طرح جديد فضاي داخلي براي بنتلي فلايينگ اسپور

يك‌شنبه ۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۵
مطالعه 3 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
سدان سوپرلوكس‌ترين بنتلي با كابين جديد از سال جاري توليد خواهد شد. اين محصول به‌عنوان نسخه‌ي چهاردر از بنتلي كنتيننتال، فضاي داخلي بسيار تجملي و منحصربه‌فرد خواهد داشت.
تبليغات

نسل سوم فلايينگ اسپور از سال ۲۰۱۹ در سبد بنتلي وجود دارد تا تركيبي از يك سدان سوپرلوكس با راحتي بسيار عالي و حس اسپرت در توانايي‌هاي متخصص باشد. اين خودرو در جديدترين نسخه، كابين زيباتري خواهد داشت تا نسبت به ديگر محصولات تاريخ بنتلي، پيچيده‌تر و چشم‌گيرتر به‌انديشه متخصصين رسد.

مرجع متخصصين ايران Bentley Flying Spur

در هر نمونه‌ از فلايينگ اسپور ۲۰۲۰، تعداد ۳۵۰ قطعه تمام‌چرم به ۶۰ تجهيز مختلف داخل كابين متصل شده است. امروزه ۱۴۱ نفر از پرسنل كارآزموده‌ي بنتلي كه بعضي از آن‌ها در محل‌هايي با ۳ كيلومتر فاصله حضور دارند، مونتاژ ادوات مختلف كابين را انجام مي‌دهند. چرم مورد استفاده در فلايينگ اسپور، حاصل از گاوهاي پرورش‌يافته‌ در شمال اروپا است كه تحت شرايط خاص و كاملا كنترل‌شده، نگه‌داري مي‌شوند.

مرجع متخصصين ايران Bentley Flying Spur

روند استخدام و كارآموزي در بنتلي، پيچيده است. پس از گزينش اوليه، حداقل ۵ ماه طول مي‌كشد تا يكي از استادكاران بنتلي، پرسنل استخدام‌شده در بخش ساخت و نصب تجهيزات فضاي داخلي را به سطح متخصص مورد قبول شركت براي مونتاژ فلايينگ اسپور برساند.

مرجع متخصصين ايران Bentley Flying Spur

در خودرويي با استاندارد فلايينگ اسپور، فرمان داراي اهميت ويژه با بيشترين پيچيدگي در ساخت است. مديران بنتلي، نوع دوخت و كيفيت چرم‌كاري اين قسمت را در دنيا بي‌نظير مي‌دانند. اين ادعاي بزرگ، البته نيازمند تحقيق متخصص كارشناسي است؛ اما مي‌توان بنتلي را شايسته‌ي آن دانست. نوع دوخت ضربدري و برش‌هاي چرم كه در حاشيه داخلي فرمان بنتلي فلايينگ اسپور وجود دارد، با ماشين‌هاي خياطي خودكار حاصل نمي‌شود. دوخت و دوز اين قسمت براي هر استادكار بنتلي، حدود ۳/۵ ساعت زمان مي‌برد.

براي دوخت پوشش صندلي‌ها نيز، ۱۲ ساعت زمان لازم است. لوگوي بنتلي در استراحتگاه بازو و محافظ پشت سر، از معدود قسمت‌هاي كابين هستند كه توسط ماشين دوخته مي‌شود. نماد تجاري شركت سازنده به‌تنهايي، از ۵,۱۰۳ كوك خياطي تشكيل شده است.

مرجع متخصصين ايران Bentley Flying Spur
تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات