جعبه گشايي لپ تاپ هواوي ميت بوك ايكس پرو ۲۰۱۹

دوشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۰
مطالعه 2 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
نسل جديد هواوي ميت بوك ايكس پرو با بهبود‌هاي مختصري همراه شده است تا سهم بيشتري از بازار دنياي اولترابوك‌هاي رده‌بالا را از آن خود كند. با جعبه‌گشايي اين‌لپ‌تاپ همراه اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران باشيد.
تبليغات

ميت‌بوك ايكس پرو را مي‌توان يكي از بهترين اولترابوك‌هاي دنياي كامپيوترهاي شخصي دانست كه هواوي وسواس زيادي در توسعه و ساخت آن به‌خرج داده است. تلاش هواوي باعث شد تا اولترابوك رده‌بالاي اين شركت انديشه متخصصين بسياري از متخصص كارشناسان را به‌ خود جلب كند. پيش‌تر در اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران به مطالعه نسخه ۲۰۱۸ ميت بوك ايكس پرو پرداختيم. مهرداد عيسي‌لو اين لپ‌تاپ را اينگونه توصيف كرد:

بي‌شك MateBook X Pro انتظارات ما از يك لپ‌تاپ بي‌نقص را به‌طور كامل برطرف نمي‌كند؛ اما بسيار به‌ آن سطح آرماني نزديك مي‌شود؛ بدنه‌اي فلزي و يكپارچه با كيفيت ساخت مثال‌زدني، وزن پايين، نمايشگري كم‌نظير با حاشيه‌هاي فوق‌العاده باريك و شارژدهي مناسب، همگي از جمله‌ي ويژگي‌هايي هستند كه لپ‌تاپ‌ها را به‌خصوص در دنياي ويندوز، يك گام به سمت ايده‌آل‌هاي ما نزديك مي‌كند. 

حال غول چيني دنياي فناوري نسل جديد ميت‌بوك ايكس پرو را با برخي بهينه‌سازي‌ها روانه‌ي بازار كرده است تا سهم بيشتري از اين بازار رقابتي را از آن خود كند. بزرگ‌ترين تغييرات ميت‌بوك ايكس پرو ۲۰۱۹ را مي‌توان تجهيز آن به سخت‌افزاري توانمند‌تر عنوان كرد. جايي كه اكنون پردازنده‌هاي ويسكي‌ليك اينتل، جايگزين انواع كافي‌ليك شده‌اند و وظيفه‌ي پردازش اطلاعات را برعهده دارند. تغييرات اندك طراحي، بهبود عمر باتري و عملكرد ترك‌پد از ديگر مواردي است كه هواوي خبر از آن‌ها داده است. 

اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران طبق سنت هميشگي خود در جعبه‌گشايي محصولات جذاب دنياي فناوري، نگاهي نزديك به ميت‌بوك ايكس پرو ۲۰۱۹ نيز داشته است كه در ادامه شما را به تماشاي آن دعوت مي‌كنيم.

دانلود از آپارات | تماشا در يوتيوب

انديشه متخصصين شما در رابطه با نسل جديد هواوي ميت‌بوك ايكس پرو چيست؟

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات