لاجيتك ماوس ارگونوميك Trackball ERGO M575 را معرفي كرد

دوشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۵
مطالعه 3 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
شركت لاجيتك ماوس جديدي با نام Trackball ERGO M575 معرفي كرد كه داراي طراحي ارگونوميك و مجهز به ترك‌بال است.
تبليغات

كيبورد و ماوس از پراستفاده‌ترين لوازم جانبي رايانه‌ هستند و تاكنون مدل‌هاي مختلفي از آن‌ها ساخته شده است كه هر كدام در يك دسته خاص قرار مي‌گيرند؛ بعضي از كيبوردها و ماوس‌ها مخصوص بازي هستند و برخي براي كارهايي مانند تايپ كردن سريع طراحي مي‌شوند. به‌طور كلي چند دسته مختلف براي اين محصولات وجود دارد كه متخصصان مي‌توانند با توجه ‌به نياز خود، از بين آن‌ها موردي كه بيشتر مورد استفاده است انتخاب كنند.

به‌عنوان متخصص بايد بتوانيد كيبورد و ماوسي انتخاب كنيد كه در استفاده طولاني‌مدت، شما را اذيت نكنند و با آن‌‎ها راحت باشيد. شركت لاجيتك (Logitech) به‌تازگي يك ماوس جديد معرفي كرده است كه مي‌تواند براي افراد مختلف جذاب باشد. اين شركت تاكنون كيبورد و ماوس‌هاي بسيار پرطرفداري توليد كرده است؛ درنتيجه احتمال دارد اين وسيله جديد نيز توسط طرفداران اين برند به‌سرعت خريداري شود.

مرجع متخصصين ايران ماوس جديد لاجيتك

اين شركت در جديدترين اقدام خود از ماوس بي‌سيم Trackball ERGO M575 رونمايي كرده است. با توجه ‌به‌ نام اين وسيله و تصاويري كه از آن منتشر شده است، مي‌توان توانايي‌هاي آن را تشخيص داد. ترك‌بال اين ماوس در نمونه‌هاي خيلي قديمي وجود دارد و در لپ‌تاپ‌ها هم ديده مي‌شود و به‌ انديشه متخصصين مي‌رسد لاجيتك قصد دارد اين طراحي را دوباره زنده كند. بعضي از متخصصان معتقدند استفاده از ماوس‌هايي كه داراي ترك‌بال هستند، بسيار آسان‌تر و جذاب‌‌تر از مدل‌هاي ديگر است كه اين بخش را ندارند.

به‌طور كلي انتخاب لوازمي مانند ماوس علاوه‌ بر سليقه متخصص، به كارايي نيز مرتبط است. گاهي اوقات ماوس‌هايي ساخته مي‌شود كه ظاهر بسيار دل‌فريبي دارند؛ اما كارايي آن‌ها به دليل طراحي بد بدنه، پايين است. اما ماوس‌هاي ساخته‌شده توسط لاجيتك عموما ازلحاظ ظاهري و عملكردي در جايگاه خوبي قرار دارند؛ به همين دليل مي‌توان به محصول جديد اين شركت اعتماد كرد.

مرجع متخصصين ايران ماوس جديد لاجيتك

به ‌انديشه متخصصين مي‌رسد ERGO M575 بهترين‌هاي هر دو بخش را با هم تركيب مي‌كند. اين ماوس با حفظ شكل آشناي خود، ترك‌بال را نيز براي كساني كه اين بخش را دوست دارند، ارائه مي‌دهد. اين وسيله داراي دكمه‌هاي استاندارد راست، چپ و اسكرول است كه كارهاي عادي يك ماوس را انجام مي‌دهند و همچنين دو دكمه‌ي اضافه روي آن قرار گرفته‌اند كه مي‌توان آن‌ها را به وسيله نرم‌افزار لاجيتك شخصي‌سازي كرد. اين قابليت‌ها نشان‌دهنده امكان سفارشي‌سازي بالاي اين ماوس جذاب است. شما مي‌توانيد سريع‌تر از هميشه با استفاده از اين ماوس به ويژگي‌هاي مختلف دستگاه خود دسترسي داشته باشيد. لاجيتك مانند هميشه مي‌خواهد با معرفي محصول جديد خود بازار را از آن خود كند.

اين ماوس بي‌سيم است و از بلوتوث LE همراهي مي‌كند؛ اما يك دانگل اضافه وجود دارد كه به شما اجازه مي‌دهد آن را به رايانه متصل كنيد. ارزش Trackball ERGO M575 از ۵۰ دلار شروع مي‌شود و از هم‌اكنون در سايت لاجيتك دردسترس است.

انديشه متخصصين شما متخصصان اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران درباره‌ي استفاده از ترك‌بال‌ در ماوس چيست؟ آيا مي‌توانيد با ماوسي با اين طراحي كار كنيد؟

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات