چگونه متخصصان را در پاسخ‌دادن به توييت‌هايمان محدود كنيم؟

سه‌شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۰
مطالعه 2 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
توييتر قابليت‌ جديدي ارائه داده است كه به‌كمك آن مي‌توان فقط تعدادي از متخصصان را براي پاسخ‌دادن به توييت‌ها مجاز كرد.
تبليغات

توييتر ويژگي جديدي براي پاسخ‌دادن به توييت‌ها در انديشه متخصصين گرفته است. متخصصان آي‌اواس مي‌توانند امكان پاسخ‌دادن متخصصان ديگر به توييت‌هايشان را محدود كنند. انتظار مي‌رود به‌زودي اين قابليت براي اندرويد و وب نيز فراهم شود.

يكي از مزايا و شايد معايب توييتر، آزادي‌بيان متخصصانش است و هركس مي‌تواند روي توييت‌‌ها پاسخ مدانديشه متخصصينش را بدهد و ممكن است براي ارسال‌كننده‌ي توييت خوشايند نباشد. گاهي برخي از پاسخ‌ها به موضوع توييت ربطي ندارد و صرفا فرد پاسخ‌دهنده قصد داشته باشد به ارسال‌كننده‌ي توييت توهين كند. قابليت يادشده مي‌تواند تا حدي از ارسال پاسخ‌هاي نامناسب جلوگيري كند و با استفاده از آن، متخصصان مي‌توانند مشخص كنند چه كساني در مباحثه آن‌ها مي‌توانند مشاركت كنند و به توييتشان پاسخ دهند.

از‌اين‌پس، هر متخصص مي‌تواند با انجام تنظيماتي امكان گذاشتن پاسخ را به‌دنبال‌كنندگانش يا متخصصان تعيين‌شده‌ي خودش محدود كند. اگر متخصص آي‌اواس هستيد، مي‌توانيد هم‌اكنون قبل از ارسال توييت، امكان گذاشتن پاسخ متخصصان ديگر را محدود و متخصصان مدانديشه متخصصينتان را مجاز كنيد. البته اين محدوديت براي توييت‌هاي قديمي اعمال نمي‌شود. ناگفته نماند افرادي كه حساب توييترتان را دنبال مي‌كنند، حتي اگر نتوانند پاسخ بدهند و مجاز نباشند، همچنان مي‌توانند توييت‌هايتان را مشاهده كنند.

مرجع متخصصين ايران اعمال محدوديت براي افراد پاسخ‌دهنده به توييت‌ها

در به‌روزرساني جديد توييتر براي آي‌اواس، گزينه‌هاي جديدي به قسمت پاسخ‌دادن اضافه شده؛ اما ممكن است برخي از متخصصان ديرتر به آن دسترسي پيدا كنند. هنوز مشخص نيست چه زماني محدودسازي پاسخ‌ها براي متخصصان اندرويد و دستكتاپ امكان‌پذير شود.

اگر قابليت يادشده به توييترتان اضافه شده است، براي فعال‌‌كردن آن مراحل زير را انجام دهيد:

اخيرا متن‌هاي نامناسب و توهين‌آميز زيادي توييت مي‌شوند و راهكار جديد توييتر مي‌تواند تا حدي اين توييت‌ها را كاهش دهد.

توييتر پلتفرمي براي آزادي‌بيان و گفت‌وگوي افراد است و متخصصان مختلفي از آن استفاده مي‌كنند و برخي از آن‌ها انتظار دارند ايده‌هايشان را بدون نگراني از پاسخ‌هاي نامناسب يا غيرمرتبط در اين شبكه‌ي اجتماعي به‌اشتراك بگذارند. برخي متخصصان توييتر باتوجه‌به قابليت‌هاي ساكت‌كردن اعلانيه و مسدودكردن متخصصان و محدودكردن دريافت پاسخ‌ها، از اين شبكه‌ي اجتماعي استفاده مي‌كنند.

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات