برترين لوازم خانگي معرفي شده در نمايشگاه CES 2020

يك‌شنبه ۲۲ دي ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰
مطالعه 1 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
لوازم خانگي هوشمند يكي از جذاب‌ترين بخش‌هاي نمايشگاه‌هاي فناوري، ازجمله CES هستند.
تبليغات

موج هوشمندسازي لوازم خانگي چند سالي است كه آغاز شده و هرسال به تعداد و تنوع محصولاتي از اين دست افزوده مي‌شود كه در نمايشگاه‌هاي فناوري معرفي مي‌شوند. نمايشگاه CES 2020 نيز مانند سال‌هاي گذشته و ديگر نمايشگاه‌ها، شاهد معرفي محصولات و حتي دسته‌هاي جديدي از لوازم خانگي هوشمند بود.

از محصولات متخصصدي و متداولي مانند يخچال و فريزر و ماشين لباس‌شويي از برندهاي نام‌آشنايي چون سامسونگ و ال‌جي گرفته تا محصولاتي كمتر ضروري مانند ربات‌هاي هوشمند خانگي از برندهاي كمترشناخته‌شده، براي همه‌ي سلايق و نيازها محصولي در نمايشگاه امسال معرفي شد. همچنين، قفل‌هاي هوشمند و سيستم‌هاي نظارتي با دوربين و جاروبرقي‌هاي هوشمند در CES امسال حضور پررنگي داشتند. علاوه‌بر محصولات و نوآوري‌هاي جديد معرفي‌شده، روند ادغام دستيارهاي صوتي هوشمند مانند الكسا و گوگل اسيستنت در لوازم خانگي كه چندسالي است آغاز شده، امسال نيز ادامه داشت. 

در‌صورتي‌كه در روز‌هاي گذشته فرصت دنبال‌كردن اخبار نمايشگاه CES 2020 را نداشته‌ايد، درادامه مي‌توانيد مهم‌ترين محصولات معرفي‌شده در حوزه‌ي لوازم خانگي اين رويداد را مشاهده كنيد. (اگر از بين لوازم خانگي به‌صورت خاص به‌دنبال برترين تلويزيون‌هاي معرفي شده در جريان CES 2020 هستيد، مي‌توانيد اين مطلب اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران را مطالعه كنيد.)

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات