نتايج انديشه متخصصينسنجي: نيمي از آمريكايي‌ها ‌هنگام كار در خانه به لباس‌هاي بالاتنه اهميت بيشتري مي‌دهند

يك‌شنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۵
مطالعه 2 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
نتايج انديشه متخصصينسنجي جديدي نشان مي‌دهد نزديك ‌به نيمي از آمريكايي‌هايي كه به دوركاري روي آورده‌اند، سعي مي‌كنند پيش از جلسات ويدئويي، بيشتر روي لباس‌هاي بالاتنه متمركز باشند.
تبليغات

دنياگيري ويروس كرونا افراد زيادي را خانه‌نشين كرده است و امروزه بسياري از متخصصان مجبور شده‌اند از راه دور و در خانه پروژه‌هايشان را انجام دهند. همچنين به‌دليل نياز به برقراري ارتباط، امروزه پلتفرم‌هايي نظير مايكروسافت تيمز و اسلك و اخبار تخصصي براي برگزاري جلسات ويدئويي اهميتي دوچندان پيدا كرده‌اند و متخصصان ازطريق آن‌‌ها با همكاران ارتباط برقرار مي‌كنند.

در چند وقت اخير، در فضاي مجازي مباحثي در بين متخصصان مبني‌بر بي‌علاقگي به پوشيدن شلوار ‌هنگام كار در خانه را شاهد بوديم. ماجرا به جايي رسيد كه حتي يكي از خبرنگاران رسانه‌ي ABC News با انتشار توييتي اعلام كرد ‌هنگام اجراي گزارش‌ها در خانه‌ شلوار نمي‌پوشد. حتي در اتفاقي جالب‌تر اداره‌ي پليس شهر تانيتوون ايالت مري‌لند در اطلاعيه‌اي فيسبوكي از مردم خواست هنگام بيرون‌آمدن از خانه براي مطالعه صندوق پستي، شلوار بپوشند. 

به‌انديشه متخصصين مي‌رسد ممباحثه مطرح‌شده تنها به خبرنگار ABC News يا مردم ساكن در شهر تانيتوون محدود نمي‌شود. براساس نتايج انديشه متخصصينسنجي جديدي، تقريبا نيمي از ساكنان آمريكا كه در پي وضع قوانين قرنطينه‌ي خانگي جديد محبور شده‌اند در خانه كار كنند، حين كار شلوار نمي‌پوشند. به‌گفته‌ي مؤسسه‌ي پژوهشي YouGov، حدود ۴۷ درصد از آمريكايي‌هايي شركت‌كننده در انديشه متخصصينسنجي اين مؤسسه ‌هنگام كار تمايلي به پوشيدن شلوار و دامن و شلوارك ندارند. انديشه متخصصينسنجي جديد YouGov نشان مي‌دهد مردان آمريكايي تقريبا سه‌برابر بيشتر از بانوان اعلام كرده‌اند ‌هنگام كار در خانه به پوشيدن شلوار علاقه ندارند.

نتايج انديشه متخصصينسنجي جديد YouGov همچنين اعلام مي‌كند كساني كه در خانه مشغول به كار هستند، بيشتر به لباس‌هاي بالاتنه اهميت مي‌دهند تا هنگام شركت در جلسات ويدئويي، مرتب و آراسته به‌انديشه متخصصين برسند. ۵۴ درصد از شركت‌كنندگان در انديشه متخصصينسنجي گفته‌اند پيش از شركت در كنفرانس ويدئويي، حتما موي سر خود را شانه مي‌كنند و ۵۱ درصد نيز گفته‌اند پيش از روشن‌كردن دوربين، صورت خود را مي‌شويند و حدود نيمي از آن‌ها نيز مي‌گويند قبل از شركت در كنفرانس، دندان‌هايشان را مسواك مي‌زنند.

براساس داده‌هاي به‌دست‌آمده از انديشه متخصصينسنجي اين مؤسسه‌ي پژوهشي، ۲۹ درصد از مردم قبل از برگزاري كنفرانس ويدئويي لپ‌تاپ را به‌جايي مي‌برند كه نور بهتري داشته باشد و ۲۴ درصد نيز پيش از شركت در كنفرانس صورت خود را اصلاح مي‌كنند و ۱۹ درصد پيش از شركت در جلسه، صورت خود را آرايش مي‌كنند. 

انديشه متخصصينسنجي جديد YouGov در پي توييت خبرنگار رسانه‌ي ABC News برگزار شد. توييت يادشده توجهات زيادي به خود جلب كرد و همين موضوع باعث شد YouGov سراغ شماري از آمريكايي‌ها برود و در اين زمينه از آن‌ها سؤالاتي كند. 

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات