بازوي فناوري اطلاعات بانك سپه پيام‌رسان اميد را دركنار دو سرويس ديگر رونمايي كرد

يك‌شنبه ۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰
مطالعه 1 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
شركت رايانه خدمات اميد، بازوي فناوري اطلاعات بانك سپه، در نمايشگاه ITE 2019 اپليكيشن پيام‌رسان اميد و چند سرويس ديگر را معرفي كرد.
تبليغات

در نمايشگاه تراكنش، بسياري از شركت‌هاي فناوري اطلاعات وابسته به بانك سعي كردند با ارائه‌ي راهكار‌هايي تازه، فصل جديدي در بانك‌داري نوين به متخصصان ارائه دهند. در ابتداي سال جاري، با اجراي سامانه‌ي جامع بانكي اميد، زيرساخت‌هاي سامانه‌ها و داده‌ها در بانك سپه متمركز و امكانات لازم براي تهيه‌ي گزارش‌هاي سازماني و مديريتي و زيرساخت كانال يكپارچه‌ي خدمات بانكي و بانك‌داري باز در بانك سپه ايجاد شد. ارائه‌ي محصولات و خدمات نوين بانكي و يكپارچه‌سازي ابزارهاي همراهي با ابزارهاي عملياتي و متخصص از ديگر دستاوردهاي است كه انتظار مي‌رود پس از اجراي سامانه‌ي جامع بانكي اميد نصيب بانك سپه شود. در‌همين‌راستا، شركت رايانه خدمات اميد به‌عنوان بازوي فناوري اطلاعات بانك سپه در نمايشگاه ITE 2019 اپليكيشن پيام‌رسان اميد را براي ارتباط بهتر با مشتريان رونمايي كرد.

درادامه با اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران همراه باشيد تا در قالب مصاحبه‌اي ويدئويي، با پيام‌رسان اميد بيشتر آشنا شويد:

تماشا در آپارات | تماشا در يوتيوب

آيا شما از سرويس‌هاي مشابه درزمينه‌ي بانك‌داري استفاده كرده‌ايد؟

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات