها پاسخ خواهيم داد. 

تماشا در يوتيوب

انديشه متخصصين شما در مورد مراسم‌هاي اين دو شركت چيست؟

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات