نگاه نزديك به هاردديسك اكسترنال اي ديتا HD770G

دوشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۰
مطالعه 2 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
HD770G يكي از جديد‌ترين هارد‌ديسك‌هاي اكسترنال و ضدضربه‌ي اي‌ديتا است كه در ادامه مي‌‌توانيد نگاه نزديك و مطالعه اوليه‌ي اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران از آن را تماشا كنيد.
تبليغات

اي ديتا (Adata) يكي از مطرح‌ترين نام‌هاي حوزه‌ي هاردديسك‌هاي اكسترنال است كه محصولات متنوعي براي طيف گسترد‌ه‌اي از متخصصان با سلايق و نياز‌هاي مختلف به بازار عرضه كرده است. هارد ديسك اكسترنال HD770G، يكي از جديد‌ترين محصولات اي‌ديتا است كه قابليت‌هاي جذابي به‌همراه دارد.

باتوجه‌به افزايش متخصصد هارد‌ديسك‌هاي اكسترنال و متخصصد آن‌ها در شرايط مختلف، بسياري از متخصصان به‌دنبال محصولي با بدنه‌ي مستحكم و عمر بالا هستند. اي‌‌ديتا HD770G نيز به‌لطف بدنه‌ي مستحكم خود، توانايي خوبي در برابر ضربه و نفوذ مايعات دارد و گزينه‌ي مناسبي براي متخصصان مذكور به‌شمار مي‌رود.

اي‌ديتا با استفاده از بدنه‌اي با ساختار سه‌لايه‌ي، موفق به افزايش توانايي‌هاي اين هاردديسك در برابر ضربه، فشار و نفوذ مايعات شده است تا متخصصان با خيالي راحت و بدون نگراني از آسيب ديدن و حذف داده‌هاي خود، اقدام به حمل آن در شرايط مختلف كنند. بدنه‌ي پيشرفته‌ي HD770G باعث شده است تا اين هارد ديسك اكسترنال نه‌تنها از استاندارد IP68 مقاومت در برابر نفوذ مايعات بهره ببرده، بلكه به استاندارد نظامي MIL-STD-810G 516.6 نيز مجهز باشد تا با يكي از جان‌سخت‌ترين محصولات بازار در اين بخش رو‌به‌رو باشيم. همچنين تجهيز پنل بالايي اين دستگاه به دو نوار رنگي RGB، باعث شده است تا با نمايش طيف‌هاي رنگي گوناگون حين استفاده، ظاهري جذاب بيابد و توانايي مناسبي در جذب انديشه متخصصين مخاطبان داشته باشد.

اي‌ديتا همچنين براي افزايش ايمني اين محصول نيز قابليت رمز‌گذاري پيشرفته‌ي ۲۵۶ بيتي AES را فراهم كرده است.

اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران طبق روال هميشگي خود در مطالعه گجت‌هاي دنياي فناوري، به مطالعه توانايي‌هاي اين هاردديسك ضدضربه‌ي اي‌ديتا پرداخته است. در ادامه از شما براي تماشاي ويديوي نگاه نزديك اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران به هارد اكسترنال اي‌ديتا HD770G دعوت مي‌كنيم.

دانلود از آپارات | تماشا در يوتيوب

به‌زودي مطالعه عميق اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران از اين محصول نيز منتشر خواهد شد. انديشه متخصصين شما در رابطه با هاردديسك ضدضربه‌ي اي‌ديتا چيست؟

مشخصات و ارزش هارد اكسترنال را در بخش محصولات اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران ببينيد؛ ارزش هارد اكسترنال وسترن، هارد اكسترنال ADATA، هارد سيگيت و ديگر برندها را با يكديگر مقايسه كرده و محصول موردانديشه متخصصينتان را از معتبرترين فروشگاه‌هاي اينترنتي خريداري كنيد. 

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات