شركت Narwal جارو برقي هوشمندي معرفي كرد كه خودش را هم تميز مي‌كند

جمعه ۲۰ دي ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۷
مطالعه 2 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
شركت Narwal اولين جارو برقي هوشمند با قابليت تميز كردن خود را در جريان نمايشگاه CES 2020 رونمايي كرد.
تبليغات

جاروهاي برقي هوشمند از مدت‌ها پيش در طرح‌ها و با قابليت‌هاي بسيار متنوعي در بازار وجود داشتند، اما فقط يك مدل از اين محصولات است كه مي‌تواند خودش را هم تميز كند. T10 محصول جديد شركت Narwal كه در نمايشگاه CES 202 رونمايي شد، با استفاده از يك محفظه‌ي آب داخلي مي‌تواند به‌صورت هم‌زمان سطح مورد انديشه متخصصين را جارو كند و تي بكشد. اين جاروي هوشمند با كمك اين محفظه مي‌تواند خودش را هم تميز كند.

برخلاف ساير مدل‌هاي جارو برقي هوشمند موجود در بازار، Narwal، در يك محفظه‌ي جعبه مانند قرار گرفته است كه دو منبع آب دارد. يكي از اين منابع از آب تميز پر شده و منبع ديگر براي جمع كردن آب آلوده تعبيه شده است. اين جارو با كمك منبع آب تميز، سطح مورد انديشه متخصصين را تي مي‌زند و بلافاصله آب آلوده را به داخل منبع مخصوص آن مكيده و انتقال مي‌دهد.

يك سخنگوي شركت Narwal درباره‌ي T10 به خبرگزاري CNET گفت كه اين جارو بدون هيچ‌گونه دخالت دست مأموريت‌ خود را انجام مي‌دهد.

اين جارو همچنين قابليت كنترل با استفاده از اپليكيشن را هم دارد. متخصص مي‌تواند براي مسيريابي بهتر جارو، نقشه‌ي بخش‌هاي مورد انديشه متخصصين خود را از طريق اين ا‍پليشكيشن به جارو منتقل كند.

مرجع متخصصين ايران جارو برقي هوشمند Narwal

اين جاروي هوشمند ۵۵۰ دلار ارزش دارد و تا دو ماه آينده اولين نمونه‌هاي آن براي افرادي كه پيش خريده كرده‌اند ارسال خواهد شد. سخنگوي شركت Narwal اعلام كرد اين شركت اميدوار است محصول جديد خود را تا پايان سال جاري ميلادي در آمريكا راهي بازار كند. 

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات