سامسونگ ارزش نمايشگرهاي فوق منحني سري Odyssey را مشخص كرد

سه‌شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰
مطالعه 2 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
سامسونگ ارزش مانيتور فوق منحني Odyssey G9 و دو مدل Odyssey G7 را براي بازار ايالات متحده مشخص كرد.
تبليغات

در نمايشگاه CES 2020 بود كه سامسونگ از اولين نمايشگرهاي گيمينگ سري Odyssey رونمايي كرد. مشخصات سخت‌افزاري و طراحي فوق منحني اين نمايشگر‌ها توانست انديشه متخصصين بسياري را به خود جلب كند.

نمايشگرهاي جديد سامسونگ از نرخ نوسازي ۲۴۰ هرتزي بهره مي‌برند و زمان پاسخگويي آن‌ها تنها به يك ميلي‌ثانيه مي‌رسد. به‌انديشه متخصصين مي‌رسد شركت كره‌اي در ساخت سري جديد مانيتور فوق منحني خود از دو پنل QLED و VA استفاده خواهد كرد؛ اما هر سه مدل از HDR همراهي مي‌كنند.

مرجع متخصصين ايران مانيتور فوق منحني HDR1000 Odyssey G9

با وجود نمايش فوق‌العاده‌اي كه محصولات جديد سامسونگ در نمايشگاه CES 2020 داشتند، شركت كره‌اي از اعلام ارزش مانيتورهاي فوق منحني خود ممانعت كرد. حال اخباري منتشر شده كه ارزش مانيتور سامسونگ سري Odyssey براي بازار ايالات متحده را مشخص مي‌سازد.

مدل پرچم‌دار كه نمايشگر فوق منحني Odyssey G9 با ابعاد ۴۹ اينچ است از نسبت ابعاد ۳۲:۹ استفاده مي‌كند و رزولوشن آن به ۵،۱۲۰ در ۱،۴۴۰ پيكسل مي‌رسد. شعاع انحناي اين نمايشگر برابر ۱،۰۰۰ است و از HDR 1000 همراهي مي‌كند. چنين مشخصاتي باعث مي‌شود كه ميزان روشنايي نمايشگر به ۱،۰۰۰ نيت برسد. .

مرجع متخصصين ايران نمايشگر فوق منحني G7 سامسونگ

برخورداري از پنل QLED باعث شده است كه نمايشگر فوق منحني Odyssey G9 از زاويه ديد به مراتب بهتر و روشنايي بيشتر نسبت به محصولات ديگر سامسونگ برخوردار شود. شركت كره‌اي در انديشه متخصصين دارد كه اين نمايشگر را به ارزش ۱،۷۰۰ دلار روانه بازار كند.

مرجع متخصصين ايران نمايشگر فوق منحني G7 سامسونگ

سامسونگ دو مدل ديگر نيز در انديشه متخصصين گرفته است كه از پنل VA استفاده مي‌كنند. اين دو مدل از ابعاد ۲۷ و ۳۲ اينچ برخوردار هستند و از HDR نيز همراهي مي‌كنند. ميزان روشنايي آن‌ها به ۶۰۰ نيت مي‌رسد و با نسبت ابعاد ۱۶ به ۹ قادر به ارائه رزولوشن ۲،۵۶۰ در ۱،۴۴۰ پيكسل هستند.

نمايشگر فوق منحني G7 هم‌اكنون در وب‌سايت رسمي سامسونگ براي خريد موجود است و مدل ۲۷ اينچي آن به ارزش ۷۰۰ دلار و مدل ۳۲ اينچي نيز به ارزش ۸۰۰ دلار روانه بازار ايالات متحده مي‌شود.

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات