MSI مانيتور قدرتمند و پربازده Pro MP241 را معرفي كرد

دوشنبه ۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۰
مطالعه 2 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
MSI عضو جديدي در خانواده‌ي مانيتورهاي حرفه‌اي خود معرفي كرد كه قابليت‌هاي متنوع و حرفه‌اي را دركنار بازدهي درخورتوجه مصرف نيرو ارائه مي‌كند.
تبليغات

مانيتور MSI Pro MP241 معرفي شد. اين نمايشگر ۲۳/۸ اينچي در دسته‌ي تجاري قرار مي‌گيرد و با بهره‌مندي از پنل IPS، زاويه‌ي ديد عريض را به متخصص ارائه مي‌كند. محصول جديد از رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ يا Full HD معروف همراهي مي‌كند و نرخ نوسازي ۶۰ هرتز با زمان پاسخ‌گويي هفت ميلي‌ثانيه دارد.

مانيتور Pro MP241 با درانديشه متخصصينگرفتن متخصصان سازماني طراحي و ساخته شده است. طراحي مشكي اين مانيتور MSI با حاشيه‌هاي باريك، آن را جزو انتخاب‌هاي زيباي متخصصان تجاري قرار مي‌دهد. حاشيه‌‌هاي باريك باعث مي‌شوند متخصصان اين محصول MSI را به‌راحتي در تركيب با نمايشگرهاي ديگر دركنار هم استفاده كنند. شركت سازنده لوگو خود را در جلو و پشت نمايشگر حك كرده است كه جلوه‌ي خاص و ساده‌اي به آن مي‌بخشد.

پنل IPS نمايشگر جديد MSI زاويه‌ي ديد آن را به ۱۷۸ درجه مي‌رساند

كاربران در دسته‌هاي طراحي، برنامه‌نويسي و... به‌راحتي مي‌توانند از مانيتور ام اس آ‌ي ۲۳/۸ اينچي MSI استفاده كنند. ابعاد مذكور مانيتور MSI را در دسته‌ي بزرگ يا فوق‌عريض قرار نمي‌دهد؛ اما بسياري از نيازهاي عادي و حتي حرفه‌اي توليد محتوا و طراحي را برطرف و آن را براي ميزهاي كاري كوچك به انتخابي عالي تبديل مي‌كند. در ميزهاي حرفه‌اي‌تر نيز با استفاده از مانيتور جديد تايواني‌ها مي‌توانيد به‌راحتي از فضاي اضافه براي تجهيزات ديگر كامپيوتري استفاده كنيد.

مرجع متخصصين ايران پنل پشتي نمايشگر MSI Pro MP241
مانيتور Pro MP241 MSI

پنل IPS در نمايشگر Pro MP241 نه‌تنها زاويه‌ي ديد بسيار عريض را تا ۱۷۸ درجه براي متخصص فراهم مي‌كند؛ بلكه دقت و كيفيت رنگ را نيز در آن به سطحي عالي مي‌رساند. همچنين، مي‌توان روشنايي چشمگيري از پنل مذكور انتظار داشت كه بازهم در عملكردهاي توليد محتوا بسيار كارساز خواهد بود.

در مانيتور جديد، MSI سرويس Display Kit را هم ارائه مي‌كند كه قابليت‌هاي نرم‌افزاري را به نمايشگر مي‌بخشد. به‌عنوان مثال، مي‌توان به امكان تقسيم صفحه‌ي نمايشگر اشاره كرد كه براي برخي از متخصصان قطعا مفيد خواهد بود. اين تقسيم نمايشگر درواقع آن را به دو نمايشگر براي پورت‌هاي ورودي متفاوت تبديل مي‌كند. در پشت Pro MP241، علاوه‌بر دكمه‌هاي تنظيمات و خاموش و روشن كردن دستگاه، يك پورت HDMI و يك پورت Single D-Sub به‌چشم مي‌خورد.

رزولوشن Full HD مانيتور جديد تايواني‌ها آن را براي متخصصدهاي متنوع كار در خانه مناسب مي‌كند؛ ازجمله برگزاري باكيفيت جلسه‌هاي دوركاري و تماشاي فيلم. پايه‌ي نمايشگر كه امكان تغيير زاويه‌ي آن از ۵- تا ۵+ درجه را فراهم مي‌كند، يكي از امكانات مهم به‌حساب مي‌آيد كه MP241 را به انتخابي مناسب براي دفاتر كار خانگي تبديل مي‌كند. ناگفته نماند درحال‌حاضر، اطلاعاتي از زمان عرضه و ارزش مانيتور جديد MSI در دست نيست.

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات