دلايل نخستين حضور ديجي‌كالا در الكامپ از زبان امير پاشا

دوشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۱
مطالعه 2 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
ديجي‌كالا در نخستين حضور خود در نمايشگاه الكامپ به‌دنبال معرفي بيشتر سرويس‌‌هايش به متخصصان بود كه در ادامه توضيحات كامل امير پاشا معاون ارشد بازاريابي ديجي‌كالا را خواهيم شنيد.
تبليغات

سال‌ها از تولد ديجي‌كالا مي‌گذرد و همواره از آن به‌عنوان يكي از استارتاپ‌هاي موفق گذشته و يكي از كسب‌وكارهاي بزرگ و پيشرو حال حاضر در فضاي الكترونيك ياد مي‌شود. ديجي‌كالا كار خود را با فروشگاه اينترنتي آغاز كرد اما در حال حاضر اعضاي جديدتر و گاها بزرگي همچون ديجي‌استايل، ديجي‌پي، فيديبو و تازه‌واردي به نام ديجي‌كالا نكست در اين خانواده حضور دارند. مدل‌ كسب‌وكار جديد فروشگاه ديجي‌كالا و تبديل شدن آن به يك ماركت‌پليس شروعي براي پيدايش عضوهاي جديد بود؛ با گسترش بخش‌‌هاي ديجي‌كالا نياز به معرفي بيشتر آن‌ها احساس مي‌شود؛ امير پاشا معاون ارشد بازاريابي ديجي‌كالا، آشنا كردن مردم با سرويس‌هاي خانواده‌ي ديجي‌كالا و شناخته شدن بيشتر آن در فضاي آفلاين را هدف اصلي حضور در الكامپ مي‌داند. 

ديجي‌استايل بزرگ‌ترين فرزند ديجي‌كالا به‌عنوان بازوي آن در بخش پوشاك و مد، فيديبو بخش فعال در زمينه‌ي جزوه رايگان، ديجي‌كالا فِرش عضو جديد ديجي‌كالا براي بازار تند مصرف‌ها، ديجي‌پي ارائه‌‌دهنده‌ي راهكارهاي پرداخت اين مجموعه و ديجي‌كالانكست همگي در الكامپ امسال حضور داشتند. امير پاشا در مصاحبه با اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران علاوه بر توضيح فعاليت‌هاي هر يك از اين بخش‌ها، از پروژه‌هاي پيش‌روي ديجي‌كالا نكست در آينده و استارتاپ‌هاي حمايت شده توسط آن سخن گفت. در ادامه مي‌توانيد مصاحبه‌ي اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران با امير پاشا در مورد تازه‌هاي ديجي‌كالا و دلايل حضور آن در الكامپ مشاهده كنيد:

اگر از غرفه ديجي‌كالا در الكامپ بازديد كرديد انديشه متخصصينتان را درباره آن مطرح كنيد.

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات