اپسون پروژكتور ليزري EF-100 را با Android TV معرفي كرد

سه‌شنبه ۱۷ دي ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۸
مطالعه 2 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
اپسون پروژكتور ليزري قابل حمل EF-100 را با روشنايي ۲۰۰۰ لومن در جريان CES 2020 معرفي كرد.
تبليغات

در CES 2020 همانند دوره‌هاي قبلي شاهد معرفي تعداد زيادي تلويزيون در ابعاد بزرگ بوديم اما در اين بين شركت‌هايي نيز از پروژكتورهاي خود رونمايي كردند. اپسون در جريان نمايشگاه امسال پروژكتور ليزري و قابل‌حمل EF-100 را با امكان نمايش تصاوير تا ۱۵۰ اينچ به جهانيان معرفي كرد؛ اين پروژكتور مبتني بر Android TV را مي‌توان هم در داخل و هم خارج خانه به كار گرفت. اپسون مدعي است كه روشنايي ۲۰۰۰ لومن نمايش تصوير در شب و حتي روز را ممكن ساخته است.

مرجع متخصصين ايران EF-100 epson پروژكتور ليزري

پلتفرم اندرويد TV امكان دسترسي به بيش از ۵۰۰۰ اپليكيشن مانند ديزني‌پلاس، نتفليكس، يوتيوب و بسياري اپ‌هاي پلي ‌استور را فراهم كرده است. ريموت كنترل اين دستگاه باكمك كليد اختصاصي گوگل اسيستنت كار جست‌وجو را براي متخصص ساده‌تر كرده است. اين پروژكتور مبتني بر 3LCD (نام تجاري تكنولوژي اين پروژكتور) طبق ادعاي سازنده ۱۰۰ درصد طيف رنگي sRGB را در هر فريم به نمايش مي‌گذارد؛ اپسون معتقد است كه اين فناوري دقت رنگ بالا و جلوگيري از حذف پديده‌ي رنگين‌كماني شدن به‌همراه دارد. اپسون همچنين از فناوري MicroLaser Array Projection و آرايش خاص ديودها براي رسيدن هم‌زمان به روشنايي بالا و عمق بالاي رنگ مشكي بهره گرفته است.

همان‌طور كه اشاره شد، اين پروژكتور قادر به نمايش تصويري ۱۵۰ اينچي (با رزولوشن حداكثر ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰) خواهد بود. اين تلويزيون براي ارائه‌‌ي بهترين تصوير به سيستم تصحيح خودكار براي اصلاح هندسي تصوير مجهز شده است. از مانديشه متخصصين سيستم صوتي نيز EF-100 به اسپيكر داخلي از نوع بيس رفلكس (bass-reflex) مجهز شده؛ همچنين اين محصول به خروجي استريو ۳/۵ ميلي‌متري براي استفاده از سيستم صوتي خارجي مجهز شده است.

مرجع متخصصين ايران EF-100 epson پروژكتور ليزري

اين پروژكتور در سه رنگ مشكي، نقره‌اي و مسي توليد خواهد شد. برچسب ارزشي ۱۰۰۰ دلاري براي محصول جديد اپسون درانديشه متخصصين گرفته شده است و عرضه‌ي آن از اواخر ماه ميلادي كنوني آغاز خواهد شد. انديشه متخصصين شما در مورد پروژكتورها و استفاده از آن به‌عنوان تلويزيون چيست؟ به‌انديشه متخصصين شما اين محصول ارزش معقول و آينده‌‌ي روشني خواهد داشت؟

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات