خريد و فروش دنا پلاس ايران خودرو با خودرو45

جمعه ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
مطالعه 5 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
متخصص كارشناسان مجرب مجموعه خودرو45 پس از ثبت سفارش شما در شبكه اجتماعي از نقطه آغازين خريد تا آخرين لحظه در يكي از شعب همين شركت در نزديكي محل زندگي شما، شما را همراهي مي‌كنند.
تبليغات

چند سالي است كه در ميان مصرف‌كنندگان داخلي خودرو در ايران، اتومبيلي به‌نام دنا پلاس جايگاه خود را پيدا كرده است و در مدت زمان كوتاهي به محبوبيت بسيار بالايي دست پيدا كرده است. درحال‌حاضر، علاوه بر توليد روز اين خودرو، فروش دنا پلاس كاركرده در بازار طرفداران خاص خود را دارد. سال 1396 سالي بودكه دنا پلاس به‌عنوان خودرويي قدرتمند به صف محصولات ايران‌خودرو اضافه شد. اين ماشين يكي از سدان هاي جذاب و زيبايي است كه نوع اول آن با نام دنا در سال 1393 رونمايي شد و مانند كيك جديد بعد از فراخوان ثبت‌نام آن به فروش انبوه رسيد. در فرصت دست داده سعي مي‌كنيم به طراحي داخلي و خارجي دنا پلاس و مشخصات متخصص و امكان اين اتومبيل بپردازيم.

طراحي و مشخصات ظاهري دنا پلاس

با ساخت دنا پلاس و كيفيت هاي ظاهري آن صداي شكايات دست اندركاران ايران‌خودرو نيز كم رنگ تر شد و بعد از به بار نشستن اين نوباوه هميشه در حال حركت، اخم ها به لبخند رضايت هم از سوي مشتريان و هم از سوي سازندگان و مديران ايران‌خودرو تبديل شد. در فروش دنا پلاس كاركرده و چه در نسخه توليد روز اين خودرو آن چيز كه بيش از هر چيز چشم خريدار را مي‌گيرد طرح اسپرت و تعريف منطقي بدنه آن براي رانندگي در كشوري مانند ايران است. اگر به خطوطي كه ميان در ها با بدنه اصلي ايجاد شده دقت كنيد متوجه ظرافت طراحي براي نفوذ پيدا نكردن صدا و آب به داخل خودرو مي شويد. عايق بندي دنا پلاس و طراحي قسمت هاي مختلف دنا پلاس تا حدي با دقت انجام شده كه صداي حركت اتومبيل هم به داخل كابين راهي ندارد. به اين معني كه آرامش را مي‌توان شعار اول اين ماشين سواري دانست. نوع قرارگيري باك ماشين و طرح كلاسيك رينگ هاي دنا پلاس اين امكان را براي مخاطبان ايجاد مي‌كند كه بتوانند با همان نگاه اول رابطه اي آشنا و نه غريب با آن برقرار كنند.چراغ هاي ديلايت در اين اتومبيل از نسخه اوليه دنا پيشرفته تر است و شيشه جلويي آن نيز به مراتب كارآمدتر و طراحي دلچسب تري دارد. دو خط در دو طرف دنا پلاس در قالب ماشين قرار دارده كه مفهوم زيبايي و سرعت را به سوار خود القا مي‌كند.

مشخصات و طراحي داخلي

فرم صندلي هاي دنا پلاس با طرح اسپرت خود در هنگام نشستن سواران اين حس را به شما مي‌دهد كه تمام قسمت نشيمن گاه و پشت شما را پوشش مي‌دهد و همين طراحي باعث مي‌شود كه در زمان حركت و در تند ترين پيچ هاي جاده شما حالتي ساكن داشته باشيد و فشاري به ستون فقرات شما وارد نشود. همچنين، دست دوز بودن چرم و پارچه به كار رفته در  صندلي هاي دنا پلاس اگر دچار حادثه اي مانند سوختگي نشوند حتي بعد از چندين سال استفاده با موادي كه در آن‌ها به كار رفته با همان كيفيت باقي مي مانند. اين نكته بيش تر قابل‌توجه براي كساني است كه به فكر خريد و فروش دنا پلاس كاركرده هستند. رنگ هايي كه براي اين اتومبيل انتخاب شده‌اند به‌طور پيش‌فرض آبي و مشكي و انواع رنگ‌هاي ديگر هستند كه البته مي‌توانيد از گزينه سفارش هم نيز استفاده كنيد.

امكانات و آپشن هاي دنا پلاس

تفاوت چنداني ميان طراحي داخلي دنا و دنا پلاس وجود ندارد. تقريبا همان قطعات و تجهيزات در اين ماشين به كار رفته است. سانروف كه در بالاي سر راننده و صندلي كناري او در مركز سقف ماشين قرار گرفته است در هر دو نوع دنا و دنا پلاس وجود دارد. تنظيمات 8 جهته در قسمت جلويي ماشين قرار گرفته است و با كمك اين دكمه هاي جهت ده كار شما بيش‌ازپيش براي تسلط بر همه چيز راحت مي‌شود. داشبورد دنا پلاس كار كرده از جنس پلاستيك و چوب است كه هر دو مواد به كار رفته به رنگ قهوه اي سوخته هستند و نمايي فوق‌العاده را به قسمت جلويي اتومبيل به نمايش مي گذارد. شايد شنيده باشيد كه خودرو دنا طرح سوناتايي دارد و همين زيبايي باعث مي‌شود بسياري براي خريد و فروش دنا پلاس كاركرده يا توليد روز ترغيب شوند. خبر خوش اين جا است كه طرح سوناتايي در دنا پلاس نيز به قوت قبل باقي است. سانروف برقي، سيستم عيب‌يابي در در هاي جلو، كروز كنترل، آينه هاي برقي و مانيتور لمسي 7 اينچ، مه شكن براي جاده هاي مه گرفته در مسافرت هم در قسمت جلويي ماشين و هم عقب و همچنين نمايشگر دماي محيط ماشين همه چيز را براي حركت بي نقص شما با اتومبيل دنا پلاس فراهم مي‌كند.

مشخصات متخصص دنا پلاس ايران‌خودرو

پيشرانه اين خودرو از همان پيشرانه‌هاي هميشگي ايران‌خودرو يعني EFY است. EFY همان پيشرانه‌اي است كه به موتور ملي شهرت دارد. اين پيشرانه حاصل همكاري دو شركت ايپكو و F.E.V كشور آلمان است. شايد تعجب برانگيز باشد اما اين پيشرانه نسبت به گونه‌هاي پيشرفته TU5 و XUV از قدرت بيش تري برخوردار است. پيشرانه EFY چهار سيلندره است و حجم دقيق آن 1646 سي سي است. 115 اسب‌بخار نيروساز اين موتور در دنا پلاس است و دور موتور آن به 6300 دور بر دقيقه و 150 نيوتن‌متر گشتاور، 3500 دور در دقيقه جعبه‌دنده 5 سرعته دستي كه در اين ماشين به چرخ هاي جلو منتقل مي‌شوند. دنا پلاس اين توان را دارد كه در مدت زمان 14 ثانيه سرعت خود را به 100 كيلومتر بر ساعت برساند. زمان‌بندي قابل تغيير سوپاپ‌هاي VVT در اين ماشين باعث مي‌شود كه چه در دنا پلاس كاركرده و چه در نسخه توليد روز آن، شما از آلايندگي كم‌تر اين خودرو و همچنين مصرف سوخت به مراتب كم تر آن راضي باشيد. دنا پلاس در عوض هر 100 كيلومتر 7.9 ليتر بنزين مصرف مي‌كند. اين ماشين به سيستم تعليق (Suspension System) برخوردار است. دسته كمك فنرها و بوش و طبق و ديگر اجزاي اين سيستم در دنا پلاس فرمان پذيري و پايداري را به سوار هديه مي‌دهد و تنش و تكان تكان‌هاي معمول در ماشين‌هاي ديگر را از ياد مخاطب ماشين از بين مي‌برد.

مزايا و معايب خودرو دنا پلاس

يكي از معايبي كه در مورد ماشين دنا پلاس به وفور مطرح مي‌شود، وجود ستون A آن است كه كمابيش براي راننده در هنگام رانندگي مزاحمت ايجاد مي‌كند. يكي ديگر از معايب وجود كليدهاي هوشمند در اطراف راننده است كه البته بسياري از اين بابت خوشحال هستند و با آن‌ها احساس راحتي بيش‌تري مي‌كنند ولي عده‌اي وجود اين دكمه‌ها را آزاردهنده تلقي مي‌كنند.

 مطالعه وضعيت فروش دنا پلاس كاركرده در ايران

توليد كننده اصلي خودرو دنا پلاس قديمي‌ترين شركت اتومبيل سازي كشور يعني ايران‌خودرو است. كه هر كدام از ما براي خريد اين خودرو و به‌ويژه خودروهاي داخلي و خارجي ديگر در كشور نياز به شركت مطمئني براي خريد است كه بتوان بعد از خريد نيز روي وب‌سايت يا شركتي كه از آن دنا پلاس خريد كرده‌ايم حساب باز كرد. لذا با اين همراهي ايران‌خودرو و امكانات و آپشن هاي مناسب اين خودرو خانوادگي و طراحي جذاب خارجي خريد و فروش دنا پلاس در بازار خودرويي ايران بخوبي در حال انجام است و مشتريان بالقوه اي براي اين خودرو وجود دارد.

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات