تاثير SSD در عملكرد كنسول‌هاي بازي و يادگيري تعويض هاردديسك PS4

جمعه ۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۰
مطالعه 2 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
با تجهيز كنسول‌هاي بازي به حافظه‌هاي SSD مي‌توانيد تجربه‌ي به‌مراتب بهتري داشته باشيد كه در ادامه به مطالعه و يادگيري چگونگي انجام اين فرايند پرداخته شده است.
تبليغات

با ظهور حافظه‌هاي SSD، شاهد سرعت چشمگير رشد و جايگزيني آن‌ها با انواع هاردديسك‌ها هستيم. عملكرد بسيار سريع‌تر اين دسته از حافظه‌ها به‌خصوص در دسترسي تصادفي به اطلاعات، باعث شده است تا انتخاب اول بسياري از متخصصان باشد. پيش از اين در ويديويي تأثير حافظه‌هاي SSD را در عملكرد‌هاي سنگين مانند ويرايش ويدئو نمايش داده و تشريح كرديم.

اما SSDها در بازي‌ها چه تأثيري در تجربه‌ي متخصصي دارند؟ تأثير اين حافظه‌ها در حدي است كه به‌گفته‌ي سوني و مايكروسافت، هر دو كنسول، نسل آتي حافظه‌هاي SSD را جايگزين HDD ها خواهند كرد تا نه‌تنها شاهد تجربه‌ي متخصصي به‌مراتب بهتري (سرعت بارگذاري بسيار بيشتر) باشيم، بلكه دست توسعه‌دهندگان نيز براي بهبود بازي‌هاي، جزئيات گرافيكي و گستره‌ي محيط‌هاي جهان باز نيز باز‌تر باشد. 

اما متخصصاني كه به‌دنبال بهبود عملكرد كنسول بازي خود هستند، نيازي نيست تا سال آينده ميلادي و عرضه‌ي نمونه‌هاي نسل بعدي در انتظار باشند. مي‌توانيد با تجهيز كنسول‌هاي فعلي نسل هشتمي به SSDها نيز از مزاياي اين حافظه‌ها مانند سرعت اجراي و بارگذاري سريع‌تر بازي يا عملكرد سريع‌تر در محيط سيستم‌عامل كنسول نيز بهره ببريد. در همين راستا اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران به مطالعه تأثير SSDها در كنسول‌هاي بازي و يادگيري نحوه‌ي تعويض هاردديسك پلي‌استيشن ۴ با SSD پرداخته است كه در ادامه شما را به تماشاي آن دعوت مي‌كنيم.

دانلود از آپارات

انديشه متخصصين شما در رابطه با استفاده از SSD در كنسول‌هاي بازي چيست؟

اگر به دنبال خريد SSD هستيد، از طريق بخش محصولات اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران و با مقايسه ارزش SSD سامسونگ، SSD اي ديتا، SSD وسترن ديجيتال و ديگر برندهاي معتبر با يكديگر مي‌توانيد به راحتي ارزان‌ترين فروشنده‌ي معتبر محصول موردانديشه متخصصين خود را يافته و از آن خريد كنيد. 

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات