گفتگو اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران با سبحان فروغي، مديرعامل تپسل

دوشنبه ۱ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۵
مطالعه 1 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
در اين قسمت از اخبار تخصصي‌كست با سبحان فروغي، مديرعامل تپسل گفتگويي داشتيم و به مطالعه دنياي ديجيتال ماركتينگ و همكاري با كافه بازار در زمينه تبليغات در جست‌وجو پرداختيم.
تبليغات

تپسل، يك شبكه‌ي هوشمند تبليغات ديجيتال است كه سال ۹۴ كار خود را با ارائه‌ي سرويس تبليغات ويدئويي درون‌برنامه‌اي، براي اولين‌بار در ايران شروع كرد و بعدها دامنه‌ي خدمات خود را به طيف وسيعي از راهكارهاي تبليغات ديجيتال گسترش داد. در حال حاضر تپسل با در اختيار داشتن ميليون‌ها متخصص فعال و طيف گسترده‌اي از رسانه‌هاي ديجيتال، اعتماد بسياري از برندهاي ايراني و بين‌المللي را به خود جلب كرده است.

اخيرا اين آژانس ديجيتال ماركتينگ توانسته است به‌عنوان آژانس انحصاري تبليغات سرچ ادز كافه بازار، شاخه‌اي جديد را به فعاليت‌هاي مجموعه اضافه كند. مديا اد ديگر پلتفرم اين مجموعه، تبليغات در وب‌سايت‌ها را به عهده دارد، تگرو پلتفرم اينفلوئنسر ماركتينگ در شبكه‌هاي اجتماعي است. به همين مناسبت فرصت را غنيمت شمرده و با آقاي سبحان فروغي، مديرعامل تپسل گفتگويي انجام داديم. در ادامه همراه اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران باشيد:

تماشا در آپارات | تماشا در يوتيوب

آيا شما از سرويس‌هاي تپسل استفاده كرده‌ايد؟

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات