گزارش اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران از غرفه ايرانسل در الكامپ 98

پنج‌شنبه ۲۷ تير ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۰
مطالعه 1 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
الكامپ ۲۵ صبح امروز، ۲۷ تير ماه آغاز به كار كرد و اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران همانند سال‌هاي گذشته سراغ غرفه‌هاي حاضر در اين نمايشگاه رفته است.
تبليغات

الكامپ به‌عنوان اصلي‌ترين گردهمايي فناوري ايران صبح امروز، ۲۷ تير ماه آغاز به كار كرد. اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران امسال براي پوشش بهتر اخبار و رخدادهاي الكامپ در سالن ۲۷ حضور دارد تا علاوه بر تهيه‌ي گزارش از غرفه‌ها با برخي فعالان بخش فناوري كشور گفت‌وگو كند. در نخستين روز اين نمايشگاه به سراغ غرفه‌ي ايرانسل رفتيم كه به دو بخش خانگي و سازماني تقسيم شده است؛ در بخش سازماني ايرانسل آخرين محصولات نرم‌افزاري مرتبط و جديدترين دستاوردهاي IoT (اينترنت اشيا) را همراه خود به الكامپ ۲۵ آورده بود. 

بخش ديگري از غرفه به تلويزيون اينترنتي لنز و ارائه‌ي تازه‌هاي آن اختصاص داشت.ايرانسل همچنين اخبار خوبي در بخش راه‌‌هاي ارتباطي با متخصصان داشت؛ طبق اعلام ايرانسل، ارتباط ديجيتال اين شركت از طريق شبكه‌هاي اجتماعي و راه‌هاي ديگر در حال حاضر از ارتباط به روش فيزيكي و سنتي بيشتر شده است. در ادامه از شما دعوت مي‌كنيم تا با گزارش ويدئويي اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران از اين غرفه همراه باشيد:

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات