جعبه گشايي گلكسي زد فليپ سامسونگ

شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۰
مطالعه 4 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
گلكسي زد فليپ يكي از جذاب‌ترين محصولات حال حاضر دنياي موبايل‌هاي هوشمند است كه اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران به جعبه‌گشايي و نگاه نزديك اوليه به آن پرداخته است.
تبليغات

گلكسي زد فليپ دومين تلاش سامسونگ براي توسعه‌ي موبايل هوشمند تاشو است. غول دنياي فناوري با تجربه‌هاي بدست‌آمده از توسعه‌ و عرضه‌ي گلكسي فولد به بازار، دومين موبايل هوشمند تاشو خود را چندي پيش و طي رويدادي اختصاصي آنپكد ۲۰۲۰ معرفي كرد. گلكسي زد فليپ با فرم‌فكتور متفاوت در كنار تجهيز به سخت افزاري توانمند، خود را به‌عنوان يكي از جذاب‌ترين موبايل‌هاي هوشمند حال حاضر بازار معرفي مي‌كند. 

مرجع متخصصين ايران سامسونگ گلكسي زد فليپ / Samsung galaxy z flip

سامسونگ در در گلكسي زد فليپ از نمايشگر ۶/۷ اينچي با نسبت ۲۱.۹ به ۹ و رزولوشن ۲۶۳۶ در ۱۰۸۰ پيكسل بهره برده است كه پس از باز شدن موبايل وظيفه‌ي نمايش محتواي بصري را بر‌عهده خواهد داشت. موبايل تاشوي جديد سامسونگ در پنل پشتي خود نيز به نمايشگر كوچك ۱/۰۶ اينچي مجهز شده است تا متخصص براي دريافت اطلاعات كلي نيازي به بازكردن موبايل نداشته باشد، اين نمايشگر ۱/۰۶ اينچي لمسي و AMOLED رزولوشني برابر با ۳۰۰ در ۱۱۶ دارد. زماني‌كه اعلانيه‌اي در نمايشگر بيروني نمايش داده مي‌شود، مي‌توان روي آن در همان لمس كرد تا به محض باز شدن موبايل، اپليكيشن مرتبط با اعلانيه‌ي دريافتي به متخصص نمايش داده شود. ديگر قابليت جذاب اين نمايشگر كوچك، متخصصد آن به‌عنوان مانديشه متخصصينه‌ياب دوربين است تا بدون باز كردن موبايل قادر به ثبت تصاوير سلفي باشيد.

مرجع متخصصين ايران سامسونگ گلكسي زد فليپ / Samsung galaxy z flip

گلكسي زد فليپ برخلاف موتورولا ريزر، از سخت‌افزار توانمندي بهره مي‌برد تا خود را به‌عنوان محصولي رده‌بالا و در قامت يك پرچم‌دار معرفي كند. تراشه‌ي اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس در اين موبايل وظيفه‌ي پردازش داده‌ها را برعهده دارد. ۸ گيگابايت حافظه‌ي رم و ۲۵۶ گيگابايت حافظه‌ي ذخيره‌سازي از ديگر مشخصه‌هاي متخصص بارز گلكسي زد فليپ به‌شمار مي‌روند. در بخش دوربين نيز سامسونگ از ماژول دوربين دوگانه در پشت موبايل بهره برده كه شامل حسگري ۱۲ مگاپيكسلي با لنز وايد در كنار حسگر ۱۲ مگاپيكسلي ديگري با در پس لنز اولترا وايد است. دوربين ۱۰ مگاپيكسلي با لنز وايد و ديافراگم F2.4 نيز وظيفه‌ي ثبت تصاوير سلفي در اين موبايل را به عهده خواهد داشت.

مطمئنا لولا مهم‌ترين المان موبايل‌هاي تاشو است؛ نحوه‌ي عملكرد و كيفيت لولا رابطه‌اي مستقيم با كيفيت متخصصي موبايل‌هاي هوشمند تاشو دارد. سامسونگ براي حل اشكالات موجود در گلكسي فولد ۲، از ساختاري مبتني بر فيبر در لولا استفاده كرده است تا امكان نفوذ گرد و غبار را حداقل و به ادعاي سامسونگ به صفر برساند. براساس اطلاعات ارائه شده توسط سامسونگ در زمان رونمايي، لولاي گلكسي زد فليپ قادر است تا ۲۰۰ هزار بار در برابر باز و بسته شدن دوام آورده و به خوبي كار كند.

مرجع متخصصين ايران سامسونگ گلكسي زد فليپ / Samsung galaxy z flip

همچنين سامسونگ از لولايي سه مرحله‌اي در گلكسي زد فليپ بهره برده كه قرار گرفتن موبايل در حالت ۹۰ درجه را نيز فراهم مي‌كند. بدين ترتيب امكان تغيير وضعيت موبايل به حالت لپ‌تاپي در دسترس است تا آزادي عمل بيشتري براي متخصصان در استفاده از آن محيا باشد. به‌عنوان مثال ديگر نيازي به سه‌پايه يا تكيه‌گاه براي ثابت نگه‌داشتن موبايل نيست و به‌لطف لولاي جديد مي‌توان با قرار دادن زد فليپ روي سطحي صاف، به‌راحتي اقدام به عكس‌برداري كرد. سامسونگ تلاش زيادي براي بهبود رابط متخصصي و اپليكيشن‌ها براي استفاده در حالت لپ‌تاپي موبايل‌هاي تاشو جديد خود كرده است كه مي‌توان از يوتيوب نام‌ برد. قطعا در آينده‌ي نزديك شاهد سازگاري اپليكيشن‌هاي بيشتري براي استفاده در حالت مذكور خواهيم بود.

موبايل گلكسي زد فليپ توسط فروشگاه ديجي‌لند در اختيار اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران قرار گرفته است.

اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران پس از جعبه‌گشايي گلكسي S20 پلاس، به جعبه‌گشايي موبايل تاشو و جذاب سامسونگ پرداخته است كه در ادامه شما را به تماشاي ويديوي آن دعوت مي‌كنيم.

دانلود از آپارات | تماشا در يوتيوب

انديشه متخصصين شما در رابطه با گلكسي زد فليپ چيست؟

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات