دوربين لايكا S3 با سنسور مديوم فرمت 64 مگاپيكسلي معرفي شد

چهارشنبه ۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۲
مطالعه 2 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
دوربين لايكا اس ۳ با سنسور مديوم فرمت ​​۶۴ مگاپيكسلي به‌صورت رسمي در نمايشگاه فوتوكينا ۲۰۱۸ معرفي شد.
تبليغات

براساس آخرين خبرها، لايكا نيز در نمايشگاه فوتوكينا ۲۰۱۸ (بزرگترين نمايشگاه تجاري جهان در حوزه‌ي عكاسي) سال جاري دست پر ظاهر شد. در اين نمايشگاه، آخرين دوربين لايكا، موسوم به لايكا اس ۳ مديوم فرمت ۶۴ مگاپيكسلي به‌صورت رسمي معرفي شد.

دوربين جديد نسبت به مدل قبلي خود، داراي رزولوشن بالاتري است و در شرايط محيطي با نور مختلف، عملكرد بهتري از خود نشان مي‌دهد. لايكا در مراسم رونمايي رسمي لايكا اس ۳، علاوه‌بر معرفي دوربين جديد خود، از اپليكيشن جديدي با نام Leica FOTOS نيز رونمايي كرد. متخصصان دوربين‌هاي لايكا مي‌توانند بلافاصله بعد از گرفتن عكس با دوربين، با كمك اين اپليكيشن، تصاوير را از دوربين به موبايل هوشمند خود منتقل كنند.

مرجع متخصصين ايران لايكا اس 3
مرجع متخصصين ايران لايكا اس 3
مرجع متخصصين ايران لايكا اس 3
مرجع متخصصين ايران لايكا اس 3

اپليكيشن جديد لايكا، علاوه‌بر امكان انتقال تصاوير از دوربين به موبايل هوشمند، امكان بازبيني و ويرايش تصاوير را در اختيار متخصصان قرار مي‌دهد. متخصصان مي‌توانند همه‌ي جزئيات موجود در عكس‌ گرفته‌شده را مشاهده كنند و اگر اشكالاتي در نوردهي و يا شفافيت عكس مشاهده كردند، آن را اصلاح كنند. دوربين Leica CL، يك سيستم دوربين همه‌كاره، سريع و جمع‌وجور است كه مي‌تواند به‌خوبي نياز متخصصان و علاقه‌مندان به عكاسي را مرتفع سازد.

رزولوشن لايكا نسبت به قبل افزايش قابل‌توجهي داشته است. لايكا اس ۲ با رزولوشن ۳۷.۵ مگاپيكسل معرفي شد، ولي لايكا اس ۳ داراي رزولوشن ۶۴ مگاپيكسل و عملكرد بي‌نظيري در هر وضعيت نور و روشنايي است. قدرت فوكوس خوب و سريع، همچنين بهره‌مندي از فوكوس اتوماتيك سريع و قابل‌اطمينان، از مزاياي ديگر لايكا اس ۳ است كه مي‌تواند در عكسبرداري پيوسته، با سرعت سه فريم در ثانيه تصويربرداري كند.

به‌علاوه، Leica S3ُ، دوربين SLR بزرگ و با كيفيت مانديشه متخصصينه‌ياب است، كه مي‌تواند براي با سرعت ۳ فريم در ثانيه عكسبرداري كند. همچنين، رزولوشن تصويربرداري لايكا اس ۳ بيشتر از كيفيت فول‌اچ‌دي است و با كيفيت 4K مي‌تواند ويدئو ضبط كند. براساس آخرين خبرهاي منتشرشده، Leica S3 قرار است بهار سال ۲۰۱۹ به بازار عرضه شود.

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات