با جديدترين دستاورد‌هاي صبا باتري آشنا شويد

مرجع متخصصين ايران
صبا باتري يكي از شركت‌هاي نام‌و‌آشناي كشور است كه براي آشنايي بيشتر با عملكرد و محصولات اين مجموعه با مديران آن به گفت‌و‌گو نشسته‌ايم.
تبليغات

شركت توسعه منابع انرژي توان درواقع همان شركت باتري‌سازي نيرو است كه با نام صباباتري شناخته مي‌شود. اين شركت با برخورداري از ظرفيت‌هاي مختلف صنعتي خود به‌عنوان يكي مراجع تأمين نيازهاي كشور در حوزه‌ي انرژي و باتري به‌شمار مي‌رود كه سابقه‌ي همكاري در برخي طرح‌هاي ملي با ساير سازمان‌ها و نهادهاي قانوني كشور را نيز در كارنامه‌ي خود دارد. حوزه‌ي فعاليت شركت توسعه منابع انرژي توان به‌طور خلاصه شامل تحقيق، طراحي و توسعه سامانه‌هاي توليد انرژي، سيستم‌هاي ذخيره‌ساز و خدمات مديريت مصرف انرژي است. 

صبا باتري در سال‌هاي گذشته سرمايه‌گذاري زيادي در توليد باتري‌هاي موردنياز در كشور كرده است. به‌گفته‌ي مديران صبا باتري، اين شركت در‌حال‌حاضر توانايي توليد باتري‌هاي ليتيوم‌يوني را براي اولين‌بار در كشور دارد. درصورت نياز شركت‌هاي داخلي به اين دسته از باتري‌ها كه در طيف گسترده‌اي از محصولات حوزه‌ي فناوري به‌كار گرفته مي‌شوند، صبا باتري آن‌ها را تأمين خواهد كرد. در جريان نمايشگاه قطعات خودرو تهران فرصتي شد تا با حضور در غرفه‌ي صبا باتري، با جديدترين محصولات و عملكرد اين شركت آشنا شويم.

درادامه شما را به تماشاي گزارش اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران از دستاورد‌هاي جديد صبا باتري دعوت مي‌كنيم:

دانلود از آپارات

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات