بيست‌وسومين رويداد استارتاپ گرايند اصفهان ۲۸ بهمن برگزار مي‌شود

مرجع متخصصين ايران
رويداد بيست‌وسوم استارتاپ گرايند اصفهان ۲۸ بهمن در جزوه رايگانخانه‌ي مركزي اين شهر و با حضور حامد تاج‌الدين، هم‌بنيان‌گذار آچاره، برگزار مي‌شود.
تبليغات

اصفهان ۲۸ بهمن ميزبان بيست‌وسومين رويداد استارتاپ گرايند خواهد بود. استارتاپ گرايند رويدادي بين‌المللي است كه اكنون در بيش از ۴۰۰ شهر بزرگ دنيا برگزار مي‌شود. هدف استارتاپ گرايند حمايت از كارآفرينان و بنيان‌گذاران استارتاپي و آشنايي علاقه‌مندان به اين حوزه با بنيان‌گذاران موفق تعريف مي‌شود.

شركت‌كنندگان در استارتاپ گرايند با بنيان‌گذاران استارتاپ‌هاي مطرح كشور آشنا مي‌شوند و داستان پيدايش و رشد كسب‌وكارهاي نوپا را مي‌آموزند. به‌علاوه، بخش شبكه‌سازي بخش مهم رويدادهاي استارتاپ گرايند محسوب مي‌شود كه فرصت پيداكردن همكار و هم‌بنيان‌گذار را براي علاقه‌مندان فراهم مي‌كند. افزون‌براين، فرصت پرسش و پاسخ با ميهمان رويدادهاي استارتاپ گرايند امكان كسب تجربه و آشنايي با اشكالات مسير كارآفريني را به‌همراه دارد.

ميهمان بيست‌وسومين رويداد استارتاپ گرايند اصفهان حامد تاج‌الدين، هم‌بنيان‌گذار و مديرعامل استارتاپ آچاره است. آچاره خود را سامانه‌ي خدمات مرتبط با منزل در محل معرفي مي‌كند و در دسته‌ي كسب‌وكارهاي پلتفرمي قرار مي‌گيرد. تاج‌الدين از دانشگاه‌هاي شريف و يورك در تورنتو كانادا فارغ‌التحصيل شده و دوره‌ي پسادكتري خود را نيز در مدرسه كسب‌وكار ESSEC پاريس گذرانده است. او در رويداد پيش‌ رو از تجربه‌هاي كارآفريني و اشكالات مديريت استارتاپ در ايران صحبت مي‌كنند.

اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران، حامي رسانه‌اي رويدادهاي مرتبط با اكوسيستم استارتاپي، در رويداد ۲۳ استارتاپ گرايند اصفهان حضور دارد و گزارشي از آن را نيز منتشر خواهد كرد. علاقه‌مندان مي‌توانند ازطريق اين لينك و با كد تخفيف zoomit23 در رويداد ثبت‌نام كنند. بيست‌وسومين استارتاپ گرايند اصفهان از ساعت ۱۷ تا ۲۰ بيست‌وهشتم بهمن در  سالن همايش جزوه رايگانخانه‌ي مركزي شهر اصفهان واقع در خيابان باغ گلدسته برگزار مي‌شود.

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات