ريزر براي مبارزه با كروناويروس ماسك توليد مي‌كند

جمعه ۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۰
مطالعه 2 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
شركت ريزر براي كمك به مقابله با Covid-19 خط توليد ماسك راه‌اندازي كرد و آن‌ها به سراسر جهان ارسال و اهدا مي‌كند.
تبليغات

ريزر (به انگليسي: Razer) شركتي فعال در حوزه‌ي ساخت تجهيزات و سخت‌افزار گيمينگ است. اين شركت نيز به جمع كمك‌كنندگان به متخصصان سازمان‌هاي بهداشتي پيوسته و با راه‌اندازي خط توليد ماسك‌هاي جراحي به مبارزه با كروناويروس خواهد پرداخت. با توجه به شيوع و همه‌گيري جهاني كروناويروس نياز است منابع بيشتري در اختيار بخش بهداشتي و درماني قرار گيرد. بسياري از شركت‌ها پيش‌ از اين خط‌هاي توليدي خود را به توليد منابع اختصاص داده‌اند و هر روز به اين كمك‌ها افزوده مي‌شود.

به‌گفته‌ي ريزر  اين شركت در انديشه متخصصين دارد تا يك ميليون ماسك به مقامات بهداشت و درمان در سراسر جهان تحويل دهد. مدير عامل شركت ريزر Min-Laing Tan گفت:

مهندسان و طراحان ريزر در طي چند روز گذشته به‌طور شبانه‌روزي كار كردند و برخي از تجهيزات خط توليد را تغيير دادند؛ تا نيروي سادهان بتوانند به‌جاي لوازم جانبي بازي، به‌طور موقت ماسك‌هاي جراحي توليد كنند.

بهداشت كشور سنگاپور، مقر دفتر مركزي آسياي جنوب‌شرقي ريزر، اولين محموله‌هاي ماسك را دريافت مي‌كنند. اين شركت با دولت‌ها و آژانس‌هاي ديگر در ارتباط است تا حمايت و كمك‌هاي خود را اولويت‌بندي كند.

مرجع متخصصين ايران

مدير عامل شركت ريزر در فيسبوك نوشت:

تبديل اضطراري برخي از خطوط توليد و اهداء ماسك، اولين قدم براي كمك‌هاي بيشتر شركت ريزر است. ما متعهد به كمك به موقع، ايجاد منابع و ارائه‌ي امكانات خود در زمينه‌ي مبارزه با COVID-19 هستيم.

 همچنين شركت شارپ نيز به زودي در يكي از كارخانه‌هاي توليد تلويزيون، ساخت ماسك‌هاي جراحي را آغاز خواهد كرد. در همين حال، ايلان ماسك نيز متعهد شده كه اگر كمبودي به وجود آيد، دستگاه‌هاي تهويه هوا را توليد خواهد كرد. به انديشه متخصصين مي‌رسد در اثر شيوع كروناويروس مقامات فدرال در حال مذاكره با ساير توليدكنندگان خودرو هستند؛ تا در صورت لاخبار تخصصي اقدام به ساخت تهويه‌هاي پزشكي و ساير تجهيزات كنند.

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات