مرجع متخصصين ايران

مطالعه شيائومي مي بند 3

پنج‌شنبه ۵ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰
مطالعه 13 دقيقه
شيائومي با مي بند ۳ تنها يك هدف را در سر مي‌پروراند؛ ادامه‌ي سلطه بر بازار دستبند‌هاي هوشمند اقتصادي.
تبليغات

با وجود اينكه گجت‌هاي پوشيدني هيچ‌گاه به محبوبيت برابري با موبايل‌هاي هوشمند نرسيدند، اما اين موضوع به‌معناي بازار كوچك آن‌ها نيست. تنها با استناد به آمار فروش اپل واچ كه رقمي بيشتر از فروش كل صنعت ساعت‌سازي سوئيس است، مي‌توان از محبوبيت بالاي اين گجت‌ها مطلع شد.

رغبت متخصصان به استفاده از گجت‌هاي پوشيدني هوشمند باعث شد تا شاهد حضور برند‌هاي بسيار زيادي در اين عرصه باشيم. با نگاهي كوتاه به ليست برند‌هاي ساعت و دستبند‌هاي هوشمند هر يك از فروشگاه‌هاي اينترنتي، قطعا از تنوع آن‌ها شگفت‌زده خواهيد شد.

بااين‌حال گجت‌هاي پوشيدني داستان متفاوتي نسبت به موبايل‌هاي هوشمند دارند. پس از معرفي اولين نمونه‌هاي اين دسته از محصولات، شركت‌هاي نام‌دار همگي بلافاصله توسعه‌ و عرضه‌ي نمونه‌ي مخصوص به خود را در دستور كار قرار دادند. اما تنها پس از چند سال شاهد تغيير قابل توجهي در شركت‌هاي فعال و سودده اين عرصه هستيم؛ موتورولا، ال‌جي و سوني برخي از برند‌هاي مطرحي هستند كه در بازار ساعت‌هاي هوشمند شكست خوردند. آمار فروش سامسونگ و هواوي نيز در اين زمينه چندان قابل‌توجه نيست و درحال‌حاضر تنها مي‌توان اپل واچ را يكي از موفق‌ترين نام‌هاي حوزه‌ي ساعت هوشمند دانست.

مرجع متخصصين ايران شيائومي مي بند ۳ / Xiaomi mi ban 3

در اين ميان برخي شركت‌ها به‌جاي توسعه‌ي ساعت‌هاي هوشمند با قابليت‌هاي متعدد، به‌دنبال كسب بازار دستبند‌هاي هوشمند و سلامتي رفتند؛ جايي كه با ارزش كم‌تر، قابليت‌هاي محدودتر و البته عمر باتري به مراتب بيشتر، متخصصان خاص خود را دارند.

اگر تاكنون به مطالعه شركت‌هاي توليدكننده‌ي دستبند‌هاي هوشمند پرداخته باشيد، قطعا با نام مي بند مواجه شده‌ايد. دستبند هوشمند شيائومي از همان نسخه‌ي اول در سال ۲۰۱۴، به واسطه‌ي ارزش رقابتي و كيفيت ساخت خوب خود، مورد استقبال زياد خريداران قرار گرفت. اما عرضه‌ي نسخه‌ي دوم اين محصول در سال ۲۰۱۶، باعث شد تا نام شيائومي به‌عنوان محبوب‌ترين دستبند هوشمند كمتر از ۱۰۰ دلار شناخته شود. اكنون پس از دو سال، شيائومي نسل سوم دستبند هوشمند خود را با بهبود‌هاي متعدد اعم از نمايشگر بزرگ‌تر و حسگر‌هاي دقيق‌تر معرفي كرده تا همچنان به سلطه بر اين بخش از بازار ادامه دهد. فروش بيش از يك ميليون شيائومي مي بند ۳ در كمتر از دو هفته، خبر از استقبال خوب متخصصان از جديدترين محصول پوشيدني شيائومي مي‌دهد.

طراحي

شيائومي در طراحي نسل سوم دستبند هوشمند خود، از فرمول مشابهي با مي بند ۲ بهره برده است. طراحي ساده با بدنه‌اي پلاستيكي، قابليت تعويض بند به آساني و بخش لمسي پايين نمايشگر همگي المان‌هايي بودند كه پيش‌تر در دستبند‌هاي سلامتي شيائومي به كار گرفته شده بود.

طراحي زيباتر با نمايشگري بزرگ

با اينكه مي بند ۳ از طراحي لوكس و زيبايي مانند برخي از رقباي گران‌ارزش‌تر خود بهره نمي‌برد، اما در اين زمينه، تغييرات بزرگي را به خود ديده است كه به خوبي قابليت ترغيب متخصصان براي به‌روزرساني به ساعت جديد شيائومي را دارد. اين دستگاه با ۲۰ گرم وزن، همانند نسل پيشين خود محصولي بسيار سبك است تا در فعاليت‌هاي مختلف ورزشي موجب آزار متخصص نشود. با اينكه مي بند ۳ در ابعاد، افزايش قابل توجهي را تجربه نكرده است، اما اكنون با تجهيز به نمايشگر ۰.۷۸ اينچي اولد سياه و سفيد و رزولوشن ۱۲۸ در ۸۰ پيكسل، تقريبا فضايي دو برابر بزرگ‌تر از مي بند ۲ (با نمايشگر ۰.۴۲ اينچ و رزولوشن ۷۲ در ۴۰ پيكسل) را براي نمايش اطلاعات دراختيار دارد.

مرجع متخصصين ايران شيائومي مي بند ۳ / Xiaomi mi ban 3

نمايشگري بزرگ‌تر تنها بهبود دستبند جديد شيائومي نسبت به نسل پيشين آن نيست؛ مي بند ۳ اكنون در سرتاسر نمايشگر خود به پنل لمسي مجهز شده است تا متخصصان دركنار استفاده از كليد لمسي پايين آن، امكان مرور در منوي ساعت را با سوايپ‌هاي افقي و عمودي داشته باشد. بخش لمسي پايين دستگاه نيز اكنون به‌عنوان كليد بازگشت (در صورت يك بار لمس) يا فعال كردن عملكرد خاصي (با نگه داشتن انگشت روي آن)، متخصصدي به مراتب بيشتر نسبت به بخش لمسي مي بند ۲ دارد كه تنها وظيفه‌ي نمايش برخي اطلاعات از پيش تعيين شده مانند ساعت، ميزان شارژ دستبند، سنجش ضربان قلب يا تعداد قدم‌ها را داشت.

دستبند هوشمند مي بند ۲ دركنار طراحي منحني‌شكل در كناره‌هاي خود، در بخش نمايشگر از سطح صافي بهره مي‌برد كه يكي از مولفه‌هاي كاهش جذابيت بصري آن نيز به شمار مي‌رفت. اما شيائومي در مي بند ۳ از سطحي برجسته با زواياي قوسي‌شكل بهره برده است تا با محصولي زيباتر رو‌به‌رو باشيم. اما اين زبان طراحي دركنار عدم تجهيز به پوشش ضدخش ساعت، باعث شده است تا مي بند ۳ مستعد آسيب‌‌ديدگي باشد و پس از مدتي استفاده و به دليل برخوردهاي غير ارادي دست به محيط‌هاي اطراف، از وجود تعداد زيادي خش و آسيب جسماني رنج ببرد.

مرجع متخصصين ايران شيائومي مي بند ۳ / Xiaomi mi ban 3

دستبند محبوب شيائومي به‌صورت پيش‌فرض به بند سيليكوني و در يكي از رنگ‌هاي مشكي، آبي يا قرمز مجهز است. بااين‌حال امكان تعويض آسان بند در مي بند ۳ نيز همانند دستبند هوشمند پيشين اين شركت وجود دارد. عمليات تعويض بند به‌سادگي و توسط خود متخصص انجام مي‌شود تا امكان انتخاب بند مدانديشه متخصصين با هر سليقه‌اي براي متخصصان دردسترس باشد. پيش‌تر و به لطف برندهاي توليدكننده‌ي لوازم جانبي، تنوع گسترده‌اي از بند‌هايي با جنس و ظاهر مختلف در بازار كشورمان نيز وجود داشت تا در بخش قابليت شخصي‌سازي ظاهري، دستبند هوشمند شيائومي يكي از بهترين گزينه‌هاي موجود باشد. باتوجه‌به محبوبيت بالا و ارزش مناسب مي بند ۳ پيش‌بيني مي‌شود به‌زودي بازه‌ي گسترده‌اي از بند‌هاي سازگار با اين دستبند هوشمند نيز وارد كشور شود. بايد در انديشه متخصصين داشته باشيد كه به دليل تغيير در ابعاد بدنه‌ي دستگاه، امكان استفاده از بند‌هاي موجود براي مي بند ۲ در مي بند ۳ وجود ندارد.

شيائومي براي افزايش متخصصد مي بند ۳، با بهبود توانايي آن در برابر نفوذ مايعات و كسب استاندارد IP68 (در برابر استاندارد IP67 مي بند ۲)، دستبند هوشمند جديد خود را به گزينه‌ي مناسبي براي سنجش مولفه‌هاي مختلف هنگام ورزش شنا تبديل كرده است. به گفته‌ي مديران شيائومي، اين دستبند تا عمق ۵۰ متري در برابر نفوذ آب مقاوم خواهد بود.

نرم‌افزار

مي بند ۳ به‌صورت پيش‌فرض (درحال‌حاضر) از زبان چيني بهره مي‌برد. براي تغيير زبان اين دستبند هوشمند به انگليسي، بايد آخرين نسخه‌ي اپليكيشن mi Fit را از گوگل پلي يا اپ استور دانلود كرده و پس از اتصال موبايل به آن، جديدترين نسخه‌ي فريم‌ور دستگاه را نصب كنيد تا زبان آن به‌صورت خودكار به انگليسي تغيير كند.

دستبند هوشمند جديد شيائومي به نسخه‌ي ۴.۲ بلوتوث مجهز شده است و با موبايل‌هاي هوشمند مجهز به نسخه‌ي ۴.۴ يا جديدتر اندرويد و آيفون‌هاي داراي نسخه‌ي ۹ يا جديدتر iOS سازگار است. براي استفاده از اين دستبند هوشمند كافي است اپليكيشن mi Fit را از فروشگاه مربوط به پلتفرم موبايل خود دانلود كرده و در ادامه به‌سادگي اقدام به جفت‌سازي دستگاه خود با مي بند ۳ كنيد.

مرجع متخصصين ايران شيائومي مي بند ۳ / Xiaomi mi ban 3

اپليكيشن مي فيت قابليت‌هاي گسترده‌اي را دراختيار متخصصان قرار مي‌دهد كه به كمك آن‌ها امكان پايش و سنجش فعاليت‌هاي جسماني خود را خواهند داشت. اين اپليكيشن سه بخش اصلي دارد؛ در تب اصلي (Status)، گزارشي از فعاليت‌هاي جسماني، تعداد قدم‌هاي طي شده، تاريخچه ضربان قلب و نتايج كيفيت خواب دراختيار متخصصان قرار مي‌گيرد.

اپليكيشني خوب و متخصصدي؛ اما ناقص در برخي بخش‌ها

تب بعدي با نام Activity به فعاليت‌هاي ورزشي اختصاص دارد. جايي كه متخصص مي‌تواند با فعال كردن GPS موبايل هوشمند خود و انتخاب يكي از حالت‌هاي پياده‌روي، دويدن، دويدن روي تردميل و دوچرخه‌سواري، اطلاعات دقيقي از ميزان مسافت طي شده، مطالعه دقيق ضربان قلب حين ورزش، ميزان كالري سوخته شده و ساير مولفه‌هاي مهم بدست بياورد. به گفته‌ي شيائومي اين شركت در آينده حالت‌هاي ورزشي از پيش تعيين شده‌ي بيشتري مانند شنا، را به اپليكيشن مي فيت خواهد افزود. البته يكي از نقاط ضعف مي بند ۳، به عدم امكان فعال‌سازي آغاز فعاليت ورزشي ازطريق دستبند باز مي‌گردد و متخصص بايد با مراجعه به موبايل هوشمند خود و ازطريق اپليكيشن، اقدام به اين امر كند.

مرجع متخصصين ايران رابط متخصصي اپليكيشن مي فيت

بخش پاياني با نام Profile نيز به اعمال تنظيمات مدانديشه متخصصين متخصص باز مي‌گردد. وارد كردن مشخصات فردي، مشخص كردن اپليكيشن‌هاي لازم در موبايل براي اطلاع‌رساني اعلانيه‌هاي آن‌ها ازطريق مي بند ۳، تعيين هدف براي طي كردن مسافت خاصي به‌صورت روزانه، اضافه كردن دوست‌هاي خود براي مقايسه‌ي فعاليت‌هاي جسماني روزانه‌ي آن‌ها، افزودن اكانت‌هاي ساير سرويس‌هاي پايش سلامت متخصصان مانند گوگل فيت، فعال كردن قابليت باز شدن موبايل هوشمند بدون نياز به پسورد هنگام نزديك بودن مي بند ۳، شخص‌سازي نحوه‌ي نمايش تنظيمات و بخش‌هاي مختلف روي دستبند و تعريف فعاليت‌هاي خاص (مانند رانندگي، بالا رفتن از پله‌ها يا انجام ورزش‌هاي مختلف مانند شنا، آيروبيك، فوتبال، بسكتبال، پينگ‌پنگ و...) براي اپليكيشن جهت نظارت دقيق‌تر بر تمام فعاليت‌هاي روزانه‌ي متخصص، تنها بخشي از امكانات و تنظيمات دردسترس متخصص براي استفاده‌ي بهينه‌تر از دستبند هوشمند باتوجه‌به نياز‌هاي خود، است.

مرجع متخصصين ايران رابط متخصصي اپليكيشن مي فيت

اپليكيشن مي فيت بيشتر به ارايه‌ي آمار از عملكرد شما مي‌پردازد و نتايج و پيشنهاداتي در اين خصوص نمي‌دهد و متخصصان بايد با علم به داده‌هاي موجود، به بهبود فعاليت‌هاي خود در راستاي ارتقاي سلامت جسماني بپردازند. اپليكيشن مي فيت در بسياري از موارد عملكرد كافي و خوبي دارد؛ اما نمي‌توان آن را با برخي از بهترين گزينه‌هاي موجود در بازار مقايسه كرد. اميد مي‌رود شيائومي به‌صورت پيوسته به بهبود و افزودن قابليت‌هاي بيشتر به اين اپليكيشن به‌خصوص در بخش فعاليت‌هاي ورزشي بپردازد.

عملكرد

يكي از بزرگ‌ترين چالش‌هاي توليدكنندگان ساعت‌ و دستبند‌هاي هوشمند، تعريف و بهينه‌سازي الگوريتمي دقيق جهت محاسبه‌ي تعداد قدم و ميزان مسافت طي شده‌ي متخصصان است. مي بند ۳ با وجود عدم تجهيز به GPS، دقت خوبي در تشخيص نوع فعاليت متخصص (راه رفتن، دويدن يا ايستادن) دارد. بااين‌حال اگر اطلاعات بسيار دقيقي در اين زمينه نياز داريد، پيشنهاد مي‌شود به‌دنبال دستگاهي مجهز به GPS باشيد تا خطاي محاسبه فعاليت‌هاي متخصص به حداقل برسد.

شيائومي تمام تلاش خود را براي ارايه‌ي دستگاهي با قابليت‌هاي بالاي سنجش فعاليت‌هاي جسماني متخصصان دركنار ارزشي مقرون‌به‌صرفه به كار برده است. مي بند ۳ بااين‌حال كه توانايي تشخيص هوشمند بسياري از فعاليت‌ها را ندارد، اما متخصصان با اختصاص كمي زمان و تعريف فعاليت‌هاي مختلف براي دستبند، نتايج بسيار دقيق‌‌تري از ميزان كالري مصرف‌شده‌‌ي خود در طول روز خواهند داشت.

مرجع متخصصين ايران شيائومي مي بند ۳ / Xiaomi mi ban 3

مي بند ۳ همانند برادر مسن‌تر خود، قابليت پايش خواب متخصصان را دارد. شتاب‌سنج‌هاي دقيق‌تر، به افزايش دقت اين بخش از دستبند كمك زيادي كرده‌اند و در صورت فعال كردن سنجش ضربان قلب نيز، متخصصان به اطلاعات دقيقي در خصوص كيفيت خواب خود و ميزان عميق يا سبك بودن آن دسترسي خواهند داشت. البته نمي‌توان انتظار داشت اين دستبند نتايجي دقيقي مانند محصولات حرفه‌اي سنجش كيفيت خواب اعم از نوكيا اسليپ، ارايه دهد؛ بااين‌حال اطلاعات ارايه‌شده از سوي نسل سوم مي بند، كمك زيادي به بهبود خواب خواهد كرد.

قابليت‌هاي متخصصدي براي متخصصان عادي و البته ورزشكاران

به لطف نمايشگر بزرگ‌تر، مي بند ۳ قابليت‌هاي به مراتب بيشتري را ازطريق خود دستبند دراختيار متخصصان مي‌گذارد. نمايش وضعيت هوا، امكان مشاهده‌ي محتواي پيام‌هاي دريافت شده‌، برقرار كردن تماس صوتي در حال دريافت، استاپ‌واچ و فعال كردن صداي موبايل هوشمند جهت يافتن آن، برخي از قابليت‌هاي جديد دستبند هوشمند شيائومي هستند كه با سوايپ و ورود به بخش اپليكيشن‌ها، دردسترس خواهند بود. كليد لمسي بخش پايين نيز در صورت يك بار لمس به‌عنوان كليد بازگشت و در صورت نگه داشتن انگشت روي آن، فعال‌سازي برخي قابليت‌هاي خاص مانند استاپ‌واچ يا Find My Phone را بر عهده خواهد داشت.

مرجع متخصصين ايران شيائومي مي بند ۳ / Xiaomi mi ban 3

يكي از نقاط ضعف مي بند ۳، عدم همراهي از حروف فارسي در زمان نگارش اين مطالعه است كه در صورت دريافت پيام متني فارسي، تمام كاركترها به‌صورت علامت سؤال به نمايش درمي‌آيند. شيائومي هنوز برنامه‌اي در خصوص افزايش همراهي از ساير زبان‌ها اعلام نكرده است.

از بزرگ‌ترين اشكالات مي بند ۲، شدت روشنايي اندك نمايشگر آن بود كه منجر به بروز اشكالات زيادي براي متخصصان در زمينه‌ي خوانايي محتوا تحت تابش آفتاب و محيط‌هاي روشن بود. شيائومي براي حل اين اشكال ميزان روشنايي نمايشگر را تا حد زيادي افزايش داده كه در همان نگاه اول، ميزان روشنايي تقريبا دو برابري مي بند ۳ نسبت به نسل دوم آن، براي متخصصان مشهود است. بااين‌حال اقدام شيائومي تنها موجب بهبود خوانايي نمايشگر شده است؛ اما همچنان در صورت استفاده از مي بند ۳ زير تابش مستقيم آفتاب، با چالش زيادي براي مشاهده‌ي محتواي نمايشگر مواجه خواهيد شد.

عمر باتري

يكي از دلايل محبوبيت دستبند‌هاي هوشمند، ارزش پايين‌تر دركنار عمر باتري به مراتب بيشتر آن‌ها در برابر ساعت‌هاي هوشمند است. مي بند ۲ با باتري ۷۰ ميلي‌آمپر ساعتي خود، عمر باتري ۲۰ روزه را براي متخصصان به ارمغان مي‌آورد. شيائومي براي ارايه‌ي عمر باتري مشابه در مي بند ۳ با وجود نمايشگر بزرگ‌تر با رزولوشن بيشتر، از باتري ۱۱۰ ميلي‌آمپر ساعتي بهره برده است.

مرجع متخصصين ايران شيائومي مي بند ۳ / Xiaomi mi ban 3

عمر باتري عالي

در صورتي كه از دستبند هوشمند خود تنها براي دريافت اعلانيه‌هاي تماس و پيام صوتي استفاده مي‌كنيد، مي بند ۳ با هر بار شارژ به‌راحتي ۲۰ روز دوام خواهد داشت. البته لازمه‌ي اين موضوع عدم استفاده از قابليت سنجش مداوم ضربان قلب و استفاده‌ي مداوم از دستبند هوشمند براي پايش ميزان فعاليت ورزشي است. اما اگر تمام قابليت‌ و حسگرهاي دستبند هوشمند خود را فعال كنيد و با آن به‌صورت روزانه به سنجش فعاليت‌هاي جسماني خود بپردازيد، نسل سوم دستبند هوشمند شيائومي توانايي شارژدهي حداقل ۱۲ روز را خواهد داشت كه آماري بسيار خوب است. هيچ يك از دستبندهاي هوشمند ساير برند‌هاي مطرح جهاني توانايي چنين حد از شارژدهي را ندارند.

مرجع متخصصين ايران شيائومي مي بند ۳ / Xiaomi mi ban 3

شارژ كردن مي بند ۳ يكي ديگر از نقاط ضعف آن است. براي شارژ كردن اين دستبند سلامتي، بايد هر بار اقدام به خارج كردن بخش اصلي از درون بند كنيد و سپس آن را به شارژر مخصوص متصل كنيد. شيائومي مي‌توانست با قرار دادن پين‌هاي شارژ در بخش زيرين دستبند (همانند اميزفيت آرك) تسهيل زيادي به عمليات شارژ ببخشد. متاسفانه هنوز استانداردي براي طراحي و توليد شارژرهاي مشابه در دستبند و ساعت‌هاي هوشمند شكل نگرفته است. به همين دليل از شارژر دستبند خود به خوبي مراقبت كنيد؛ زيرا در صورت گم كردن آن و به‌علت عدم امكان شارژ كردن مي بند ۳ با ساير شارژر‌هاي موجود در بازار، چاره‌اي جز تهيه‌ي شارژر جديد نخواهيد داشت.

كاربران به زمان زيادي براي شارژ دستبند نياز نخواهند داشت. باتوجه‌به باتري كوچك مي بند ۳، طبق آزمايش‌هاي اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران، در مدت زمان يك ساعت دستبند بيش از ۸۰ درصد شارژ مي‌شود.

جمع‌بندي

مي بند ۳ تمام مولفه‌هايي كه نسل پيشين آن را به محصولي بسيار محبوب تبديل كرد، به‌همراه دارد. نمايشگري لمسي و بزرگ‌تر با رزولوشن بيشتر، عمر باتري عالي، ارزش‌ مقرون‌به‌صرفه، قابليت‌هاي بيشتر و امكان استفاده از بند‌هايي با طراحي و رنگ‌بندي مختلف، تنها بخشي از مولفه‌هايي است كه دستبند هوشمند شيائومي را به محصولي با ارزش خريد بسيار بالا تبديل مي‌كند.

ارزش ۲۵ دلاري مي بند ۳ آن را به محصولي تبديل مي‌كند كه حتي در صورت وجود نكات منفي زياد، به سختي مي‌توان در برابر پيشنهاد دادن آن به خريداران مقاومت كرد. حال كافي است با ليست بلند بالايي از قابليت‌هاي اين دستبند هوشمند مواجه شويد تا ارزش خريد بالاي آن را به خوبي درك كنيد.

مرجع متخصصين ايران شيائومي مي بند ۳ / Xiaomi mi ban 3

البته مي بند ۳ بي‌نقص نيست؛ نور اندك نمايشگر و خوانايي ضعيف آن زير نور آفتاب، محل نامناسب پين‌هاي شارژ، فعاليت‌هاي ورزشي محدود اپليكيشن مي فيت و امكان بروز آسيب فيزيكي و افتادن خط و خش به دستگاه به توجه به زبان طراحي آن، برخي از مواردي است كه شيائومي مي‌توانست با بهبود آن‌ها دستبند هوشمند خود را كم‌ نقص‌تر از گذشته كند.

بااين‌حال شيائومي مي بند ۳ بسياري از نياز‌هاي متخصصان عادي و ورزشكاران را به خوبي پوشش مي‌دهد و به‌روزرساني‌هاي نرم‌افزاري نيز توانايي‌هاي اين دستبند هوشمند را به مرور زمان افزايش خواهند داد. ارزش اندك دركنار نكات مثبتي كه به تفصيل در بالا به آن‌ها پرداخته شد، باعث شده است تا شيائومي مي بند ۳ همانند نسل پيشين خود در زمان عرضه، به يكي از بهترين دستبند‌هاي هوشمند بازار با قابليت سنجش فعاليت‌هاي جسماني و ورزشي متخصصان تبديل شود.

شيائومي مي بند ۳ با گارانتي رسمي صدف توسط فروشگاه اينترنتي شهر فافا براي مطالعه دراختيار اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران قرار گرفته است. مي‌توانيد اين محصول را با ارزش ۴۱۹٬۰۰۰ تومان از اين فروشگاه تهيه كنيد.

نكات مثبت

  • عملكرد سريع و روان
  • طراحي زيباتر نسبت به نسل پيش
  • عمر باتري عالي
  • ارزش مقرون‌به‌صرفه
  • قابليت‌هاي مناسب پايش سلامت و فعاليت متخصص
  • امكان تعويض بند و استفاده از نمونه‌هايي با طرح و رنگ مختلف

نكات منفي

  • روشنايي نه‌چندان زياد نمايشگر
  • فعاليت‌هاي ورزشي پيش‌فرض اندك
  • مستعد دريافت ضربه و خط‌و‌خش
تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات