جعبه گشايي هواوي ميت بوك D15

شنبه ۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۰
مطالعه 2 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
لپ‌تاپ هواوي ميت‌بوك دي 15 يكي از لپ‌تاپ‌هاي خانواده‌‌ي هواوي است كه با تمركز بر سخت‌افزار و ارزش مناسب به بازار عرضه شده و از طراحي مدرن و صفحه‌نمايشي با حاشيه‌هاي كم بهره مي‌برد.
تبليغات

هواوي سال‌ها است كه لپ ‌تاپ و تبلت توليد مي‌كند و ظاهرا در پي حضور پررنگ‌تر در اين بازار‌ها است. مدير شبكه‌ي خُرده‌فروشي هواوي در ايران در رويدادي الكترونيك، لپ‌تاپ‌هاي جديد هواوي در بازار كشورمان را رونمايي كرد. لپ ‌تاپ هواوي ميت‌بوك دي ۱۵ (Huawei MateBook D15) يكي از مدل‌هايي به‌شمار مي‌رود كه به‌تازگي وارد بازار شده است و طبق ادعاي هواوي، مي‌تواند كارهاي روزمره و تا حدي پردازش‌هاي سنگين را به‌خوبي انجام دهد.

درادامه براي آشنايي بيشتر با اين لپ‌تاپ، با جعبه‌گشايي اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران همراه باشيد:

تماشا در آپارات | تماشا در يوتيوب | تماشا در IGTV

لپ‌تاپ جديد هواوي طراحي مدرني دارد؛ به‌همين‌دليل، در بالا و سمت راست و چپ صفحه‌نمايش آن حاشيه‌ي كمي به‌چشم مي‌خورد. هواوي اين نمايشگر را فول‌ويو (FullView) مي‌نامد؛ نمايشگري كه باعث شده ميت‌بوك D15 به نسبت نمايشگر به بدنه‌ي ۸۷ درصد دست پيدا كند. اين صفحه‌نمايش كه وضوح ۱،۹۲۰ در ۱،۰۸۰ پيكسل را به‌نمايش مي‌گذارد، به حداكثر روشنايي ۲۵۰ نيت دست پيدا مي‌كند. ميت‌بوك D15 هواوي به صفحه‌نمايشي ۱۵/۶ اينچ مجهز است كه در اطرافش، حاشيه‌هايي به ضخامت ۵/۳ ميلي‌متر ديده مي‌شود. داشتن وزن ۱/۵۳ كيلوگرمي باعث مي‌شود حمل‌و‌نقل ميت‌بوك D15 آسان باشد. ناگفته نماند لپ‌تاپ جديد هواوي ۱۶/۹ ميلي‌متر ضخامت دارد و در آن، از پردازنده‌هاي اينتل و AMD استفاده شده است.

به‌لطف وجود حسگر اثرانگشت، متخصص مي‌تواند به‌سرعت و ايمن قفل لپ‌تاپ را بازكند. هواوي براي كم‌كردن حاشيه‌ي بالاي صفحه‌نمايش و البته رعايت جوانب امنيتي، وب‌كم لپ‌تاپ را درون يكي از كليدهاي صفحه‌كليد جاي داده است. 

انديشه متخصصينات شما درباره‌ي لپ‌تاپ هواوي ميت‌بوك دي 15 چيست؟

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات