پوشش زنده متني اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران از رويداد تخصصي رايانش ابري همكاران سيستم [تمام شد]

مرجع متخصصين ايران
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران راس ساعت ۹ صبح روز جاري، پوشش زنده‌ي متني از رويداد تخصصي رايانش ابري همكاران سيستم جهت معرفي از آخرين محصولات و خدماتهمكاران سيستم خواهد داشت.
تبليغات

«همكاران سيستم» يكي از شركت‌هاي نرم‌افزاري نام‌آشناي ايران است كه در سال ۱۳۶۶ تأسيس شده است و درحال حاضر با ۱۳۰۰ نفر نيروي انساني، محصولات و راهكار‌هاي نرم‌افزاري مختلفي را براي كسب‌و‌كار‌هاي متوسط و بزرگ عرضه مي‌كند. اين شركت چندي است تمركز زيادي بر توسعه‌ي رايانش ابري و توليد محصولات مختلفي بر اين بستر دارد.

به‌گفته‌ي مديران همكاران سيستم، رايانش ابري طي سال‌هاي گذشته به فناوري مهمي در حوزه‌‌ي فناوري اطلاعات تبديل شده است و خدمات رايانش ابري نيز در حال‌حاضر در طيف وسيعي از بازارها و صنايع به‌كار گرفته مي‌شود. همكاران سيستم هم‌سو با فناوري‌هاي نوين، راهكارهاي سازماني خود را بر بستر ابر ارائه داده است. راهكاران ابري، روي سرورهاي شركت همكاران سيستم نصب مي‌شود و مشتري بي‌نياز از خريد سرور و سخت‌افزار، ازطريق اينترنت و در بستري امن، به اين سرورها متصل مي‌شود و از راهكاران استفاده مي‌كند.

پوشش زنده‌ي متني در انتهاي همين مقاله انجام خواهد شد. نيازي به رفرش كردن صفحه نيست و محتوا به‌صورت خودكار به‌روز خواهند شد.

آيا شما از سرويس‌هاي همكاران سيستم استفاده كرده‌ايد؟

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات