تبليغ در جستجوي كافه بازار به ۱۰/۸ ميليون نصب اپليكيشن‌ رسيد

دوشنبه ۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۸
مطالعه 3 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
امين اميرشريفي، مديرعامل كافه بازار طي رويداد تبليغات در جستجوي اين سرويس، خبر از استقبال گسترده‌ي توسعه‌دهندگان از آن داد.
تبليغات

رويداد تبليغات در جستجوي كافه‌بازار دقايقي پيش با حضور توسعه‌دهندگان و مديران كسب‌و‌كارهاي اينترنتي برگزار شد. در ابتداي اين رويداد امين اميرشريفي به گزارشي از برنامه‌هاي اين شركت در بخش تبليغات و موفقيت‌هاي آن پرداخت. 

به‌گفته‌ي مديرعامل كافه‌بازار، بيش از ۱۷۰ هزار اپليكيشن در اين سرويس وجود دارد كه شناخته‌شدن نمونه‌اي جديد بين آن‌ها امري دشوار و زمان‌بر خواهد بود. همچنين در حال حاضر كانال‌هاي محدودي براي جذب متخصص اپليكيشن وجود دارد. در همين راستا كافه‌بازار اقدام به راه‌اندازي سرويس تبليغات در جست‌وجو كرد كه در حال حاضر ۸ ماه از زمان آغاز به‌كار آن مي‌گذرد. با اين سرويس توسعه‌دهندگان و صاحبان كسب‌و‌كار قادر به نمايش اپليكيشن خود در نتايج جستجوي كليدواژه‌هاي خاصي خواهند بود. 

مرجع متخصصين ايران كافه بازار

اميرشريفي در خصوص اهميت نمايش در جست‌وجو از سهم ۵۰ درصدي نصب اپليكيشن‌ها از اين طريق خبر داد تا بدين ترتيب با بزرگ‌ترين كانال نصب بين متخصصان ايراني مواجه باشيم. وي در تشريح اين موضوع گفت:

جست‌وجو را مي‌توان «يك قدم تا نصب» توصيف كرد. در حال حاضر ۵۰ درصد نصب اپليكيشن‌ها در كافه‌بازار از طريق جست‌وجو انجام مي‌شود و اين موضوع به‌معناي پتانسيل بالاي تبليغات در جست‌وجو است.

تبليغات در جستجوي كافه‌بازار، ۱۰/۸ ميليون نصب اپليكيشن را به ارمغان آورده است

يكي از اصول پايه‌اي كافه‌بازار در اين سرويس، بهبود نتايج جست‌وجو است. جايي كه پيش از اين نتيجه‌هاي جست‌وجو تنها با ميزان ورود و نصب متخصصان به صفحه هر اپليكيشن بهينه مي‌شد. در همين راستا به‌گفته‌ي اميرشريفي نرخ نصب به بازديد دو نتيجه‌ي اول  جست‌وجو در حالت بدون تبليغ ۱۸/۱ و در حالت با تبليغ ۱۸/۷ درصد بوده كه به‌معناي نمايش بهتر متخصصان به اپليكيشن مورد انديشه متخصصين خود و نصب آن است.

مديرعامل كافه‌بازار در ادامه در خصوص ميزان تبليغ‌هاي انجام شده در اين سرويس گفت:

۱۵۳۱ برنامه و ۱۹۹۹ كمپين تبليغاتي در كافه‌بازار انجام شده است تا به‌طور مجموع نمايش تبليغات در اين سرويس به ۲۲۲/۲۲۲/۲۲۲ عدد برسد. سرويس تبليغات در جست‌وجو كافه‌بازار نيز تا اين لحظه به ۱۰/۸ ميليون نصب دست يافته كه رقمي درخور توجه است.
مرجع متخصصين ايران رويداد تبليغات در جستجو كافه بازار

به اين ترتيب اپليكيشن‌هاي پيام‌رسان، رفت‌و‌آمد، امور مالي، خريد و كلمات و دانستني‌ها بيشتر سهم از تبليغات در كافه‌بازار را داشته‌اند.

امين اميرشريفي در ادامه از موفقيت‌آميز بودن سرويس تبليغات در جست‌وجو كافه‌بازار خبر داد تا جايي كه ۸۰ درصد توسعه‌دهندگان در كمتر از ۳ روز از اتمام كمپين تبليغاتي خود، مجدد به كافه‌بازار براي شروع كمپين تبليغاتي جديد مراجعه كرده‌اند.

در بخش انتهايي ارايه‌ي مديرعامل كافه‌بازار نيز گزارشي از نتيجه‌ي كمپين دو عدد از اپليكيشن‌هاي مطرح اعلام شد كه عبارت است از:

  • تپ‌سي در كمپين تبليغاتي ۱۰۰ روزه با ۱.۷ ميليارد تومان، موفق به ۵۱۲ هزار نصب جديد شد كه ۲۰ درصد رشد نصب فعال را به همراه داشت.
  • گپ با ۳۶۵ ميليون تومان در كمپيني ۱۸ روزه، ۳۹۴ هزار نصب كه شامل ۶۰ هزار نصب فعال با رشد ۲۱ درصدي را به همراه داشت.

آژانس تپسل طي قراردادي يك ساله، وظيفه‌ي نمايش تبليغات در جست‌وجو در كافه‌بازار را به‌عهده خواهد داشت كه توسعه‌دهندگان مي‌توانند از درون كافه‌بازار يا از سايت تپسل براي انجام تبليغات در نتايج جستجوي اين سرويس اقدام كنند. 

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات