كانن چهار پرينتر از خانواده PIXMA و دو اسكنر جديد معرفي كرد

چهارشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۰
مطالعه 3 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
كانن به تازگي از چهار مدل جديد پرينتر از خانواده PIXMA سري TS و TR مخصوص استفاده چندكاره و خانگي رونمايي كرده است.
تبليغات

كانن با معرفي ۴ عضو جديد از سري PIXMA، پرينترهاي چندكاره خود را به‌روزرساني كرده است. اين چهار محصول شامل مدل‌هاي  9520، 8220 و 6220 از سري TS و 4520 از سري TR مي‌شوند. هم‌چنين دو اسكنر CanoScan LiDE 300 و LiDE 400 نيز در ميان محصولات جديد ديده مي‌شود. مهم‌ترين ويژگي اين دستگاه‌ها، سازگاري كامل با دستيار صوتي الكسا است. پرينترهاي مذكور مي‌توانند به جملاتي مانند الكسا پرينتر كانن را روشن كن يا يك صفحه رنگي پرينت كن، واكنش نشان دهند. علاوه بر ويژگي‌هاي گفته شده، به كمك دستورهاي صوتي مي‌توان از وضعيت پرينتر مانند ميزان جوهر باقي مانده يا زمان مورد نياز تا پايان چاپ مطلع شد. كانن در انديشه متخصصين دارد همراهي از دستگاه‌هاي مبتني بر دستيار صوتي گوگل مانند گوگل هوم را نيز تا پايان سال ۲۰۱۸ به محصولات خود اضافه كند.

پرينتر PIXMA TS9520 با تمركز بر روي كيفيت چاپ ساخته شده است و مي‌تواند چاپ، كپي و اسكن اسناد و تصاوير را به آساني انجام دهد. هم‌چنين اين پرينتر قابليت چاپ بر روي مواد مختلف به جز كاغذ را نيز دارد و مي‌توان از آن براي نقش زدن روي ديسك، مقوا و ساير بافت‌ها استفاده كرد. بدون شك چنين قابليت‌هايي چندان ارزان نخواهد بود و اين دستگاه با برچسب ارزش ۲۵۰ دلاري به صورت خرده‌فروشي عرضه مي‌شود.

در سوي ديگر PIXMA TS8820 پرينتري كوچك و مناسب مقاصد خانگي و تجاري است كه مي‌تواند سه عملكرد اصلي را بر عهده بگيرد. طراحي بدنه دستگاه به صورت متقارن و صيقل خورده در انديشه متخصصين گرفته شده است تا با انواع دكوراسيون خانگي و اداري سازگاري داشته باشد. اين دستگاه به صفحه نمايش ۴.۳ اينچي لمسي مجهز شده تا عموم متخصصان بتوانند از آن به آساني استفاده كنند. هم‌چنين ۴۵ الگوي از پيش تعيين شده براي دسترسي سريع در انديشه متخصصين گرفته شده است. TS6220 نيز همانند برادر ديگر خود، مي‌تواند سه عملكرد را در اختيار دارندگان قرار دهد. اين محصول داراي سرعت بسيار بالايي در چاپ متون و نمودارها است و مي‌تواند تصاوير را با شفافيت بالا چاپ كند. ۳۵ الگوي داخلي نيز براي اين پرينتر وجود دارد. قابليت مهم‌ديگر وجود محفظه‌هاي جداگانه براي هر رنگ است تا نيازي به تعويض همه رنگ‌ها به صورت هم‌زمان نباشد. ارزش اين دو مدل به ترتيب ۲۰۰ دلار و ۱۵۰ دلار است.

مرجع متخصصين ايران پرينتر كانن / canon printer

اما آخرين پرينتر جديد كانن، PIXMA TR4520 نام دارد كه محصولي جوهرافشان و مناسب براي مصارف اداري و خانگي است. اين دستگاه مي‌تواند به صورت خودكار چندين برگه را كپي نمايد و درگاه ورودي اسناد آن نيز هوشمند است. قابليت‌هاي ديگر مانند كپي دوروي برگه و فكس خودكار نيز در اين پرينتر چهار كاره وجود دارد. اين دستگاه ارزان‌ترين نمونه جديد خانواده PIXMA به شمار‌ مي‌رود و تنها ۱۰۰ دلار ارزش دارد. تمامي پرينتر‌هاي ذكر شده از قابليت چاپ دورو و اتصال واي-فاي بهره مي‌برند.

مرجع متخصصين ايران پرينتر كانن / canon printer

دو محصول ديگر كانن شامل اسكنرهاي CanoScan LiDE 300 و CanoScan LiDE 400 مي‌شود كه با وزن سبك خود، مناسب براي حمل و نقل هستند. اين اسكنرها، انرژي خود را از طريق USB تامين مي‌كنند و قادرند صفحاتي با ضخامت بالا مانند مجله و جزوه رايگان را نيز اسكن كنند. ارزش ۹۰ دلاري براي مدل LiDE 400 و ۷۰ دلاري براي LiDE 300 در انديشه متخصصين گرفته شده است.

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات