پلتفرم اختصاصي بازي هواوي با نام Game Center معرفي شد

شنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۰
مطالعه 2 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
ظاهرا هواوي تصميم دارد تا با ارائه‌ي انواع سرويس‌هاي اختصاصي، سهم خود از بازار موبايل‌هاي هوشمند را با وجود فشارهاي خارجي، تا حدامكان حفظ كند.
تبليغات

هواوي سرويس انتشار و توزيع بازي معرفي كرد تا در رقابت با ديگر شركت‌هاي بزرگ دنياي موبايل‌هاي هوشمند، عقب نماند. سرويس جديد بازي كه به‌نام HUAWEI GameCenter معرفي شد در ۳۳ كشور و منطقه‌ي جهان دردسترس متخصصان قرار مي‌گيرد. پلتفرم GameCenter بيشتر تلاش مي‌كند تا گروه‌هاي گيمري را در ساختاري شبيه به شبكه‌هاي اجتماعي دركنار هم گردآوري كند. محتواي باكيفيت و جوايز متعدد، از قابليت‌هاي ديگر پلتفرم هستند كه قطعا به جذب متخصصان و گيمرهاي جديد كمك مي‌كنند. سرويس جديد هواوي اكنون براي مشتريان اين شركت در آسيا اقيانوسيه، اروپا، آمريكاي لاتين، غرب آسيا، آفريقا و برخي مناطق ديگر دردسترس قرار دارند. متخصصان مي‌توانند GameCenter را از بازارچه‌ي اختصاصي اپليكيشن هواوي موسوم به AppGallery دانلود كنند.

پلتفرم هواوي GameCenter، خدمات بازي را به‌صورت يكپارچه و در تجربه‌اي جديد به متخصصان ارائه مي‌كند. دو سرويس اصلي در پلتفرم بازي هواوي در انديشه متخصصين گرفته شده است تا دركنار يكديگر، تجربه‌اي بهتر را براي گيمرهاي موبايل رقم بزنند. بخش سرويس‌هاي محتوايي و بخش خدمات رفاهي متخصص، به‌صورت يكپارچه در پلتفرم هواوي دردسترس قرار مي‌گيرد.

كاربران GameCenter مي‌توانند ازطريق پلتفرم، به بازي‌هاي پيش‌خريدي و بازي‌هاي جديد و محبوب دسترسي پيدا كنند. آن‌ها همچنين مي‌توانند از پكيج‌هاي بازي الكترونيك اختصاصي بهره‌مند شوند. پكيج‌ها به‌نوعي مجموعه‌اي از هدايا و بسته‌هاي ارتقاي پروفايل هستند كه در جريان بازي‌ به متخصص پيشنهاد مي‌شوند. با استفاده از آن‌ها مي‌توان از مزيت‌هاي متنوع همچون تخفيف و ارتقاي پروفايل و موارد ديگر، بهره‌مند شد. هواوي ادعا مي‌كند توسعه‌دهنده‌هاي بازي هم از پلتفرم جديد اين شركت بهره‌مند مي‌شوند. آن‌ها به مجموعه‌اي بزرگ‌تر از مصرف‌كننده‌ها دسترسي پيدا مي‌كنند كه شامل بيش از ۷۰۰ ميليون متخصص بين‌المللي هواوي مي‌شود.

درحال‌حاضر بيش از ۱/۶ ميليون توسعه‌دهنده در سرويس HMS هواوي (Huawei Mobile Services) فعاليت مي‌كنند. آن‌ها محصولات اختصاصي توسعه مي‌دهند كه از تركيبي از قابليت‌هاي هواوي بهره‌برداري مي‌كنند. شركت چيني از عبارت Chipset-Device-Cloud براي تركيب قابليت‌هاي خود استفاده مي‌كند تا جامع بودن پلتفرم‌ها و ابزارهاي قابل ارائه را نشان دهد. آن‌ها همچنين مي‌گويند كه توسعه‌دهنده‌ها با بهره‌مندي از قابليت‌هاي اكوسيستمي كه حول HMS شكل گرفته است، امكان دسترسي به مجموعه‌اي بزرگ‌تر از طرفداران بازي را دارند كه دركنار شبكه‌ي توزيع جهاني GameCenter، امكانات خوبي را براي آن‌ها به‌همراه خواهد داشت. هواوي در پلتفرم جديد بازي با شركت‌هاي بزرگ بين‌المللي همچون Lilith Games, IGG, Gameloft, Forshow و بسياري ديگر همكاري مي‌كند.

هواوي مي‌گويد نسخه‌هاي بعدي GameCenter با قابليت‌هاي متنوعي همچون شبكه‌ي اجتماعي مخصوص بازي در داخل پلتفرم عرضه مي‌شود. درواقع هدف نهايي چيني‌ها از عرضه‌ي GameCenter نيز همين است. آن‌ها ترجيح مي‌دهند تا با ساختن شبكه‌اي متمركز بر بازي‌هاي موبايلي، طرفداران وفادارتري را براي پلتفرم خود جذب كنند تا شايد در آينده گزينه‌هاي بيشتري (شايد استريم بازي) را هم به آن‌ها ارائه كنند.

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات