بازديدكنندگان از الكامپ ۲۵ چه مي‌گويند

سه‌شنبه ۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۵
مطالعه 1 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
هر ساله نمايشگاه الكامپ هزاران نفر را از سراسر كشور به خود جذب مي‌كند تا شاهد بزرگ‌ترين رويداد فناوري در داخل كشور باشيم. اما آيا اين نمايشگاه هر سال پيشرفت مي‌كند؟
تبليغات

نمايشگاه الكامپ ۲۵ فعاليت خود را در محل دائمي نمايشگاه‌هاي بين‌المللي تهران با شعار «آينده‌ي بهتر» و در حضور محمدجواد آذري جهرمي، وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات و وزراي ارتباطات كشورهاي روسيه، چين، تركيه، آذربايجان، قطر، عراق، ارمنستان و افغانستان آغاز به‌كار كرد. جهرمي باور دارد با وجود تحريم‌هاي يكجانبه‌ي آمريكا كه با هدف وارد ساختن ضربه به پيكره‌ي اقتصاد ايران پياده شده‌اند، «جوانان زيست‌بوم ارتباطات و فناوري اطلاعات توانسته‌اند غيرممكن‌ها را ممكن كنند و فعالانه در عرصه‌هاي مختلف داخلي و خارجي نقش‌آفريني كنند؛ بنابراين ايده‌ي ايران هوشمند شكل گرفت و با جديت بسيار دنبال مي‌شود».

وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات، شعار «آينده‌ي بهتر» را نشان‌دهنده‌ي هدف اصلي كسب‌وكارهاي ايراني براي بهبود زندگي تمام اقشار جامعه بدون تبعيض و ساخت آينده‌ي روشن براي همگان مي‌داند. «الكامپ استارز»، بخشي از نمايشگاه الكامپ كه طي سال‌هاي گذشته به‌عنوان عرصه‌اي براي حضور استارتاپ‌هاي نوپا شكل گرفته، به‌باور جهرمي يكي ديگر از ويژگي‌هاي مهم الكامپ به‌حساب مي‌آيد. در ادامه همراه باشيد تا از بازديدكنندگان در الكامپ از كيفيت و پيشرفت آن بيشتر بپرسيم:

تماشا در آپارات

به انديشه متخصصين شما نمايشگاه الكامپ امسال چگونه بود؟

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات