گزارش ويديويي اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران از مسابقه برنامه‌سازي دانشجويي ICPC

مرجع متخصصين ايران
مسابقات برنامه‌سازي دانشگاه شريف هفته‌ي گذشته با قهرماني دانشجويان اين دانشگاه منتشر شد. براي تماشاي گزارش ويديويي اين رقابت جذاب، با اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران همراه باشيد.
تبليغات

مسابقات برنامه‌‌سازي دانشجويي هرساله در سايت‌هاي مختلف دانشگاه‌هاي كشور برگزار مي‌شود كه درادامه تيم‌هاي برتر در رويداد نهايي با نام ICPC به ميزباني دانشگاه شريف رقابت خواهند كرد. كافه‌بازار امسال نيز مانند پنج سال گذشته، حامي مسابقات بود تا بدين‌ترتيب جامعه‌ي دانشگاهي را با صنعت كشور در اين حوزه بيشتر آشنا كند. اين دسته از مسابقات كمك زيادي به رشد و پيشرفت دانشجويان مي‌كند كه درصورت ارتباط صنعت با آن‌ها، بسياري از نفرات برتر شناسايي و درادامه بلافاصله وارد بازار كار خواهند شد؛ موضوعي كه پيش‌تر با ورود دانشجويان برتر مسابقات سال‌هاي گذشته به تيم توسعه‌دهندگان كافه‌بازار شاهد آن بوديم. حتي در بخشي از اين مسابقات مهندسان تيم توسعه‌ي كافه‌بازار، بلد و ديوار نيز با حضور در كنار دانشجويان، به انتقال تجربيات خود در خصوص شرايط بازار كار و چالش‌هاي آن پرداختند. 

مرجع متخصصين ايران مسابقات برنامه نويسي ICPC دانشگاه شريف

اولين نكته‌اي كه در رقابت‌هاي دانشجويي به‌چشم مي‌خورد، جو جديد و جذاب مسابقات است كه هر شخصي را به‌وجد مي‌آورد. انرژي بالاي دانشجويان و رقابت نزديك آن‌ها، مسابقات برنامه‌نويسي را به رويدادي خاص تبديل مي‌كند كه تنها با حضور در آن و قرارگيري در شرايط رقابت‌ها، انرژي زيادي جذب خواهيد كرد.

درمجموع ۸۵۲ پاسخ ثبت شد كه ۲۸۶ عدد از آن‌ها درست بود. امسال براي اولين‌بار پايتون با عبور از جاوا به رده‌ي دوم محبوب‌ترين زبان برنامه‌نويسي رقابت‌ها تبديل و ++C نيز همچنان بيش از ساير زبان‌ها به‌كار گرفته شد.

درپايان رقابت‌ها، دانشجويان دانشگاه شريف موفق شدند عناوين اول و دوم تيمي را كسب كنند و رده‌ي سوم نيز به تيمي از دانشگاه اميركبير رسيد. درادامه نيز تيم‌هايي از دانشگاه شريف، تهران، شهيد بهشتي و خواجه‌نصيرالدين طوسي مقام‌هاي چهارم تا هشتم را از آن خود كردند. بدين‌ترتيب، دانشگاه‌هاي شريف و اميركبير و تهران نيز به مقام‌هاي اول تا سوم دانشگاهي دست يافتند.

در نهايت شما را به تماشاي گزارش ويديويي اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران از مسابقات برنامه‌سازي ICPC 2019 دعوت مي‌كنيم. 

دانلود از آپارات

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات