نگاه نزديك ويدئويي به آيپد 10.2 اينچي اپل

چهارشنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۵
مطالعه 1 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
نگاه نزديك ويدئويي به آيپد ۱۰.۲ اينچي و ۳۲۹ دلاري اپل كه نخستين عضو از خانواده‌ي تبلت‌هاي نسل هفتمي است.
تبليغات

با وجود آنكه شايعه شده بود آيپد نسل هفتم اپل در رويداد اكتبر رونمايي خواهد شد، كوپرتينونشين‌ها شب گذشته در رويدادي رسمي، دركنار معرفي آيفون ۱۱ و اپل‌واچ ۵ نخستين عضو خانواده‌ي تبلت‌‌هاي نسل هفتمي اپل را رونمايي كردند. آيپد ۱۰.۲ اينچي با بهره‌مندي از تراشه‌ي A10 فيوژن، دراصل جايگزين آيپد ۹.۷ اينچي قبلي اپل مي‌شود. ناگفته نماند در ماه‌هاي آينده، ساير نسخه‌هاي تبلت  اپل معرفي و به بازار عرضه خواهند شد. 

آيپد نسل هفتم از قلم نسل اول و كيبورد هوشمند اپل همراهي مي‌كند و نخستين تبلت كوپرتينونشين‌ها است كه با بدنه‌‌اي از جنس آلومينيوم بازيافتي به بازار عرضه خواهد شد. آيپد جديد اپل از نمايشگر ۱۰.۲ اينچي با رزولوشن ۲۱۶۰ در ۱۶۲۰ پيكسل و نسبت نمايشگر ۴ به ۳، سيستم‌عامل iPadOS و تراشه‌ي ۱۶ نانومتري A10 فيوژن با چهار هسته‌ ۲.۳۴ گيگاهرتزي شامل دو هسته‌ي Hurricane و دو هسته‌ي Zephyr بهره مي‌برد. 

تبلت جديد از نسل اول قلم اپل همراهي مي‌كند و اپل پنسل براي شارژشدن به اتصال فيزيكي نياز دارد؛ ازاين‌رو با توجه به حاشيه‌ي بالاي نمايشگر و حضور حسگر اثرانگشت، آيپد جديد احتمالا مجهز به پورت لايتنينگ است. البته، همراهي از لوازم جانبي سري آيپدهاي پرو اين گمانه را ايجاد مي‌كند كه دستگاه جديد از درگاه USB از نوع C نيز استفاده كند.

شما مي‌توانيد مشخصات متخصص و ارزش آيپد ۱۰.۲ اينچي را در صفحه‌ي زير مشاهده كنيد:

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات