مطالعه ويديويي گلكسي نوت 10 پلاس سامسونگ

شنبه ۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۵
مطالعه 2 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
گلكسي نوت ۱۰ پلاس با طراحي جديد و نمايشگر داراي حفره، ارمغان كره‌اي‌ها در دقت مهندسي براي خلق دستگاهي چشم‌نواز و با‌شكوه است كه قابليت‌هاي نرم‌افزاري متعددي را به متخصص ارائه مي‌دهد.
تبليغات

در چند سال‌ اخير، مرز بين كهكشاني‌هاي سري نوت و S كم‌رنگ‌تر شده و در چند نسل گذشته، صرف‌انديشه متخصصين از وجود اس‌پن، يافتن تفاوت چشمگيري بين آن‌ها دشوار بود، اما حال به‌انديشه متخصصين مي‌رسد كه كره‌اي‌ها آماده‌اند تا باري ديگر تفاوت بين دو كهكشاني محبوب خود را به ما يادآوري كنند.

شعار سامسونگ اين است كه گلكسي نوت ۱۰ تنها يك موبايل هوشمند نيست؛ بلكه آن را يك كنسول بازي، يك استوديوي فيلم و يك كامپيوتر با قلم هوشمند نيز مي‌داند و به اندازه‌اي به اين توصيف باور دارد كه گلكسي نوت ۱۰ را در دو نسخه‌ي ۶.۳ و ۶.۸ اينچي روانه‌ي بازار كرده تا نيازهاي طيف وسيعي از متخصصان را پوشش دهد.

در نگاه نخست به موبايل سامسونگ گلكسي نوت ۱۰ پلاس، نمايشگر غول‌آسا و كشيده‌ي آن پيش از هر المان ديگري به چشم مي‌آيد؛ نمايشگر ۶.۸ اينچي موسوم به Cinematic Infinity-O با كنار زدن حاشيه‌ها و پيشروي از كناره‌ها به سمت فريم فلزي دستگاه، بيش از هر كهكشاني‌ ديگري در تاريخ فعاليت سامسونگ، شايسته‌ي عنوان «نمايشگر تمام‌صفحه» است. صفحه‌نمايش نوت ۱۰ پلاس تقريبا تمام نماي جلويي موبايل را در اختيار دارد و پوشش خميده‌ي گوريلا گلس ۶ از آن محافظت مي‌كند. ناگفته نماند كه خميدگي نمايشگر، اكنون انحناي كمتري نسبت به گذشته دارد. براي اينكه شناخت بيشتري به آخرين پرچم‌دار سامسونگ، گلكسي نوت ۱۰ پلاس داشته باشيد، از شما دعوت مي‌كنيم در ادامه همراه باشيد تا به سراغ مطالعه ويديويي از اين دستگاه برويم:

تماشا در آپاراتتماشا در يوتيوب | تماشا در IGTV

با توجه به اهميت قابليت دكس، به‌زودي مطالعه كاملي از ابعاد مختلف متخصصدي Samsung DeX منتشر خواهد شد. براي مشاهده پايين‌ترين ارزش موبايل‌ سامسونگ از بين فروشگاه‌هاي مختلف به بخش محصولات اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران مراجعه كنيد.

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات