سيم‌ كارت شاد به‌زودي ميان دانش‌آموزان توزيع مي‌شود

سه‌شنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۰
مطالعه 1 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
وزير يادگيري و پرورش اعلام كرد كه به‌منظور داشتن اينترنت ايمن، به‌زودي سيم‌كارت شاد ميان دانش آموزان عرضه مي‌شود.
تبليغات

به گفته‌ي محسن حاجي ميرزايي، وزير يادگيري و پرورش، در شرايط شيوع ويروس كرونا و در جهت به حداقل رساندن مخاطرات در جامعه، سيم‌كارت شاد با كمك وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات عرضه خواهد شد تا محيط ايمني براي دانش‌آموزان در شبكه‌هاي مجازي ايجاد شود.

وزير يادگيري و پرورش، شروع سال تحصيلي جديد را نيز با دشواري هاي جديدي همراه دانست. به‌گفته حاجي ميرزايي برخلاف سال تحصيلي گذشته كه از نيمه به حالت مجازي درآمده بود، در سال تحصيلي جديد، انتقال دانش آموز به مقاطع ديگر، نيازمند معلم و كلاسي جديد است. وي در همين راستا، برگزاري كلاس‌ها را به‌صورت روزانه ضروري دانست و اعلام كرد كه در صورت زياد بودن تعداد دانش‌آموزان، لازم است كه گروه‌بندي انجام شود تا ورود و خروج دانش‌آموزان با هم تلاقي نداشته باشد.

پيش از اين نيز، طبق مصوبه‌ي ستاد ملي مديريت كرونا و شيوه‌نامه‌ي بازگشايي مدارس در سال تحصيلي جديد، فعاليت رسمي مدارس كشور از ۱۵ شهريور و با رعايت شرايط و ضوابط به‌صورت حضوري يا غيرحضوري اعلام شده بود. همچنين در اين شيوه‌نامه به حضور مستمر و فعال مدير و تمام همكاران هم در شبكه‌ي يادگيري دانش‌آموزي شاد به‌عنوان بخشي از محيط كار مجازي و هم در مدرسه به‌صورت حضوري، تأكيد شده بود.

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات