عرضه‌ چاپگر بدون نياز به تعويض كارتريج توسط اچ پي

جمعه ۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۰
مطالعه 2 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
معمولا متخصصان چاپگرهاي ليزري هميشه با موضوع اجتناب‌ناپذير و هزينه‌بر تعويض كارتريج مواجه هستند. خوشبختانه اچ‌پي با عرضه اولين چاپگر بدون نياز به كارتريج، متخصصان را تقريبا از اين معضل نجات داده است.
تبليغات

عدم نياز به تعويض كارتريج و تونر چاپگر مي‌تواند باعث خوشحالي بسياري از افرادي شود كه روزانه با چاپگر سر و كار دارند، اما بايد گفت كه اين موضوع به اين راحتي هم نيست.

چاپگر ليزري Neverstop اچ‌پي با كيت بارگيري مجدد مخصوص اچ‌پي كار مي‌كند، درواقع اين كيت شامل سرنگ پلاستيكي و بزرگي، حاوي تونر چاپگر است. به‌سادگي اين سرنگ را مانند پيچ در شكاف مخصوص چاپگر قرار داده، اهرم سرنگ را فشرده تا تونر دستگاه كامل پر شود، سپس بايد سرنگ را از محل خود خارج كرد. به‌گفته‌ي اچ‌پي اين روند ۱۵ ثانيه‌اي نسبت به ديگر چاپگرها مزيت بسيار بزرگي به حساب مي‌آيد. چاپگر ليزري Neverstop مي‌تواند بيش از ۵ هزار صفحه را در همان شروع بدون نياز به شارژ مجدد چاپ كند.

اين چاپگر مناسب شركت‌ها، استارتاپ‌ها و سازمان‌هاي كوچك و متوسط است كه نمي‌توانند وقت زيادي را صرف عيب‌يابي و تعمير اشكالات مختلف چاپگرها كنند و مي‌خواهند با سرعت هرچه تمام‌ و بدون اشكال شروع به چاپ كنند.

مرجع متخصصين ايران چاپگر اچ پي

چاپگر نام‌برده از اپليكيشن اچ‌پي اسمارت اپ (HP's Smart App) نيز همراهي مي‌كند، كه امكان پرينت از طريق تلفن همراه يا ديگر سرويس‌ها، مانند دراپ‌باكس يا گوگل درايو به‌صورت مستقيم را فراهم مي‌كند.

چاپگر ليزري Neverstop اچ‌پي در مدل‌هاي مختلف با كارايي متفاوت مانند اسكن، كپي و پرينت بي‌سيم به‌صورت خرده‌فروشي در كشور‌هاي حاشيه‌ي خليج فارس با ارزش ۳۰۰ دلار عرضه مي‌شود. در حال حاضر اين چاپگر تنها به‌صورت سياه‌وسفيد موجود است و هنوز مشخص نيست چاپگر رنگي با اين فناوري توسط اچ‌پي عرضه شود يا خير.

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات