ارائه خدمات نوين تهاتري با تهاتر كارت ثمين شهر

مرجع متخصصين ايران
شب گذشته طي مراسمي در حضور مقامات كشوري و اصحاب رسانه در سالن همايش‌هاي بين‌المللي صدا و سيما تهاتر كارت ثمين شهر رونمايي شد.
تبليغات

تهاتر كارت ثمين شهر، شب گذشته ۱۰ آذر با حضور مديرعامل بازار تهاتر ايرانيان، مسئولان بانك شهر، شهرداري تهران، نمايندگاني از مجلس شوراي اسلامي و اصحاب رسانه در سالن همايش‌هاي بين‌المللي صداوسيما واقع در بزرگراه چمران رونمايي شد.

دكتر علاءالدين ختايي، مديرعامل بازار تهاتر ايرانيان و عضو هيئت مديره‌ي انجمن توليدكنندگان و فناوران صنعتي ساختمان در مراسم رونمايي از تهاتر كارت ثمين شهر درباره‌ي نحوه‌ي عملكرد اين كارت توضيحات كاملي ارائه و فرايند عضويت و كسب اعتبار تهاتر و انجام خريد و فروش در شبكه بازار تهاتر ايرانيان را شرح داد.

بازار تهاتر ايرانيان به‌عنوان اولين بازار تهاتري در جمهوري اسلامي ايران اقدام به ارائه‌ي خدمات نوين تهاتري در عرصه‌ي اقتصاد كشور كرده است و براساس اين مدل اقتصادي جديد، تمامي اقشار مردم به‌ويژه فعالان اقتصادي و حتي شركت‌ها و كارخانجات در كليه‌ي بخش‌هاي عمراني، صنعتي و معدن، كشاورزي، بازرگاني و خدمات مي‌توانند ضمن عضويت در بازار تهاتري ايرانيان و دريافت اعتبار تهاتر براساس آورده‌ي خود، اقدام به معاملات تهاتري در سطح داخل و خارج از كشور كنند.

با اين تكنولوژي بدون نياز به نقدينگي و صرفا با تكيه بر اين ظرفيت در بخش‌هاي مختلف اقتصادي اعم از عمراني، صنعتي، كشاورزي و بازرگاني و خدمات و حتي انرژي، فعاليت‌ها و پروژه‌هاي گسترده‌اي با روش تهاتري امكان اجرا يافته‌اند و اشكال تأمين اعتبار به‌صورت غير نقدي و بدون آثار تورمي حل شده است. در اين بازار هر فعال اقتصادي در ازاي آورده‌ي خود شامل كالا و خدمات و املاك مي‌تواند انواع محصولات عرضه شده توسط ساير اعضا شامل كالا و خدمات و املاك مورد نياز خود را دريافت كند و بدين وسيله وجه نقد در اين بازار گردش ندارد.

مرجع متخصصين ايران ثمين كارت شهر

ختايي دراين‌باره گفت:

اين شيوه فوايد زيادي براي فعالان اقتصادي خواهد داشت؛ به‌دليل اينكه تأمين نقدينگي دشوار و داراي هزينه است، اما با اين روش صرفا از طريق تهاتر كارت اعتباري، كسب‌وكارها مي‌توانند مايحتاج خود را تهاتر كنند.هنگام معامله ۲/۷۵ درصد بابت فعاليت نمايندگي‌ها از فروشنده اخذ مي‌شود. يكي از مهم‌ترين مزاياي اين روش اين است كه با اعتبار حاصل از فروش مي‌توان خريدهاي خود را انجام داد.

دريافت اعتبار از طريق سپرده‌گذاري در بانك شهر امكان‌پذير است. با دريافت ضمانت‌نامه از بانك شهر، افراد مي‌توانند در شبكه‌ي تهاتر ايرانيان خريد انجام دهند و اگر قصد فروش محصولي را در اين بازار داشته باشند مي‌توانند با فروش آن محصول اعتبار كسب كنند و نياز به سپرده‌گذاري در بانك شهر نخواهد بود.

تاكنون با ۱۷ كشور براي استفاده از تهاتر كارت توافق شده است

به‌گفته‌ي ختايي، بازار تهاتر ايرانيان با همكاري بانك شهر اكنون در حال گسترش همكاري بين اللملي در زمينه‌ي استفاده از اين كارت است و تاكنون با ۱۷ كشور درباره‌ي اين كارت نوين و خدماتش به توافق رسيده‌اند.

تهاتر، راهي براي جلوگيري از گسترش افسارگسيخته نقدينگي در بازار

در ادامه‌ي مراسم مصطفي كواكبيان، عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس با اشاره به ضرورت اصلاح قانون ماليات بر ارزش افزوده، خبر از بازنگري در اين قانون در مجلس شوراي اسلامي داد. به‌گفته‌ي كواكبيان: «تلاش مجلس در اين است تا قوانيني كه از [اصلاح ماليات بر ارزش افزوده] خارج مي‌شود، به‌نفع توليد و تجارت در كشور باشند.» كواكبيان در انتها از تهاتر به‌عنوان راهي براي جلوگيري از گسترش نقدينگي ياد كرد.

جواد عطاران، معاون فناوري اطلاعات بانك شهر از ديگر حاضران در مراسم بود كه در خصوص حمايت اين بازار و تسهيل كسب‌وكار صحبت كرد. عطاران با اشاره به فلسفه‌ي وجودي بانك شهر گفت كه اين بانك در حوزه‌ي خدمات شهري به كلان شهرها در حال ارائه خدمات است و از صاحبان كسب‌وكارها با ايده‌هاي نو دعوت به‌عمل آورد و وعده داد بانك شهر در جهت رونق كسب و كارها از آن‌ها حمايت خواهد كرد.

مرجع متخصصين ايران ثمين كارت شهر

هر شخص حقيقي يا حقوقي مي‌تواند با ورود به سايت www.bazarti.com يا اپليكشن bazarti مراحل ثبت‌نام خود براي دريافت تهاتر كارت را به‌رايگان تكميل كند. بعد از ثبت‌نام و اختصاص كد عضويت، عضو مي‌تواند محصول خود (شامل انواع كالا و خدمات و املاك) را كه آمادگي عرضه‌ي آن به‌صورت تهاتري دارد را در سايت بارگذاري كند.

هم‌زمان با تكميل ثبت‌نام، تهاتر كارت ثمين شهر با اعتبار صفر ريال با حساب مجازي متصل به آن براي عضو صادر و ارسال مي‌شود.

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات