محك، اولين خيريه ايراني، با تغيير لوگو خود به كمپين جهاني فاصله‌گذاري اجتماعي پيوست

سه‌شنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۰
مطالعه 3 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
محك سازماني است كه همواره دغدغه‌ي حفظ سلامت جامعه را دارد و به‌عنوان نخستين سازمان مردم‌نهاد در ايران، همراه كمپين جهاني فاصله‌گذاري اجتماعي شد و با تغيير لوگو سازمانش، اهداف و اقدامات و دغدغه‌هاي خود را به آن پيوند زد.
تبليغات

به‌گزارش روابط‌عمومي محك، مديرعامل اين سازمان اعلام كرد در جوامع ملي و بين‌المللي، بنگاه‌هاي اقتصادي و صاحبان كسب‌و‌كار به‌منظور تأكيد بر لاخبار تخصصي رعايت فاصله‌گذاري اجتماعي، «لوگو» سازمان خود را تغيير داده‌اند. وي گفت:

اقدام بين‌المللي تغيير لوگو برندهاي مطرح جهان، مي‌تواند زمينه‌ي آگاهي جامعه از اين بحران جهاني را افزايش دهد. محك سازماني است كه همواره دغدغه‌ي حفظ سلامت جامعه را دارد و به‌عنوان نخستين سازمان مردم‌نهاد در ايران، همراه اين كمپين جهاني شد و با تغيير لوگو، اهداف و اقدامات و دغدغه‌هاي خود در روزهاي مبارزه با كرونا را به آن پيوند زد.
مرجع متخصصين ايران محك

آراسب احمديان افزود محك براي حفظ سلامت جامعه و عمل به مسئوليت اجتماعي‌اش، فاصله‌گذاري اجتماعي را از نخستين روز شيوع ويروس كرونا در انديشه متخصصين گرفته است. اين سازمان در مطالب منتشرشده‌اش پس از پيوستن به اين ايده‌ي بين‌المللي، اقدامات خود درزمينه‌ي مبارزه با شيوع كرونا و دغدغه‌ها و مسائل خود در اين دوران، خدمات به كودكان مبتلا به سرطان و خانواده و اهميت ارزش جان انسان‌ها در هر شرايطي را خلاقانه بيان كرده است. احمديان گفت:

تسهيل در پرداخت هزينه‌هاي دارو و درمان كودكان مبتلا به سرطان با تلاش براي حداقل حضور خانواده‌ها در محك، ايجاد بيشترين سطح استاندارد و امنيت بهداشتي در بيمارستان فوق‌تخصصي سرطان كودك محك، كاهش حضور كاركنان مؤسسه با شناسايي بسته‌هاي دوركاري، بازطراحي وب‌سايت محك براي دسترسي راحت نيكوكاران و ايجاد حساب متخصصي در سايت و تسهيل پرداخت الكترونيك، فعال‌نبودن دفاتر جلب مشاركت و توزيع قلك تا ابتداي ارديبهشت و آغاز فعاليت اين واحدها با رعايت پروتكل‌هاي بهداشتي، ازجمله اقدامات محك در اين زمينه است. شايان ذكر است با‌توجه‌به تغييرات لحظه‌اي اوضاع و احوال كرونا در كشور، محك اين اقدامات را به‌صورت مستمر مطالعه و به‌روز رساني مي‌كند. همچنين، اين اقدامات به‌صورت شفاف در وبسايت محك دردسترس است.
مرجع متخصصين ايران محك

احمديان در پايان به اين موضوع اشاره كرد كه نيكوكاران در‌حال‌حاضر مي‌توانند به‌طورمستقيم ازطريق وب‌سايت محك براي تأمين هزينه‌ي ماسك و تجهيزات بهداشتي به كودكان مبتلا به سرطان كمك كنند. وي گفت:

«زندگي فرزندان كوچك محك سال‌ها است كه با فاصله‌گذاري اجتماعي عجين شده است؛ چراكه ضعف سيستم ايمني بدن كودكان مبتلا به سرطان آن‌ها را دربرابر كوچك‌ترين ويروس و ميكروبي آسيب‌پذير مي‌كند. قهرمانان كوچك محك براي پيروزي در مسير مبارزه با سرطان سخت مبارزه مي‌كنند و اكنون كه وضعيت برايشان سخت‌تر شده‌، تلاش مي‌شود با حفظ فاصله‌ي اجتماعي درمان آن‌ها متوقف نشود. به اميد آنكه با همدلي تمامي اركان كشورمان و همه‌ي جهان اين روزهاي سخت را با سلامتي سپري كنند.
تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات